Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Nick (germanstyle)

Hi,

Ff een vraagje: Wat kan ik verwachten van Vive la France?
mijn ervaring met een meeting van VDB Promotions is dat er niet echt veel te doen is, maar wel beloofd wordt. ik heb had vroeger ooit eens een Cinquecento Sporting( ja sorry!!!) en toen ben ik eens naar Viva Italia geweest. Vond het niet echt veel aan.
Kun je beter naar een belgische meeting gaan.(afgelopen weekend in Valkenswaard geweest. In 1 woord geweldig!!)
Maar misschien is het nu veranderd!?
Dan nog wat. Kan ik dan wel mijn auto "tentoonstellen" of moet ik hem weer gewoon op de parkeerplaats zetten?
Anders reserveer ik ff een plaats voor mijn club (SCTC)voor een paar auto's.
Velen hebben mij al gevraagd of ik naar Vive la France kom, omdat ze de twingo eens willen zien (uit de GTI T&D van afgelopen maand), maar ik ben op vakantie. Nu heb ik waarschijnlijk mijn ouders zo gek gekregen om erheen te gaan (mooi he!!)
Ik hoor het wel.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Lees ff het forum meetings, ik vindt Vive La France onwijs leuk, scheuren op het circuit als je dat wilt, mooiste auto verkiezing, aardig wat standjes met leuke hebbedingetjes, en..... de RTC zal er staan met een clubstand!! Zie daarvoor het topic Clubstand in NL Chat..

Alle Franse merken zijn er vertegenwoordigd van oldtimers tot de hedendaags autotypen, hopelijk misschien dit jaar een Clio V6 op het circuit! :grin:

Zeker de moeite waard om heen te gaan..
Pieter
Contacteer:

En waarom vive la France dit jaar zo spectaculair is??????

de Renault Tuning Club staat op het terrein...:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
Laatst gewijzigd door Pieter op di 10 jul 2001 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Chris...
Zet mij ook ff op die lijst van Vive La France...
Jeffrey E.

He ik ben Jeffrey en rij een Clio16v in omgeving Amsterdam en wil mee naar viva le france. Ik ben bereid de hele dag te blijven

Zet mij maar op de lijst
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dus je wilt op de stand staan Jeffrey?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

jeffrey wil je je even voorstellen in : nl-chat, naam leeftijd en jullie 5'jes enzo.

En wil je deze reply in de juiste topic droppen (clubstand :smile: )

Later
Plaats reactie