ik wil geen discussie openen , er is al genoeg gezegd ! en helaas "gezeurd"
ik wil dit zeggen : het bestuur wat er nou is is ontstaan uit de 22 mensen die op de hier opdeze site aangegeven datum aanwezig zijn geweest , er waren 4 data's en ik heb verder niemand gehoord die niet kon of dat een andere data beter uit kwam . iedereen die deze site leest wist dat dit een hot item was/is ofdat de club echt werd te ja te nee . dus als je je pc tje opstart kijk je al snel ff ofdat je wat zag over het club worden ja of nee . er hebben mesen gereageerd en zijn gekomen degene die niet zijn geweest hebben ook niet gereageerd dat een andere dag of plek hun beter uitzou komen . uit de mensen die zijn gekomen hebben we een "bestuur "gekozen waarom : geen idee , van 2 personen dan wel bas en tino ( site beheerders ) . er is gekeken hoe we snel en makkelijk bij elkaar kunnen komen op een avond voor 2 uurtjes zonder er 150 km voor te moeten rijden en dat waren dus deze mensen blijkbaar die er nu ook waren . maar er staat nog heel niet vast dat deze mensen het ook vooraltijd blijven doen er zal echt wel gewisseld worden . het is nu omdat we beginnen met een club ff zo besloten ( ja ik weet het niet iedereen is het er misschien mee eens (wel die 22 die er zaten ) maar dan had je er maar moeten zijn , sorry er zijn al 3 vergaderingen geweest ( bijeenkomsten ) en ik zag steeds ongeveer dezelfde koppies , deze vergadering waren gewoon open voor iedereen en hebben qua datum ook hiet gewoon op gestaan .
en die alles belangrijke bijdrage in geld
tja dat moet nog eens worden vast gesteld , maare de kop zal het je niet kosten ene wat er mee gaat gebeuren is in jullie belang . dus niet als er een vergadering is dat we op de club zijn kosten gaan zuipen en vreten .
ik hoop dat de vreemde gevoelens weg zijn en dat iedereen weet dat we het voor jullie doen en voor renault , dat we elkaar niet meer gaan uitmaken voor dit of dat we proberen iets op te richten en daarin worden mensen gepasseerd ( het is niet de bedoeling maar bijna niet voorkombaar , sorry )om het later weer goed te maken

D

kom op jongens laat het renault hartje weer spreken en we beginnen gewoon weer gezellig en we zien wel wat er uit het clubpie komt .