MIDDELBURG - Het Openbaar Ministerie (OM) in Middelburg heeft vrijdag een nader onderzoek ingesteld naar een ongeval op donderdag in het Zeeuwse Hulst. Een 31-jarige politieman reed die dag bij radarapparatuur langs de N60 een 25-jarige inwoner van Axel aan. Het slachtoffer liep ernstig beenletsel op.
zie ook nu.nl
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.nu.nl/document?n=36370" TARGET="_blank">www.nu.nl/document?n=36370</A><!-- BBCode End -->
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ja das lekker.
Die agenten van tegenwoordig....
daarnaast lijkt het me ook erg frustreren als je als oom agent een baas hebt (in dit geval de overheid) die zegt dat je je quotum in boetes moet halen, onder het mom van verkeersveiligheid.
Ik vraag me echt af hoelang dit nog doorgaat. Je kan toch niet eeuwig pretenderen iedereen verkeersveiligheid bij te brengen door mensen acceptgiro's in te laten vullen ?
Die agenten van tegenwoordig....
daarnaast lijkt het me ook erg frustreren als je als oom agent een baas hebt (in dit geval de overheid) die zegt dat je je quotum in boetes moet halen, onder het mom van verkeersveiligheid.
Ik vraag me echt af hoelang dit nog doorgaat. Je kan toch niet eeuwig pretenderen iedereen verkeersveiligheid bij te brengen door mensen acceptgiro's in te laten vullen ?
Je zult een motorrijder zijn die wordt aangereden door een politiemotor. En dat alles omdat Mr agent snel de achtervolging in wil zetten (omdat iemand een wheelie durfde te maken) en daarbij zijn motor niet onder controle kon houden.
Dit is echt gebeurd tijdens de TT in Assen.
Dit is echt gebeurd tijdens de TT in Assen.
Oh lekker,
maar ja oom agent weet wel hoe het moet he, die hebben een rij opleiding gehad.
Even wat bizzare voorbeelden van opvallende dingen die je kan doen als je zo'n agent bent, die ik heb gezien:
a- tegen het verkeer in met piepende banden over een fietspad een onoverzichtelijke bocht doorjagen, erg veilig
b- overdwars met je auto op de vluchtstrook staan schieten met een laserpistool, erg fijn voor die zijdelings impact
c- met stadslicht in het donker/schemer volgas over de snelweg planken.
d- een junk aanhouden die geen rijbewijs heeft, auto inbeslagnemen voor controle, vervolgens auto weer vrijgeven, en gewoon weer de sleutels aan die junk zonder rijbewijs geven die er vervolgens in weg rijdt.
e- etc etc
Allemaal zo veilig...
Verder las ik een onderzoek van de hulpdiensten, die door alle zo veilige wegversmallingen, drempels ed 9 van de 10 nergens meer op tijd kunnen komen....
-----------------
Only the best for your health at
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.vitamineplaza.nl" TARGET="_blank">vitamineplaza</A><!-- BBCode End --> !
maar ja oom agent weet wel hoe het moet he, die hebben een rij opleiding gehad.
Even wat bizzare voorbeelden van opvallende dingen die je kan doen als je zo'n agent bent, die ik heb gezien:
a- tegen het verkeer in met piepende banden over een fietspad een onoverzichtelijke bocht doorjagen, erg veilig
b- overdwars met je auto op de vluchtstrook staan schieten met een laserpistool, erg fijn voor die zijdelings impact
c- met stadslicht in het donker/schemer volgas over de snelweg planken.
d- een junk aanhouden die geen rijbewijs heeft, auto inbeslagnemen voor controle, vervolgens auto weer vrijgeven, en gewoon weer de sleutels aan die junk zonder rijbewijs geven die er vervolgens in weg rijdt.
e- etc etc
Allemaal zo veilig...
Verder las ik een onderzoek van de hulpdiensten, die door alle zo veilige wegversmallingen, drempels ed 9 van de 10 nergens meer op tijd kunnen komen....
-----------------
Only the best for your health at
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.vitamineplaza.nl" TARGET="_blank">vitamineplaza</A><!-- BBCode End --> !
Laatst gewijzigd door Marius op ma 9 jul 2001 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.