Dit kwam ik onlangs tegen op het internet. Gezien de RTC nu ook prachtige raambanden verkoopt als merchandise, dacht ik dat deze tips wel van pas kunnen komen bij het plakken van een "zonneband".
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/plaktip.jpg[/img]
succes
Plaktip voor raamsticker
Heb je ook nog plaktips voor de Respect is everything sticker voor bijv op de achterste zijruiten?
Ik heb ze nl nog steeds liggen maar nog niet opgeplakt, maar dat moet toch voor 16 maart wel gebeuren
Ik heb ze nl nog steeds liggen maar nog niet opgeplakt, maar dat moet toch voor 16 maart wel gebeuren

Don't walk the grass... smoke it
@ Oxje:
Voorzichtig het papiertje eraf halen, dat er geen stukkies papier aan de letters blijven hangen! Ik ben aan een kant de C al kwijt namelijk en de E is onderweg
moek weer een neuwe sticker halen. O ja, ook nog ff je ruit schoonmaken voor je gaat plakken
Verder gewoon recht erop plakken en goed aandrukken met iets echts (een ruitenkrabber oid).
Nadat de stickers erop zitten, niet met de hogedruk spuit op de stickers en met krabben van je raampjes niet de sticker eraf krabben
That's all d8 ik zo!
Voorzichtig het papiertje eraf halen, dat er geen stukkies papier aan de letters blijven hangen! Ik ben aan een kant de C al kwijt namelijk en de E is onderweg

Verder gewoon recht erop plakken en goed aandrukken met iets echts (een ruitenkrabber oid).
Nadat de stickers erop zitten, niet met de hogedruk spuit op de stickers en met krabben van je raampjes niet de sticker eraf krabben

That's all d8 ik zo!

-
bankpas of creditcard werk perfect, zorg goed dat alle luchtbellen er onder vandaan zijn.jeroen.k schreef:...Verder gewoon recht erop plakken en goed aandrukken met iets echts (een ruitenkrabber oid)...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als ik het eerlijk mag zeggen vindt ik het jammer dat de "respect" allemaal aan de buiten kant zitten en niet aan de binnenkant.
Heb je ook nooit probelemen met bv. een hogedrukspuit of met het wassen.
Misschien iets voor de volgende zending.
Gr. Frits
Heb je ook nooit probelemen met bv. een hogedrukspuit of met het wassen.
Misschien iets voor de volgende zending.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Zal absoluut niet mooi zijn! Kijk maar eens bij een auto met clubstickers aan de binnenkant, je ziet altijd bubbeltjes en oneffenheden, daarbij is dit met de kleuren ook heel moeilijk!
Die stickers zitten op een stukkie ruit dat je nooit gebruikt, dus krabben op die plek hoeft niet eens, en de hoge druk op een afstand maakt je raam net zo goed schoon, desnoods kap je ff een spons! Ze gaan er met wassen niet af ofzo!
Die stickers zitten op een stukkie ruit dat je nooit gebruikt, dus krabben op die plek hoeft niet eens, en de hoge druk op een afstand maakt je raam net zo goed schoon, desnoods kap je ff een spons! Ze gaan er met wassen niet af ofzo!

Ook niet in de wasstraat?jeroen.k schreef:Zal absoluut niet mooi zijn! Kijk maar eens bij een auto met clubstickers aan de binnenkant, je ziet altijd bubbeltjes en oneffenheden, daarbij is dit met de kleuren ook heel moeilijk!
Don't walk the grass... smoke it
Weet ik niet nooit geprobeerd...
Ik zou zeggen wie van zn auto (inclusief lak) houdt doet hem niet door de wassstraat, maar dan trap ik ier op een paar lange tenen, dus doe ik dat maar niet!
Denk niet dat ze het leuk zullen vinden iig, vooral die hele kleine lettertjes en de puntjes op de i's (welke puntjes???? Nou die ja!
)
Ik zou zeggen wie van zn auto (inclusief lak) houdt doet hem niet door de wassstraat, maar dan trap ik ier op een paar lange tenen, dus doe ik dat maar niet!

Denk niet dat ze het leuk zullen vinden iig, vooral die hele kleine lettertjes en de puntjes op de i's (welke puntjes???? Nou die ja!

-
- Moderator
- Car: MB
nee, zeker weten niet (als ze goed zitten).
Toen ik mijn auto weg deed afgelopen week heb ik dus die sticker van de achterruit gehaald. Je moest eens weten wat een moeite me dat gekost heeft. Ik moest het er echt met geweld afsteken !!!
Toen ik mijn auto weg deed afgelopen week heb ik dus die sticker van de achterruit gehaald. Je moest eens weten wat een moeite me dat gekost heeft. Ik moest het er echt met geweld afsteken !!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
wasstraat is nooit goed voor je lak.....kijk maar naar de krassen die de wasstraat achterlaat.
wordt je niet vrolijk van

Helemaal met een cabrio hè!Martijnberk schreef:wasstraat is nooit goed voor je lak.....kijk maar naar de krassen die de wasstraat achterlaat.wordt je niet vrolijk van

-
- Contacteer:
ook niet met mijn 19 of mijn 206 gti, zonde van de lak, ik heb een paar keer per jaar een prive wasstraat om al mijn auto's te wassen, al valt er met de cabrio weinig te wassen op het moment!
gheghe ik heb ze gewoon meeverkocht. (op de laguna) Die gast vond het wel coolTom schreef:nee, zeker weten niet (als ze goed zitten).
-
ja waarom moesten ze eraf? Als de dealert dat graag wilt maggie het zelf doen, toch?!Ploegah schreef:gheghe ik heb ze gewoon meeverkocht. (op de laguna) Die gast vond het wel coolTom schreef:nee, zeker weten niet (als ze goed zitten).