[Basjan] '92 R19 16v Cabriolet PHII- filmpje !nieuw dak
Sinds donderdag 26-6-2014 mijn nieuwe aanwinst. Een Renault 19 16V PHII, uit 1992
Het plan is om m volledig origineel in ere te herstellen.
De auto heeft inmiddels zo'n 142.000 km op de klok.
De afgelopen jaren heeft de 19 aardig wat onderhoud gehad bij de vorige eigenaar, grotendeels uitgevoerd door Ronald (zwolle/wezep)
Het weigerende ABS systeem is vervangen door een clio remcilinder en bekrachtiger.
Onlangs is de versnellingsbak gereviseerd, nieuwe stuurhuisrubbers gekregen, nieuwe aandrijfassen en tegelijkertijd een grondige check van ronald gehad.
De auto rijdt heerlijk, maar heeft een paar min puntjes;
Het raam mechanisme aan de bestuurderskant sluit niet volledig, heeft een handje hulp nodig bij de laatste cm sluiten.
De vooruit heeft een barst omdat er roest onder de ruit zit. (midden onder).
de bestuurders stoel (leer) laat de jaren goed zien.
Dit zal allemaal zo goed mogelijk gerepareerd worden. De auto heeft in ieder geval al een grondige poetsbeurt gehad, emmers met zwart water uit het interieur gehaald. en de koets gepolijst.
plaatjes bij de praatjes :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-L4UUKVTL-1.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8QAXCCYU.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8MPO3PWC.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NVTPCFZ4.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RENB8NXW.jpg[/img]
Het plan is om m volledig origineel in ere te herstellen.
De auto heeft inmiddels zo'n 142.000 km op de klok.
De afgelopen jaren heeft de 19 aardig wat onderhoud gehad bij de vorige eigenaar, grotendeels uitgevoerd door Ronald (zwolle/wezep)
Het weigerende ABS systeem is vervangen door een clio remcilinder en bekrachtiger.
Onlangs is de versnellingsbak gereviseerd, nieuwe stuurhuisrubbers gekregen, nieuwe aandrijfassen en tegelijkertijd een grondige check van ronald gehad.
De auto rijdt heerlijk, maar heeft een paar min puntjes;
Het raam mechanisme aan de bestuurderskant sluit niet volledig, heeft een handje hulp nodig bij de laatste cm sluiten.
De vooruit heeft een barst omdat er roest onder de ruit zit. (midden onder).
de bestuurders stoel (leer) laat de jaren goed zien.
Dit zal allemaal zo goed mogelijk gerepareerd worden. De auto heeft in ieder geval al een grondige poetsbeurt gehad, emmers met zwart water uit het interieur gehaald. en de koets gepolijst.
plaatjes bij de praatjes :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-L4UUKVTL-1.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8QAXCCYU.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8MPO3PWC.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NVTPCFZ4.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RENB8NXW.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door bassyyyy op za 6 sep 2014 15:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
zeker leuk ding! gister even bekeken, goede basis! bleerpijp weg, andere velgen, grille, kapje schoonmaken, leer verven. goed te doen! ligt iets lager, is wel mooi zo. have fun Bas, leuk je even te spreken gister
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Gefeliciteerd man, deze is inderdaad een goede basis, ronald heeft me verteld dat ie er flink wat werk in heeft gestoken begin dit jaar.
Alles mooi terug brengen naar origineel inderdaad, al staan de velgen niet verkeerd
Veel zomer plezier ermee,
Alles mooi terug brengen naar origineel inderdaad, al staan de velgen niet verkeerd

Veel zomer plezier ermee,
Anything worth doing is worth doing right!.
Thanks heren, zo, nu weer een dag puin ruimen achter de rug,
gelukkig vindt mn vriendin t ook nog leuk
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-GGR84LTJ.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-HYWOQJT8.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-SHPZOG6I.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IYQAVHPU.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8MZWBRPE.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-BAOUADEH.jpg[/img]
gelukkig vindt mn vriendin t ook nog leuk

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-GGR84LTJ.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-HYWOQJT8.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-SHPZOG6I.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IYQAVHPU.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8MZWBRPE.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-BAOUADEH.jpg[/img]
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
vandaag zonder morren door de APK gefietst. we hebben weer een jaartje !
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
chapeau!
T kriebelt weer als ik deze foto's zo zie...
T kriebelt weer als ik deze foto's zo zie...

-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Kom maar ns kijken, zijn er nu 2 in t oosten in blauw 449



Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
lars, lijkt me leuk die van jou ook een keer te bekijken.
er zijn trouwens weer vorderingen.
gisteren naar breda gereden, 400 km op en neer, en van Gerrit een hele rits onderdelen overgenomen. waarvan het volgende al gemonteerd is :
- originele grille (zwart) moet nog even overgespoten worden
- originele einddemper
- klokje
- alarmlicht schakelaar
- cv schakelaar
- origineel luchtfilter.
na herprogrammering van de computer ( eerste 5 min horten stoten en beroerd rijden ) heerlijk stil en de power weer terug die die moet hebben. bewijst maar weer dat een verkeerd gemonteerd openlucht filter alleen maar voor herrie, hoog brandstofverbruik en vermogensverlies zorgt.
er zijn trouwens weer vorderingen.
gisteren naar breda gereden, 400 km op en neer, en van Gerrit een hele rits onderdelen overgenomen. waarvan het volgende al gemonteerd is :
- originele grille (zwart) moet nog even overgespoten worden
- originele einddemper
- klokje
- alarmlicht schakelaar
- cv schakelaar
- origineel luchtfilter.
na herprogrammering van de computer ( eerste 5 min horten stoten en beroerd rijden ) heerlijk stil en de power weer terug die die moet hebben. bewijst maar weer dat een verkeerd gemonteerd openlucht filter alleen maar voor herrie, hoog brandstofverbruik en vermogensverlies zorgt.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
En zo is dat! Die van mij is er ook af en is veel beter en soepeler 

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
gister wilde de auto na de koudstart heel slecht stationair blijven lopen en hield ontzettend in.
na een tip van Ronald de stappenmotor is even goed schoongemaakt te hebben kwam ik er na een kijkje bij de clio achter dat deze verkeerd om gemonteerd zat op de cabrio. loopt weer als een zonnetje !
de originele einddemper :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4JU8K6Q3.jpg[/img]
kloten met het weigerende raammechanisme. wat blijkt motor was kapot gegaan doordat de veer op het einde geknapt was. het raam wil dus wel weer op en neer maar het laatste stuk moet je m helpen. dus heeft er iemand nog een afgeschreven mechanisme waar van de kabel nog goed is.. GRAAG !
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-WDKVYJRR.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-7HAFCF6I.jpg[/img]
Toen werd het tijd om de grille te spuiten. Naar de Brezan, busje op kleur van Motip. blanke lak komt er binnenkort over heen. mijn ervaring leert dat je de lak eerst moet laten uitharden omdat hij anders te kwetsbaar blijft. en oja... let niet op de bumper, die komt later !
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-UWI6ONMB.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MZE4OFYV.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IO3IUXHS.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-LQ484EN6.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-XK3C7FVJ.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MLTVVZZD.jpg[/img]
De nieuwe voorruit is ook binnen, 3 ruiten retour gegaan vanwege krassen. Dit is meteen ook de laatste voorruit voor een 19 met zonneband in de Benelux
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8BX868XE.jpg[/img]
Ook heb ik het kapje gereinigd. na wat filmpjes en verschillende theorieën bekeken te hebben leek het mij de veiligste manier om een zachte nagelborstel te gebruiken icm een soft top cleaner ( groene zeep was mijn eerste gedachte, echter wordt sterk afgeraden omdat het ook op plekken kruipt waar het niet weggaat en het je rubbers ernstig aantast mocht er iets blijven zitten) en een instelbare hogedruk reiniger. na het reinigen tevreden en de kap laten drogen. hierna geconditioneerd en geïmpregneerd. et voila het resultaat!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-B7SOFCTN.jpg[/img]
ook heb ik de zijknipperlichten vervangen voor originele logo's. Was even bang dat als ik de lampjes eruit haalde dat ik een para-knipperlicht kreeg (snel knipperend) echter was dit niet het geval. stekkers afgetaped en naar binnen gewerkt. nog een paar overall foto's :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-EHTAMXRR.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RPNVZX7E.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-WH3UIVXW.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-O3RB7OMK.jpg[/img]
na een tip van Ronald de stappenmotor is even goed schoongemaakt te hebben kwam ik er na een kijkje bij de clio achter dat deze verkeerd om gemonteerd zat op de cabrio. loopt weer als een zonnetje !

de originele einddemper :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4JU8K6Q3.jpg[/img]
kloten met het weigerende raammechanisme. wat blijkt motor was kapot gegaan doordat de veer op het einde geknapt was. het raam wil dus wel weer op en neer maar het laatste stuk moet je m helpen. dus heeft er iemand nog een afgeschreven mechanisme waar van de kabel nog goed is.. GRAAG !
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-WDKVYJRR.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-7HAFCF6I.jpg[/img]
Toen werd het tijd om de grille te spuiten. Naar de Brezan, busje op kleur van Motip. blanke lak komt er binnenkort over heen. mijn ervaring leert dat je de lak eerst moet laten uitharden omdat hij anders te kwetsbaar blijft. en oja... let niet op de bumper, die komt later !
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-UWI6ONMB.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MZE4OFYV.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IO3IUXHS.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-LQ484EN6.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-XK3C7FVJ.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MLTVVZZD.jpg[/img]
De nieuwe voorruit is ook binnen, 3 ruiten retour gegaan vanwege krassen. Dit is meteen ook de laatste voorruit voor een 19 met zonneband in de Benelux
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8BX868XE.jpg[/img]
Ook heb ik het kapje gereinigd. na wat filmpjes en verschillende theorieën bekeken te hebben leek het mij de veiligste manier om een zachte nagelborstel te gebruiken icm een soft top cleaner ( groene zeep was mijn eerste gedachte, echter wordt sterk afgeraden omdat het ook op plekken kruipt waar het niet weggaat en het je rubbers ernstig aantast mocht er iets blijven zitten) en een instelbare hogedruk reiniger. na het reinigen tevreden en de kap laten drogen. hierna geconditioneerd en geïmpregneerd. et voila het resultaat!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-B7SOFCTN.jpg[/img]
ook heb ik de zijknipperlichten vervangen voor originele logo's. Was even bang dat als ik de lampjes eruit haalde dat ik een para-knipperlicht kreeg (snel knipperend) echter was dit niet het geval. stekkers afgetaped en naar binnen gewerkt. nog een paar overall foto's :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-EHTAMXRR.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RPNVZX7E.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-WH3UIVXW.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-O3RB7OMK.jpg[/img]
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Nice!!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Stukken beter zo!! die nasty 16v logo's weg voor de veel mooiere originele.
Originele grilletje doet ook wonderen voor het uiterlijk
Keep up the good work
m.b.t. blanke lak er overheen heb ik altijd die er meteen opgespoten (kleur lak +/- 40 minuten laten drogen) en dan de blanke glans lak in 2 a 3 laagjes met tussen pozen van 30 minuten er op spuiten.
Gaf erg mooie resultaten, zelfs met een knikkerbusje zag het er pro uit.
Nadeel is wel dat je altijd een glansverschil blijft houden nu maar dat kun je met polijsten wel weer goed krijgen.
Uitharden door de buitenlucht duurt echt heel lang, de laatste keer dat ik onderdelen spoot voor mijn Honda MT-5 brommer duurde 2,5 a 3 maanden voordat de lak pas echt helemaal uitgehard was.
3 laagjes kleur lak en 3 laagjes blanke lak.
Originele grilletje doet ook wonderen voor het uiterlijk

Keep up the good work

m.b.t. blanke lak er overheen heb ik altijd die er meteen opgespoten (kleur lak +/- 40 minuten laten drogen) en dan de blanke glans lak in 2 a 3 laagjes met tussen pozen van 30 minuten er op spuiten.
Gaf erg mooie resultaten, zelfs met een knikkerbusje zag het er pro uit.
Nadeel is wel dat je altijd een glansverschil blijft houden nu maar dat kun je met polijsten wel weer goed krijgen.
Uitharden door de buitenlucht duurt echt heel lang, de laatste keer dat ik onderdelen spoot voor mijn Honda MT-5 brommer duurde 2,5 a 3 maanden voordat de lak pas echt helemaal uitgehard was.
3 laagjes kleur lak en 3 laagjes blanke lak.
Anything worth doing is worth doing right!.
Clio blijft voorlopig nog lekker in mijn bezit tenzij er een acceptabel bod komt. Geniet er nog dagelijks van maar met dit weer kies ik toch eerder de cabrio. Zeker omdat ik er mee naar Frankrijk wil. Gaat de voorkeur uit naar de carbio om te kijken naar de betrouwbaarheid. Gafe kar man die nieuwe RS.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
En er is weer een update,
Als het goed is krijg ik morgen eindelijk de verdwaalde slotboutsleutel. Met dank aan Bas en Ronald.
En ben al een tijdje op zoek geweest naar andere velgen en dan uiteindelijk vandaag opgehaald. 5 stuks Clio II RS velgen 195/45 R16
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZX37LOUJ.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-H8EEBFDQ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4K6LRLOX.jpg[/img]
en een schoonmaakbeurtje gegeven
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NXCOZ3P7.jpg[/img]
Als het goed is krijg ik morgen eindelijk de verdwaalde slotboutsleutel. Met dank aan Bas en Ronald.
En ben al een tijdje op zoek geweest naar andere velgen en dan uiteindelijk vandaag opgehaald. 5 stuks Clio II RS velgen 195/45 R16
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZX37LOUJ.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-H8EEBFDQ.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4K6LRLOX.jpg[/img]
en een schoonmaakbeurtje gegeven
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NXCOZ3P7.jpg[/img]
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
ben heeeeeeeel benieuwd!! 

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Vandaag er onder gezet.
hier het resultaat :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-J6Y7IBPW.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NYTSIXOO.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3XPERWWN.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-X4UA8JFA.jpg[/img]
hier het resultaat :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-J6Y7IBPW.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NYTSIXOO.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3XPERWWN.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-X4UA8JFA.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door bassyyyy op vr 18 jul 2014 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Staat goed 

Dit staat veel rustiger en moderner vind ik persoonlijk. wellicht nog een spacertje plaatsen
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Netjes hoor!
Beide setjes kunnen prima!
Beide setjes kunnen prima!
-
- Berichten: 437
- Lid geworden op: vr 9 mar 2007 18:07
- Locatie: Groningen
Strak!
Hoezo haat - liefde verhouding?!
Dat klopt, volgens mij waren die wat sierlijker, (lees: ronder), en een maatje kleiner mocht ik mij niet vergissen.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Vandaag bij Bas Jan geweest om een setje borbet C velgen op te halen voor de 11 en de cabrio in het echt mogen aanschouwen. Leuk ding, goed bezig met het aanpakken van 'de puntjes' 
Ook tof om je clio in het echt te zien, mooi project!

Ook tof om je clio in het echt te zien, mooi project!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'