Hoi, nu ff geen topic over wel of geen club en nog meer van dat soort oeverloze discussie's maar een vraag.
Ik las net een advertentie voor een GTT en daarin stond dat in de deuren geen stalen zitten. Nu is mijn vraag wat zijn stalen??
En nog iets, als er een nieuwe kop en turbo opzit, moet je dan nog extra dingen letten bij het motorblok??
Thanx in advance
Ze bedoelen deursloten.
De deuren worden geopend dmv. een op afstand bedienbaar alarm.
De deuren worden geopend dmv. een op afstand bedienbaar alarm.
Haha, ik had dezelfde advertentie op autotrader.nl al ff vreemd bekeken totdat ik zag dat de auto inderdaad geen deursloten had. inderdaad een mooi bakkie, nieuwe kop en turbo stond er toch bij? voor 5000 pieken.... netjes dacht ik!
Wat een geweldige bak is dat. Ziet er netjes uit en ik vind het niet duur. Zou dat moeilijk te maken zijn geen deursloten in de deur zodat deze strak wordt met het achterscherm? Verder vind ik het een heftig ding.
There will be plenty of time to rest when your dead
Waarv staat die advertentie dan ik kon hem niet vinden.
Gr
Gr
Op<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.autotrader.nl" TARGET="_blank">www.autotrader.nl</A><!-- BBCode End -->. Een gouden gt turbo
-----------------
Eat my dust
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op zo 8 jul 2001 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
zorrie maar ik ziet hem njet
He Jeroen!
hij staat er op als "renault 5 turbo 2" inplaats van "renault 5 gt turbo"
kun je hem nu wel vinden??
en die maat van me had nog geen idee wat hij ervoor (die set koni's) moet hebben, hij wilde er even over nadenken!
Groeten Sjors.
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner
hij staat er op als "renault 5 turbo 2" inplaats van "renault 5 gt turbo"
kun je hem nu wel vinden??
en die maat van me had nog geen idee wat hij ervoor (die set koni's) moet hebben, hij wilde er even over nadenken!
Groeten Sjors.
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner

Laatst gewijzigd door Zj*rZ op ma 9 jul 2001 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer wanneer gaan jullie ook al weer die onderdelen ophalen??