Nou, heb vanmorgen m''m 5 weer even onder handen genomen. Nu voelde ik voor aan de rechter as een aanzienlijke hoeveelheid speling, zo'n 4 mm denk ik. Wat kan dit zijn? ik heb niet het idee dat er speling op de bak zit, het is meer de as zelf, het lijkt of het in dat rubber zit.
En na hem in de was te hebben gezet zie ik in het rechter achterscherm nog 2 deukjes zitten, heeft iemand op de parkeerplaats zijn deur iets te enthausiast open gedaan, helaas geen briefje, sorry dit is m''n foonnummer, slap hoor.
En na hem in de was te hebben gezet zie ik in het rechter achterscherm nog 2 deukjes zitten, heeft iemand op de parkeerplaats zijn deur iets te enthausiast open gedaan, helaas geen briefje, sorry dit is m''n foonnummer, slap hoor.
Dat is het jammere he. Ook al heb je hem net gespoten na twee weken heb je al zoiets van shit weer een deukje of steenslag, Hij blijft jammer genoeg niet nieuw
Nee, maar parkeerdeukjes kan je wel proberen te vermijden door je auto nooit in dat soort parkeervakken te zetten waar de deur van je buurman jouw auto raakt, helaas moet Tack hem wel zo parkeren,
ik zet mijn 5 liever bumper - bumper, maar dan heb je daar weer schade door iemand met zijn trekhaak/fietsendragen die er tegen aan rijdet! Het blijft inderdaad nooit nieuw, dan moet je hem in een musuem zetten met een doekk er overheen en er nooit meerijden, en das echt afkicken!
ik zet mijn 5 liever bumper - bumper, maar dan heb je daar weer schade door iemand met zijn trekhaak/fietsendragen die er tegen aan rijdet! Het blijft inderdaad nooit nieuw, dan moet je hem in een musuem zetten met een doekk er overheen en er nooit meerijden, en das echt afkicken!

Die golfies type 1 schijnen ze ook weer nieuw te leveren. Dat zouden ze ook over een paar jaar met de 5 GT turbo moeten doen. En dan in beperkte oplage ofzo want anders is de 5 niet meer exclusief.
Ach heb m'n pa weer wat te doen. Beetje restylen en opnieuw spuiten, voor viva la france is het geregeld dus, Zet nou m'n auto wel onder 220V.
-
sjonge jonge om 2 deukjes je auto steeds spuiten joh heb je geld over of zo ... of vind je vader het zo leuk??
Vader is Autospuiter.
Als er steenslag op mijn bumper zit word ie gewoon overgespoten, geen gezeik, is een avondje werk.
En aan 2 deukies , daar kan ik echt niet tegen. is dat m'n Pa vanavond weg moest, anders had hij vannacht nog in de cabine gestaan, en TERECHT
Ja dat bellen, ik dacht he hij gaat maar 1 x over, die dacht vast van, kut tack zit op z'n werk , maar nie storen. okdan
Als er steenslag op mijn bumper zit word ie gewoon overgespoten, geen gezeik, is een avondje werk.
En aan 2 deukies , daar kan ik echt niet tegen. is dat m'n Pa vanavond weg moest, anders had hij vannacht nog in de cabine gestaan, en TERECHT

Ja dat bellen, ik dacht he hij gaat maar 1 x over, die dacht vast van, kut tack zit op z'n werk , maar nie storen. okdan
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 7 jul 2001 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ik vind het belachelijk maar ja... je moet gewoon het geld hebben he... als je daar maar genoeg van hebt... dan kan alles
-
On 2001-07-07 19:39, Tackinardie wrote:
Kost geen Geld, alleen tijd.
-
TIJD IS GELDOn 2001-07-07 19:39, Tackinardie wrote:
Kost geen Geld, alleen tijd.
Ik wou dat ik Tack z'n vijffie was.
Dan werd er op zeker goed voor me gezorgd................
Gr, Peter
Dan werd er op zeker goed voor me gezorgd................
Gr, Peter
Dat was een open deur intrappen,
Weet nie wat jij zaterdag avond doe, maar dan geef ik geld uit.
Dus kan beter GRATIS m'n bumper laten spuiten dan een pilsje gaan drinken.
Al moet ik zeggen dat ik het laatste liever doe
Al moet ik zeggen dat ik het laatste liever doe

-
Ach ja ik sleutel liever altijd GRATIS aan mn auto's das pas makkelijk
hihihi maar ja dat zal jij ook wel kunnen nou ja ik ga ff lekker in de zon zitten groetjes!!!

On 2001-07-07 19:44, Tackinardie wrote:
Al moet ik zeggen dat ik het laatste liever doe![]()
Inderdaad. En onderdelen met vette kortingen orgineel van Renault.
Je kan niet alles hebben.
Welke zon?, die heb ik vandaag nog niet gezien, ze regenvriendjes daarintegen wel
Je kan niet alles hebben.
Welke zon?, die heb ik vandaag nog niet gezien, ze regenvriendjes daarintegen wel

-
Nou TAKKIE jij bent de man gefeliciteerd maar ik heb hier zon
tot wederhorens ga nu lekker vakantie vieren
Groeten van HAKKIE

Groeten van HAKKIE
On 2001-07-07 19:44, Tackinardie wrote:
Al moet ik zeggen dat ik het laatste liever doe![]()
Ja, of eerst een paar biertjes opdrinken en dan je auto gaan spuiten.
Dan heb je er gelijk een skirt-set bij...

Gr, Peter
Ach gut HAKKIE EN TAKKIE, dat deden ze vroeger ook op de kleuterschool, leuk :-*On 2001-07-07 19:49, fpjx11 wrote:
Nou TAKKIE jij bent de man gefeliciteerd maar ik heb hier zontot wederhorens ga nu lekker vakantie vieren
Groeten van HAKKIE
Denk dat ik een krat pils ga nuttigen en daarna m'n achterscherm ga spuiten

Laatst gewijzigd door Anonymous op za 7 jul 2001 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar fff afgeleid van dit gezwam, hoe kan het dat er zoveel ruimte zit op die steekas van mij?
Wat kan jij goed dom zwammen JG. Maak je niet druk om andermans zaken maar hou je lekker bezig met het gratis sleutelen aan je wagens. Tack is tenminste een echte liefhebber. Heeft alles over voor zijn wagenOn 2001-07-07 19:38, fpjx11 wrote:
ik vind het belachelijk maar ja... je moet gewoon het geld hebben he... als je daar maar genoeg van hebt... dan kan alles
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op zo 8 jul 2001 2:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Welke kant op voel je speling? Radiaal mag ie uiteraard nix hebben. Axiaal is 't volgens mij wel gangbaarder dat er beweging in zit, dat moet ook kunnen bewegen tijdens 't inveren.
De enige reden dat aandrijfassen opgevreten worden, is als de afstand tussen je bak en de wielen niet klopt. Dit kan zo zijn als de motor scheef zit. Andere reden kan zijn dat ie ooit een tikje heeft gehad, en 1 fusee iets te ver naar binnen of buiten staat. Dit is heel lastig te vinden, omdat ie qua wielstanden nog wel OK kan zijn, in dat geval.
O'ja, uiteraard moet ook 't koperen vulringetje de juiste dikte hebben.
De enige reden dat aandrijfassen opgevreten worden, is als de afstand tussen je bak en de wielen niet klopt. Dit kan zo zijn als de motor scheef zit. Andere reden kan zijn dat ie ooit een tikje heeft gehad, en 1 fusee iets te ver naar binnen of buiten staat. Dit is heel lastig te vinden, omdat ie qua wielstanden nog wel OK kan zijn, in dat geval.
O'ja, uiteraard moet ook 't koperen vulringetje de juiste dikte hebben.
rev it like a rental
De speling is dus radial, en het "knik"punt zit ongeveer in het midden van die rubber beschermhoes
ik kan me voorstellen dat dat ouderdom is, tijd voor een vervanging dus.
O, Bas is nu onderweg naar mij, was z'n sleutels kwijt, maar is onderweg
O, Bas is nu onderweg naar mij, was z'n sleutels kwijt, maar is onderweg
zeker weten, gelukkig wel een verbruikje van 1 op 6 haalbaar, om 't weer een beetje te compenseren 

4'tje is trouwens ook op LPG, daar zit geeneens een benzine systeem meer op, lol.
tja, en de RR, dat lijkt me wel duidelijk.....
Maaruh, 't wordt weer chatten geloof ik, dus ik kap er mee, douchen en vertrekken.
tot zo
-----------------
happy turbo'ing

4'tje is trouwens ook op LPG, daar zit geeneens een benzine systeem meer op, lol.
tja, en de RR, dat lijkt me wel duidelijk.....
Maaruh, 't wordt weer chatten geloof ik, dus ik kap er mee, douchen en vertrekken.
tot zo
-----------------
happy turbo'ing
Laatst gewijzigd door Menno op zo 8 jul 2001 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ik heb ook alles voor mn auto over maar er zijn grenzen, maar ja wil niemand op zn tenen trappen iedereen moet weten wat hij zelf doet toch??? dus tackinardie veel plezier (auto is strak
)