wie o wie heeft ervaring met de brandstof druk op je injectoren
er is iets van powerboost die op de retourleiding van de benzine gaat en die dan de druk verhoogd maar werkt dit ecth of moet je nog meer aanpassingen doen
het gaat om de r 19 16v voor de duidelijkheid
groeten ramon16V
wie heeft ervaring met benzinedruk verhogen??
ik dacht dat hier altijd wel snel gereageerd wordt maar helaas is dat in dit geval niet zo,of is er al een topic over geweest zo ja waar kan ik die vinden?
gewoon ff wachten op de mensen die er meer verstand van hebbenramon16V schreef:ik dacht dat hier altijd wel snel gereageerd wordt maar helaas is dat in dit geval niet zo

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
als we het toch over benzinedruk hebben,ik zoek dus een benzinepomp die minimaal 100 l/min ken leveren op 4 bar.
wie heeft er zoiets of heeft info?
wie heeft er zoiets of heeft info?
oja,gaat om een gtt... 

volgens mij zijn er van dat soort pompen te koop bij http://www.limpex-sport.nl
dank je ff rond neuzen daarjeroen.k schreef:volgens mij zijn er van dat soort pompen te koop bij http://www.limpex-sport.nl
Een PBV werkt op zich wel maar marginaal. Ik hbe het eens gehad op een Clio 16V en tja, het reageert wat soepeler op gaspedaal en gevoelsmatig had ie wat meer trekkracht. Ik kan dit met cijfers onderbouwen. Je kunt beter een Cup injectorenrail halen. Je kunt ook dat ronde ding aanhet begin van de rail zelf bewerken, waardoor ie meer druk krijgt.
-
al je bij normaal gebruik met een cup-injektrorail rijdt, wat zal je dan voor een benzine verbruik hebben? 1:8?
Geen idee, als je op brandstofverbruik moet gaan letten kun je beter een dieseltje kopen...Patrick L. schreef:al je bij normaal gebruik met een cup-injektrorail rijdt, wat zal je dan voor een benzine verbruik hebben? 1:8?
-
was ik ook niet van planZeeuw schreef:Geen idee, als je op brandstofverbruik moet gaan letten kun je beter een dieseltje kopen...Patrick L. schreef:al je bij normaal gebruik met een cup-injektrorail rijdt, wat zal je dan voor een benzine verbruik hebben? 1:8?
Het veranderen van de brandstofdruk moet je alleen gebruiken voor fijnafstelling als er tuningingrepen zijn verricht icm andere "chip".
Indien alleen om meer vermogen te kweken ? Slecht idee ! Motor pakt iets beter op maar een andere "chip" kan dat veel beter en je rijdt niet constant met een te rijk mengsel.
Dus gewoon met je poten vanaf blijven !
Indien alleen om meer vermogen te kweken ? Slecht idee ! Motor pakt iets beter op maar een andere "chip" kan dat veel beter en je rijdt niet constant met een te rijk mengsel.
Dus gewoon met je poten vanaf blijven !

Laatst gewijzigd door speedline op zo 23 feb 2003 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Powerboostvalves leveren altijd mooie resultaten op. zo is daar de brandstofleiding die er afschiet omdat de klemmen er niet strak genoeg opzitten, scheurende leidingen van 10 jaar oude auto's waarvan de leidingen toch al aan vervanging toe waren.....
iedereen de brandblusser aan boord?

there is no spoon.
Waar ken ik dit toch vanTijn schreef:Powerboostvalves leveren altijd mooie resultaten op. zo is daar de brandstofleiding die er afschiet omdat de klemmen er niet strak genoeg opzitten, scheurende leidingen van 10 jaar oude auto's waarvan de leidingen toch al aan vervanging toe waren.....

Brandblusser was idd erg pretig, blust erg goed

[edit] Heb er nog een liggen, mocht iemand er een zoeken. Geen brandschade!
-
- Contacteer:
Idd alleen brandstofdruk verhogen als het nodige is voor de afstelling, niet enkel voor het vermogen. Je gaat dan rijden op een te rijk mengsel, wat de levensduur van je motor absoluut geen goed doet (cylinders 'spoelen') en waar je nauwelijks iets mee wint...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."