oke zal me ff voorstellen.
ben dennis.24 jaar maak drenthe onveiling, en rijd in een clio 16v uit 1993 en een ford uit 1999 maar daar hebben we het ff niet over
kom geregeld ff kijken op de site. en zat dus met die vraag van de megane. dus had zoiets van ff een vraag -posten.
ben dennis.24 jaar maak drenthe onveiling, en rijd in een clio 16v uit 1993 en een ford uit 1999 maar daar hebben we het ff niet over
kom geregeld ff kijken op de site. en zat dus met die vraag van de megane. dus had zoiets van ff een vraag -posten.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
En waarom dan wel niet? Wij respecteren elke renault.
~respect is everything~
Chris ga nou slapen je moet morgen weer werken raar mannetje
~respect is everything~
Chris ga nou slapen je moet morgen weer werken raar mannetje

Laatst gewijzigd door Tino op di 10 jul 2001 0:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Erelid - RvT
heb net effe op je site zitten te neuzen. (netjes gedaan DHTML?)
maar als ik de foto's van maart kijk denk ik toch wel van tja dat ziet er leuk uit en dan nog eens het feit dat je er best veel aan gedaan heb zelf? of Achterberg?
maar als ik de foto's van maart kijk denk ik toch wel van tja dat ziet er leuk uit en dan nog eens het feit dat je er best veel aan gedaan heb zelf? of Achterberg?
Ik hou wel van zoetigheid.On 2001-07-10 00:11, 10o wrote:
jij gaat het slecht krijgen chris morgen vertrek ik om 8:15![]()
GAAF, dus je gaat een BURN-OUT voor mijn huis maken morgenochtend?
Daar mag je me best voor wakker maken hoor!!!!!

-
- Erelid - RvT
Weet je dat verhaal nog over die grote neger???On 2001-07-10 00:15, Chris wrote:Ik hou wel van zoetigheid.On 2001-07-10 00:11, 10o wrote:
Daar mag je me best voor wakker maken hoor!!!!!![]()
On 2001-07-10 00:19, 10o wrote:Weet je dat verhaal nog over die grote neger???On 2001-07-10 00:15, Chris wrote:Ik hou wel van zoetigheid.On 2001-07-10 00:11, 10o wrote:
Daar mag je me best voor wakker maken hoor!!!!!![]()

OHH, je maat.

Schoolvriendje van jouw van vroeger toch?
Doktertje spelen?????......?????..
-
- Erelid - RvT
Nee die grote neger die tegen jouw zei dat dat stukje zeep op de grond lag.. 
chris we kappe over op de serieuze zaken.

chris we kappe over op de serieuze zaken.
Laatst gewijzigd door Tino op di 10 jul 2001 0:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles is strak te maken Kliko.On 2001-07-10 00:17, kliko16v wrote:
wilde een zwarte of een zilveren. dus dat zit wel goed. heb geen spuit dat ik een clio heb gekocht, alleen had beter iets meer uit kunnen geven voor 1 met een betere lak enzo
he Dennis, kan 't zijn dat ik jou vorig jaar september een keer heb zien rijden, ergens binnendoor tussen De Wijk en Balkbrug? Ik kwam daar namelijk een zwarte Clio tegemoet, waarbij me opviel dat er precies 't zelfde agresieve geluid in zat als in bv de Cup Megane.
rev it like a rental
ja kan niet missen.
ben de enige die hier in de buurt een clio 16v heeft en ook nog zonder achterramen en een aangepaste grill. is snel te herkennen.
en ik rijd zo,nn 3x per week binnendoor van de wijk naar dedemsvaart dus ja. dat was ik,.
en ja grauw geluid kan wel behoorlijk kloppen
ben de enige die hier in de buurt een clio 16v heeft en ook nog zonder achterramen en een aangepaste grill. is snel te herkennen.
en ik rijd zo,nn 3x per week binnendoor van de wijk naar dedemsvaart dus ja. dat was ik,.
en ja grauw geluid kan wel behoorlijk kloppen
't klonk wel erg heftig, zodanig dat ik 't nu, bijna een jaar later nog herinner. Ik hoop dat ik er ook zo'n geluidje in kan krijgen. ff op je site kijken wat je er aan uitlaat onder hebt zitten. (linkje in je profiel werkt trouwens niet, mirror op je site dus ook niet)
rev it like a rental
heb een buis met open luchtfilter.
ik had er eerst een I57 ophangen. maar dat (op het geluid na) beviel me totaal niet. en met een buis werkt het een stuk beter
kijk ff naar http://www.clio16v.f2s.com
staat wel bij gallery en dan bij myclio
ja heb ook de kat eronder weg en de tussendemper.
meer pktjes en wat ruiger geluid he
ik had er eerst een I57 ophangen. maar dat (op het geluid na) beviel me totaal niet. en met een buis werkt het een stuk beter
kijk ff naar http://www.clio16v.f2s.com
staat wel bij gallery en dan bij myclio
ja heb ook de kat eronder weg en de tussendemper.
meer pktjes en wat ruiger geluid he