Ik heb ooit eens een user icoon gezien op het forum van het geweldige PC spel streetrod 1.
Dit is een spel van denk ik uit 1993 misschien wel ouder.
Het spel is een voorloper van de Gran Turismo's op de Playstation.
Mijn vraag is wie heeft dit spel nog ??
Op Kazaa is het niet te vinden.
Volgens mij bestaat er nog zo'n spel genaamd Hotrod maar dat weet ik niet zeker meer.
Bvd
Streetrod 1,...oud PC computer spel
-
- Contacteer:
Oh boy oh boy oh boy!! heb hem uitgepakt, als dit DE Hotrod is waar ik al eens eerder naar heb gezocht..... 

-
- Contacteer:
YESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig, ben nu alweer verslaafd.
Ik heb hier heel wat uren van m'n leven aan kwijt geraakt.
Ga gouw wer verder !!

Ik heb hier heel wat uren van m'n leven aan kwijt geraakt.
Ga gouw wer verder !!

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/StreetRodIcon.jpg[/img]
inderdaad 1 van de avatars die ik nog wel eens pleeg te voeren. Het is nu weer even Turbo-tijd, vandaar dat je em ff kwijt was
inderdaad 1 van de avatars die ik nog wel eens pleeg te voeren. Het is nu weer even Turbo-tijd, vandaar dat je em ff kwijt was

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ik heb streetrod 1x gehad en kwijt geraakt,na lang zoeken weer gevonden,alleen mis deeltje 2 nog
hoe oud het spel ook is,blijft leuk
als je de cheat wil,dan kan ik je die geven,stuur ff een pm als je die wilt,ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit wilt weten.
ik heb vernomen dat er een modernere versie er van leverbaar is,ben die aan het zoeken.
hoe oud het spel ook is,blijft leuk
als je de cheat wil,dan kan ik je die geven,stuur ff een pm als je die wilt,ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit wilt weten.
ik heb vernomen dat er een modernere versie er van leverbaar is,ben die aan het zoeken.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Er is zoeits om op internet te dragracen toch?
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
is wel te verwachten,maar ik weet het niet zeker.Riël schreef:Er is zoeits om op internet te dragracen toch?
denk dat als je een moderne versie van SR heb,dan moet je ook kunnen lannen,of internetten
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Aardig wat tijd in gestoken destijds
leuk dat ik hem weer heb
ik had het er een tijdje geleden met een vriend van me over...... we zaten te PS2-en ofzo...... geloof GT3 hij kende het spel ook
goede oude tijd. Yes kan eindelijk weer Sr intypen om een van de mooiste spellen allertijden te spelen
@Riel......... http://www.corvette.com daar kun je streetracen
(15x gratiz daarna moet je dokken) wijs spel; je begint met een Dodge Viper
winnen is alleen heel lastig ookal lig je voor, weet ook niet waarom nog geen tijd voor gehad verder. Een tip...... verkoop die viper voor veel en koop een charger terug en Tune die goed gou je fix veel geld over en je blijft een Viper voor 

@Riel......... http://www.corvette.com daar kun je streetracen

Motor City Online{klik)Riël schreef:Er is zoeits om op internet te dragracen toch?
Tunen, Draggen, Straat- en Circuitracen, Time trails, Clubs, alles. En helemaal in de sfeer van Street Rod. Helaas alleen in Amerika

-
- Contacteer:
Dit is zo super!! Ondanks dat het ontzettend k*t is getekend, het magische gevoel krijg je weer terug en is het weer net zo mooi getekend als vroeger
Waarom komt er niet een moderne versie van Hotrod, verder exact hetzelfde, maar dan grafisch oogverblindend!

Waarom komt er niet een moderne versie van Hotrod, verder exact hetzelfde, maar dan grafisch oogverblindend!

Ik zou zeggen.......... leer C++Rene (Mr. TX) schreef:Dit is zo super!! Ondanks dat het ontzettend k*t is getekend, het magische gevoel krijg je weer terug en is het weer net zo mooi getekend als vroeger![]()

Zie je toen hadden ze ook al 5.1Merijn schreef:Ik vind vooral de PC-speaker goed realistisch geluid geven!

-
- Contacteer:
-
graag alle onderwerpen qua gamen in het ACT Online gamen topic posten, het is en blijft tenslotte een Renault forum...mocht je je hieraan storen is er natuurlijk super veel keus voor andere fora's voor online gamen.