Friday Nightmeeting Rotterdam.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

nope, om 0230 belden ze nog, alles ok, gelukkig :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Marco V
Berichten: 1219
Lid geworden op: za 25 jan 2003 9:22

-Ray- schreef:nope, om 0230 belden ze nog, alles ok, gelukkig :)
das fijn te horen :) het speelde toch heel de dag door m'n hoofd
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

same here, ziet er alleen vaak erger uit dan het is, de boel was alleen verrekt en stijf.

ze zullen wel lekker geslapen hebben aber nicht hause ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Ik wil weten wat er gebeurd is ?????????

vertel het aub gewoon
Janine
Berichten: 689
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Duiven

Oké.... ik zal het verhaal ff typen... geef me ff de tijd... :wink:
Een beetje vreemd is best lekker
Janine
Berichten: 689
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Duiven

Jeroen Lubking en ik zouden onverwacht ook ff naar de meeting gaan gisteren. Eenmaal met de Copa van JP aangekomen in R'dam, bleek het terrein afgesloten door de politie... Na contact opgenomen te hebben met JP bleek tevens dat de meeting afgelopen was, dus besloten we elkaar te treffen bij de Mac.
Rijden wij het terrein van de Mac op, bleek dit het terrein van een of ander benzinestation te zijn en moesten we de volgende oprit hebben. Dus wij rijden richting de weg, maar er komt een hele stroom auto's aan dus stoppen netjes voor de haaientanden. Op dat moment horen wij getoeter achter ons, dus draaien ons even om om te zien wie dat was en of het wel voor ons was... Kijken we vol in de koplampen van een of andere BMW die niet had gezien dat wij stil stonden.... Vol er bovenop met een gangetje van ik denk zo'n 25/30 km p.u... :(

Het getoeter bleek bij Ray vandaan te komen die vlak achter ons stond. Daarachter stonden JP, Marco, Marco V, Tjabel, Jochem, Ivo en nog wat anderen... Ik geloof dat iedereen het heeft zien gebeuren.

Op het moment dat ik de auto uitstap voel ik al pijn in mijn rug en nek, maar dacht eigenlijk dat het wel weg zou trekken. Voor de zekerheid zeg ik het toch maar even tegen Jeroen ivm de schadeformulieren.

Na zo'n 5 minuten komt de bestuurder van die BMW naar Jeroen toe en vraagt of het misschien morgen afgehandeld kon worden, want hij had geen papieren bij zich. Gezien Jeroen de andere bestuurder verdacht van alcohol gebruik ivm sloom praten én het feit dat ie zijn papieren niet op orde had, heeft hij de politie gebeld. Ff later bleek ook dat hij een ambu voor mij gevraagd had.

Ik kreeg ondertussen steeds meer last van mijn rug en kon bijna niet meer op mijn benen staan. Toen de ambu gearriveerd was is met de hand mijn ruggewervel gecontroleerd en toen de verpleegkundige mij vast had bij onderrug en nekwervel (de pijnlijke plekken), ging ik bijna tegen de vlakte... vanaf dat moment ben ik wat deeltjes kwijt maar weet ik wel dat ik op de grond moest gaan liggen en dat ze mij geheel van boven tot onder hebben ingespalkt met nekgordel voorzien van plank. Infuusje is aangelegd en ik ben naar een of ander Rotterdams ziekenhuis vervoerd.
Daar eenmaal aangekomen allerlei foto's gemaakt en daar bleek gelukkig uit dat het allemaal door de klap gewoon opgerekt is en dat het dus spierpijn is... Na iets van een uur ofzo in het ziekenhuis geweest te zijn mocht ik weer weg.
Jeroen is achter de ambu aangereden en heeft zich ook nog even laten checken. Ook bij hem bleek het gelukkig om verrekte spieren te gaan.
De Copa heeft fikse schade aan de achterbumper en dergelijke, dus dat is verzekeringswerk en komt allemaal ook wel weer goed...
Voor wat betreft de andere bestuurder, deze had volgens de politie geen alcohol gebruikt, maar was volgens hun wel degelijk onder invloed maar dan van wat anders....
Al met al een klote einde van een avond die erg gezellig had kunnen worden... :(
Een beetje vreemd is best lekker
SMILLIAW
Berichten: 520
Lid geworden op: do 8 mei 2003 22:00
Locatie: Jail

dat is minder, gelukkig valt het mee.
wel goed dat de politie erbij is gekomen en dat iedereen het heeft zien gebeuren.
beterschap met de klachten....
RO 16v
Berichten: 2828
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 12:40

T@ring, wordt je ook niet blij van. :evil:
Beterschap gewenst en dan moet je ook nog op vakantie, zit wel lekker mee.

@JP,zonde van die mooie Copa, was ie bijna klaar heb je dit weer, veel sucses.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

gesus weer een reden om niet meer naar de meetingen te gaan in rotterdam :(

echt baluh veel beterschap toegewenst!!
en ook aan de copa :wink:
Elise16v
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 4 apr 2003 21:49
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Jeetje dat is echt zwaar balen. Hoop dat de spierpijn een beetje meevalt. Niet echt een fijne dag.....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Nou dat is i.i.g. prettig om te horen, er is gelukkig geen persoonlijk letsel...!

Nou hopen dat de verzekering even meewerkt, dan is alles hopelijk snel weer in orde

Sterkte..
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Erg jammer dat zoiets moet gebeuren, maar goed nix aan te doen en fijn dat alles nog goedkomt. Sterkte ermee, met de verzekering zal het ook wel goed komen.

Aangezien die andere kerel wel degelijk onder invloed was van wat anders, hebben ze daar nog wat tegen gedaan? Naar mijn weten is er nog geen wet tegen drugs in het verkeer...
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Janine
Berichten: 689
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Duiven

klopt idd... het schijnt bij wet nog steeds niet verboden te zijn om onder invloed van andere zaken dan alcohol aan het verkeer te mogen deelnemen... Tis jammer, maar aan de andere kant, die gozer kwam van achteren en is hoe dan ook fout, dus voor de schuldvraag maakt het niets uit.
Een beetje vreemd is best lekker
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

het is wel verbode om onder invloed te zijn van dat soort stoffen maar het is alleen bijna niet aan te tonen en dat is het probleem :(
Janine
Berichten: 689
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Duiven

voor zover ik weet is het niet strafbaar... ze zijn er wel mee bezig en hebben het onlangs in willen voeren, maar idd omdat het moeilijk aan te tonen is, is dat nog niet van kracht gegaan... maar kan ook zijn dat het idd wel al van kracht is maar dat het gewoon niet te doen is om het aan te tonen.
Een beetje vreemd is best lekker
Ivar
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 24 jun 2002 14:36

Aller eerst sterkte met de spierpijn, gelukkig heb je verder niets!

Maar ik denk dat het alleen maar beter is dat ze niks kunnen bewijzen over het onder invloed zijn van die gozer! Waarom? Nou een verzekerings maatschappij zal dan niet uitkeren en dus moet die gozer het zelf betalen wat natuurlijk ernstig vertaagd wordt door rechtbanken en geen geld hebben en zieleige verhalen e.d.

Voor dat ik een hele stortvloed kommentaar over me heen krijg, ben ik het uiteraard met jullie eens dat je niet onder invloed achter het stuur moet zitten en, dat als hij niks had gebruikt, het waarschijnlijk niet was gebeurd! Maar ja gedane zaken nemen geen keer!

@P@TB@D Wat is dat dan weer voor onzin dat dit een goeie reden is om niet meer naar R,dam te komen?
Het is toch zo dat dit ongeval BUITEN het meeting terrein gebeurde, en dit had toch overal kunnen gebeuren?

Mazzels Ivar
PS ik wil het hier voor niemand opnemen en nee ik ken die gozer die achterop ree niet. Ik geef alleen mijn mening

PS2 Succes met de verdere afhandeling!
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

@ivar

ik wilde er mee zeggen dat ik het voorgaande keren ook niet safe vond ik heb constant het gevoel dat ik op mijn auto moet letten daaro.
Omdat er een dwazen ronde rijden. snappie :wink:
Ivar
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 24 jun 2002 14:36

Okee :) ik begrijp je, mijn ervaring is anders maar komt misschien ook door dat ik een dood gewone Focus station heb :lol:

Mazzels Ivar

PS ik vond Z.meer ook relaxter! maar heb het in R,dam ook goed naar mijn zin!
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Er rijden daar indd. dwazen rond...volgende keer besloten Renault meeting organiseren in de buurt van de Kuip :)
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-Matthy-
Berichten: 297
Lid geworden op: di 22 apr 2003 21:24
Locatie: Rotterdam

Dat lijkt me nou een goed plan.
want er zijn veels te veel mensen daaro. Je kan ni eens bij je groepie gaan staan omdat er alweer anderen voor staan.
Clio 16V=Alive again!
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Ik zit al te denken aan een locatie...anders is er altijd nog een alternatief om af te spreken bij de CARPETLAND rond een uurtje of 7 savonds - half 8 en om dan met z;n allen alvast naar de parkeerplaats te rijden. Als we met veel zijn kunnen we wel een leuke groep vormen!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-Matthy-
Berichten: 297
Lid geworden op: di 22 apr 2003 21:24
Locatie: Rotterdam

Das waar, en je hebt geloof ik ook nog plek bij de gamma. Of werden mensen daar nou weggestuurd?
Je zou dan later eventueel altijd nog gezamelijk naar de kuip kunnen rijden.
Clio 16V=Alive again!
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Inderdaad een goed plan, bij de Gamma. Weet alleen niet of ik er a.s. vrijdag ben, heb namelijk een feestje.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-Matthy-
Berichten: 297
Lid geworden op: di 22 apr 2003 21:24
Locatie: Rotterdam

Later in de week maar es kijken of er animo voor is :)
Clio 16V=Alive again!
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Wat was dat nou vorige week...terrein afgesloten? Hoorde later dat het met die wielrenners te maken had ofzow?
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-Matthy-
Berichten: 297
Lid geworden op: di 22 apr 2003 21:24
Locatie: Rotterdam

Morgen nog iemand van de partij? Misschien anders een andere afspreekplek en later als groep naar de kuip?
Clio 16V=Alive again!
Maarten GTT
Berichten: 854
Lid geworden op: za 20 okt 2001 0:00
Locatie: Oudenbosch ( NL )

warom komen jullie niet naar hellevoetsluis is ook erg gezellig en alleen renault en zo veel verder is het nou ook weer niet :wink:
en je heb daar geen gezeik van de politie :D
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Goed plan, alleen 4 juli ben ik er niet. Volgende week maar eens kijken dan...!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Maarten GTT schreef:warom komen jullie niet naar hellevoetsluis is ook erg gezellig en alleen renault en zo veel verder is het nou ook weer niet :wink:
en je heb daar geen gezeik van de politie :D
Nieuw topic! Friday Night Meeting HELLEVOETTTTT :D
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

DJ-Jasper schreef:
Maarten GTT schreef:warom komen jullie niet naar hellevoetsluis is ook erg gezellig en alleen renault en zo veel verder is het nou ook weer niet :wink:
en je heb daar geen gezeik van de politie :D
Nieuw topic! Friday Night Meeting HELLEVOETTTTT :D
Het is net een 20 - 25 minuten verder rijden, geen gezeik met politie. Puur Renault. En er is al een topic over namelijk : http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 74#1270774

Tot vanavond allemaal :)
.:: TurboPowerr ::.
Maarten GTT
Berichten: 854
Lid geworden op: za 20 okt 2001 0:00
Locatie: Oudenbosch ( NL )

DJ-Jasper schreef:Goed plan, alleen 4 juli ben ik er niet. Volgende week maar eens kijken dan...!
kunnen we evt samen die kant op scheelt weer als je er in 1 keer naar toe rijd :D :D
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Maarten GTT schreef:
DJ-Jasper schreef:Goed plan, alleen 4 juli ben ik er niet. Volgende week maar eens kijken dan...!
kunnen we evt samen die kant op scheelt weer als je er in 1 keer naar toe rijd :D :D
Is goed, 11 juli ff kijken of ik kan, denk het wel. Spreken we wel af bij de BP (aan de Munnikensteeg) of ergens langs de snelweg zodat andere RTCers ook ons daar op kunnen zoeken. Met een stoetje ernaartoe rijden, altijd leuk(er) :)
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

-Matthy- schreef:Later in de week maar es kijken of er animo voor is :)
Jij ook mee naar HELLUHVOET? 8)
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

Gezellig, dus 11 juli Hellevoetsluis

Koel
.:: TurboPowerr ::.
DJ-Jasper
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 19 feb 2003 16:49
Locatie: Zwijndrecht

Nog meer mensen naar Hellvoet want de Kuip is elke vrijdag-avond afgesloten! (door die mongolen die daar burn-outs maakten en blikjes red-bull op de grond achterlieten)
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Plaats reactie