<font color=red>Dag renault liefhebbers,
<font color=blue>Zoals vele van jullie weten ben ik sinds een paar weken minder actief op deze site. Ik kijk af en toe vluchtig op de site, zo ook vandaag. Ik heb ZEER vluchtig de topics over de club/vergaderingen en dergelijke gelezen.
Het kan dus zijn dat ik iets verkeerd heb begrepen (mbt wat ik verder vertel).
Ik merk dat er veel ergenis en irritatie is mbt de club en de vergaderingen, zo zag ik ook dat "haas" zich ergerde aan het feit dat er weinig mensen aanwezig zijn op de vergadering.
Haas, ik vind niet dat je iedereen zo moet aanvallen want vele zullen er vast een reden voor hebben, zo heb ik zelf al HEEL weinig tijd en bovendien heb ik geen rijdende auto waardoor ik gewoon niet aanwezig kan zijn op een vergadering.
Verder vind ik dat de club te officieel wordt, er komen al te veel regels en ik ben er bang voor dat er dadelijk geen vrijheid meer is binnen de club. In het begin was het gewoon een idee om 1, of 2 keer per jaar "iets" te organiseren. Nu lijkt het mij mooi om dit aan te houden. Volgens mij hoeft er niet veel geregeld te worden alleen dan 2 vaste maanden in het jaar kiezen waarin we iets doen. Bijvoorbeeld in mei en september. Deze meetings kunnen we dan op vaste plekken afspreken, mei omgeving midden nederland, juni omgeving randstad (of zoiets dergelijks).
Het voordeel hiervan is dat er niet iedere keer vergaderd en gediscussieerd hoeft te worden over waar en wanneer (alleen de exacte datum dan, maar die kunnen we ook iedere keer hetzelfde houden). Zo kan iedereen LANG van te voren rekening houden met de meeting en weet iedereen wat de bedoeling is.
Als er extra dingen worden geregeld zoals stickers op de ramen of gezamelijk witte knipperlichtjes kopen of iets dan kan dit gewoon zo geregeld worden zoals we nu ook al doen (topic op de site en de geintereseerde reageren dan wel).
Maar zoals het nu gaat vind ik niks, vele worden/zijn geirriteerd en dat is niet echt goed voor de sfeer op de site in in de (eventuele) club.
Eigelijk vindt ik het ook maar onzin dat er dingen moet worden geregeld als een leden administratie e.d. Wat hebben we hier nou aan? We zouden toch gewoon met een man of 25/30 (of zoiets) meetings houden? Een voorzitter en secretaris e.d. hebben we toch niet nodig? Vergaderen hoeft toch ook niet? Laten we het gewoon SIMPEL houden? 2x per jaar een meeting en de rest (stickers e.d.) kan via de site gedaan worden (als hier in de toekomt behoefte aan is)
Ik hoop niet dat ik mensen nu op de tenen trap of dat ik het nu helemaal mis heb, maar ik zou wel graag wat reacties van jullie willen hebben (hoeven niet van die lange reacties te zijn)
Ik lees zo nu en dan dat er plaatselijk ook meetings/bijeenkomsten zijn (den haag, bodegrave) dit is toch altijd leuk en valt toch prima te doen? Waarom doen wij dit dan niet, maar dan ipv plaatselijk, landelijk?????
Nou dit was het zover wel, ik weet niet wat de toekomst zal brengen, ik weet wel dat ik mij er niet te veel (meer) mee bemoei, dit doen er al zat...
JeTab,
p.s. ik zal niet aanwezig zijn op de bbq, dit om persoonlijke reden. Ik baal er ontiegelijk van omdat het mij super lijkt om die turbotjes bij elkaar te zien! En zeg nou zelf, dat is toch genoeg?
<font color=blue>Zoals vele van jullie weten ben ik sinds een paar weken minder actief op deze site. Ik kijk af en toe vluchtig op de site, zo ook vandaag. Ik heb ZEER vluchtig de topics over de club/vergaderingen en dergelijke gelezen.
Het kan dus zijn dat ik iets verkeerd heb begrepen (mbt wat ik verder vertel).
Ik merk dat er veel ergenis en irritatie is mbt de club en de vergaderingen, zo zag ik ook dat "haas" zich ergerde aan het feit dat er weinig mensen aanwezig zijn op de vergadering.
Haas, ik vind niet dat je iedereen zo moet aanvallen want vele zullen er vast een reden voor hebben, zo heb ik zelf al HEEL weinig tijd en bovendien heb ik geen rijdende auto waardoor ik gewoon niet aanwezig kan zijn op een vergadering.
Verder vind ik dat de club te officieel wordt, er komen al te veel regels en ik ben er bang voor dat er dadelijk geen vrijheid meer is binnen de club. In het begin was het gewoon een idee om 1, of 2 keer per jaar "iets" te organiseren. Nu lijkt het mij mooi om dit aan te houden. Volgens mij hoeft er niet veel geregeld te worden alleen dan 2 vaste maanden in het jaar kiezen waarin we iets doen. Bijvoorbeeld in mei en september. Deze meetings kunnen we dan op vaste plekken afspreken, mei omgeving midden nederland, juni omgeving randstad (of zoiets dergelijks).
Het voordeel hiervan is dat er niet iedere keer vergaderd en gediscussieerd hoeft te worden over waar en wanneer (alleen de exacte datum dan, maar die kunnen we ook iedere keer hetzelfde houden). Zo kan iedereen LANG van te voren rekening houden met de meeting en weet iedereen wat de bedoeling is.
Als er extra dingen worden geregeld zoals stickers op de ramen of gezamelijk witte knipperlichtjes kopen of iets dan kan dit gewoon zo geregeld worden zoals we nu ook al doen (topic op de site en de geintereseerde reageren dan wel).
Maar zoals het nu gaat vind ik niks, vele worden/zijn geirriteerd en dat is niet echt goed voor de sfeer op de site in in de (eventuele) club.
Eigelijk vindt ik het ook maar onzin dat er dingen moet worden geregeld als een leden administratie e.d. Wat hebben we hier nou aan? We zouden toch gewoon met een man of 25/30 (of zoiets) meetings houden? Een voorzitter en secretaris e.d. hebben we toch niet nodig? Vergaderen hoeft toch ook niet? Laten we het gewoon SIMPEL houden? 2x per jaar een meeting en de rest (stickers e.d.) kan via de site gedaan worden (als hier in de toekomt behoefte aan is)
Ik hoop niet dat ik mensen nu op de tenen trap of dat ik het nu helemaal mis heb, maar ik zou wel graag wat reacties van jullie willen hebben (hoeven niet van die lange reacties te zijn)
Ik lees zo nu en dan dat er plaatselijk ook meetings/bijeenkomsten zijn (den haag, bodegrave) dit is toch altijd leuk en valt toch prima te doen? Waarom doen wij dit dan niet, maar dan ipv plaatselijk, landelijk?????
Nou dit was het zover wel, ik weet niet wat de toekomst zal brengen, ik weet wel dat ik mij er niet te veel (meer) mee bemoei, dit doen er al zat...
JeTab,
p.s. ik zal niet aanwezig zijn op de bbq, dit om persoonlijke reden. Ik baal er ontiegelijk van omdat het mij super lijkt om die turbotjes bij elkaar te zien! En zeg nou zelf, dat is toch genoeg?
We laten het fff rusten. Bas heeft niet voor niets een slot op een topic gezet.
We laten alles wel fff bezinken en dan komt daar wel wat uit

We laten alles wel fff bezinken en dan komt daar wel wat uit
<font color=blue>Laten rusten? Ik mag toch wel mijn mening vertellen en aan de rest vragen hoe zij er over denken? Of moet ik ze allemaal een email sturen met hetzelfde verhaal?
-
ik ben het compleet met jetab eens , er zijn een paar mensen die "de baas" spelen , zij willen graag op de voorgrond staan , zo werkt dit dus niet , je kan beter zoals jetab zegt het gewoon simpel houden das veel gezelliger
De baas spelen?
Wie dan?
Allemaal doen ze dat "De Baas" spelen voor jullie, niet voor zichzelf!
Ik snap er niets van, als er iets goed georganiseerd moet worden dan heb je toch een organistie nodig?
Organistie -----> kost geld.
- nieuwsbrief schrijven & foto's.
- Honderduizenden telefoongesprekken.
- Kimometers die vooraf aan de meeting gereden moeten worden.
- Het huren van een clubstand. (bij toeval is Vive La France gratis)
- Site beheer kost $$.
(Bijna) iedereen wou een club en nu kost het ( misschien) straks een klein bijdragen en dan vallen ze af.
Wat is nou 25/50,- in een jaar voor een hoop plezier?
Alle verenigingen.Clubs vragen contributie, da's toch normaal.??
Wie dan?
Allemaal doen ze dat "De Baas" spelen voor jullie, niet voor zichzelf!
Ik snap er niets van, als er iets goed georganiseerd moet worden dan heb je toch een organistie nodig?
Organistie -----> kost geld.
- nieuwsbrief schrijven & foto's.
- Honderduizenden telefoongesprekken.
- Kimometers die vooraf aan de meeting gereden moeten worden.
- Het huren van een clubstand. (bij toeval is Vive La France gratis)
- Site beheer kost $$.
(Bijna) iedereen wou een club en nu kost het ( misschien) straks een klein bijdragen en dan vallen ze af.
Wat is nou 25/50,- in een jaar voor een hoop plezier?
Alle verenigingen.Clubs vragen contributie, da's toch normaal.??
-
zo bedoel ik het niet , je kan als er kosten zijn aan een meeting dat ook vragen als de mensen komen , er is nu veel irritatie en dat werkt niet , straks heb je geen leden voor je clubbie nee geld maakt niet uit hoor
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
...
...
En over dat de baas spelen, dat vind ik echt nergens op slaan JG, alle vegaderingen waren OPEN voor IEDEREEN, van te voren is er overleg geweest over waar en wanneer de vergadering zou zijn.
Voor iedreen kon de vergadering verplaatst worden, andere lokatie waren ook bespreekbaar, van mij had de vergadering ook in Eindhoven gehouden mogen worden, dan zou ik ook komen, waarom kwamen er geen reacties van mensen dan die er achteraf ook bij hadden willen zijn? Alles was bespreekbaar, er is voor de vergadering een datum gekozen dat iedereen die wilde komen KON komen, ik snap det "baas"spelen verhaal echt niet, daar gaat het totaal niet om.
Het in goede banen leiden van dingen daar gaat het om, en daar is een Organisatie voor nodig.
Regel jij (JG) maar eens een meeting dan praten we wel er nog wel eens over.
Vriendelijke groeten, Chris.
Ik kijk niemand boos aan, ik wilde alleen even mee discuseren.
Voor iedreen kon de vergadering verplaatst worden, andere lokatie waren ook bespreekbaar, van mij had de vergadering ook in Eindhoven gehouden mogen worden, dan zou ik ook komen, waarom kwamen er geen reacties van mensen dan die er achteraf ook bij hadden willen zijn? Alles was bespreekbaar, er is voor de vergadering een datum gekozen dat iedereen die wilde komen KON komen, ik snap det "baas"spelen verhaal echt niet, daar gaat het totaal niet om.
Het in goede banen leiden van dingen daar gaat het om, en daar is een Organisatie voor nodig.
Regel jij (JG) maar eens een meeting dan praten we wel er nog wel eens over.
Vriendelijke groeten, Chris.
Ik kijk niemand boos aan, ik wilde alleen even mee discuseren.
Mijn ervaringen zijn altijd als iets geld kost valt ALTIJD 75% van de mensen af die in het begin positief reageerden.On 2001-07-07 19:12, fpjx11 wrote:
zo bedoel ik het niet , je kan als er kosten zijn aan een meeting dat ook vragen als de mensen komen , , straks heb je geen leden voor je clubbie nee geld maakt niet uit hoor
En dan heb ik het niet over de mensen op RTC.
-
Je begrijpt volgens mij het "de baas" spelen verkeerd ik bedoel dat er wat dominantere mensen rondlopen die graag dingen regelen , misschien wat te enthousiast, ik wil niemand kwaad maken hoor , dat is niet de bedoeling , het moet wel leuk blijven , maar weet als je een meeting moet organiseren dat je veel moet regelen , en dat het ook veel geld kost , maar dat kan je toch ook per keer regelen?? maybe als je als club begint moet je volgens mij ook een magazijn en e.d. hebben
-
daar heb je trouwens gelijk in dat als het geld kost dat niemand meer komt , dat is typisch nederlandse mentaliteit , dan kan je direct zien die wat ervoor over heeft toch???
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Hoi jetab,
Je zal absoluut een hele goed reden hebben dat je zondag er niet bij kan zijn helaas dit vindt ik jammer.
Maar had mij aub een mailtje gestuurd om effe te zeggen dat je niet kwam...
Je zal absoluut een hele goed reden hebben dat je zondag er niet bij kan zijn helaas dit vindt ik jammer.
Whatever.. :-*
Tino Heeft ook een dominantere rol ff omdat hij die BBQ organiseerd, wil hij de Baas spelen? Nee. Zonder hem was er geen reed van terecht gekomen.
Tino Heeft ook een dominantere rol ff omdat hij die BBQ organiseerd, wil hij de Baas spelen? Nee. Zonder hem was er geen reed van terecht gekomen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 7 jul 2001 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
joh gekkies!!! het is niet zo bedoeld!!! SNAP dat nou even!! ik vind gewoon een club niks t wordt te log, t was eerst veel spontaner!!
Ja 10o , de grote Bill Gates achter RTC...
, Hij zal wel een extra weekie aan z'n vakantie plakken.
Volgende week staat er een V6 voor de deur., Yea Right

Volgende week staat er een V6 voor de deur., Yea Right
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 7 jul 2001 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ach joh zout nou eens op met je baas spelen
-
zeur allemaal maar lekker verder ik ga ff lekker achter de pc weg.. voel me nu net een kasplant , doei !!
-
ja i know ik was ff pissig sorry :_) no hard feelingsOn 2001-07-07 20:18, turbo_arie wrote:
Blijkbaar kan niet iedereen even goed discussieren ................
~ Respect is everything ~
Tino, dit suggereert dat je nog een plaatsje open hebt, die zou ik graag opvullen. Tegen de tijd dat de inschrijving sloot meende ik niet te kunnen morgen, maar kan nu wel. Zou er ontzettend veel zin in hebben. Ik hoor 't welOn 2001-07-07 19:22, 10o wrote:
Hoi jetab,
rev it like a rental
Tino was nog bezig met de Party tent op te zetten dus die heeft even geen tijd
Grossie belt hem nu ff op, dus je hoort het antwoord binnen enkele minuten.
Grossie belt hem nu ff op, dus je hoort het antwoord binnen enkele minuten.
Aangezien Tino met zijn partytent bezig is zal ik even reageren.
We zouden het heel gezellig vinden als jij ook zou komen Menno. Er is nu inderdaad een plaatsje vrijgekomen. deze is bij deze dus ook weer bezet
We zouden het heel gezellig vinden als jij ook zou komen Menno. Er is nu inderdaad een plaatsje vrijgekomen. deze is bij deze dus ook weer bezet
Oh, dat zul je wel weten, maar ik zeg het nog maar ff. het inschrijfgeld was wel 30,-. Lijkt me netjes als je dat morgen voor Tino meeneemt
Het begint om 13.00u in Ouddorp
Het begint om 13.00u in Ouddorp
Laatst gewijzigd door Pieter op za 7 jul 2001 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ja klopt, die groeien daar in het wild.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
ja, ik leen me maar even een quintezz voor morgen
Hij wordt zo gebracht
Hij wordt zo gebracht

- Bas
- Bestuurslid
A28, A27, A15 stop in papendrecht, dan verder A15 en de rest....