[r5gtt] Remus uitlaat vraag

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Ben

Ik ben in het bezit van een Remus einddemper en er viel mij iets aan op en vraag me af of het hoort. De een zegt het is normaal en de ander die ook een remus pijp heeft zegt dat het niet hoort.

Ik heb er een filmpje van gemaakt klik

Het filmpje is 1,3 mb groot.

Vr Gr

Ben
Laatst gewijzigd door Ben op za 4 jan 2003 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Marius

Je bedoelt de deuk?

Die zit bij een normale gtt uitlaat ook. De deuk lijk me noodzakelijk om over de achterbrug 'heen te komen'.

Maar ik ben geen remus kenner, dus misschien is het bij een remus wel anders (origineel).
Ben

De deuken jah :) het filmpje vertekent iets, in het echt ziet het er net ff iets dramatischer uit :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Dit hoort niet :lol:

Wat hier is gebeurd mag joost weten. (is er een joost in de zaal? :D )

nee zonder dollen zo hoort het er niet uit te zien.
Abel
Über-Spammer

zit hij er al onder?
-Ray-
Contacteer:

bezem, grolsch, nog een uitlaat :p schuur :D

is gewoon platgeslagen tegen de achterbrug, ik heb ook ooit zo'n reesmus gehad en die zag er psies zo uit.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ben

Je vergeet Hertog Jan :)

Ok kan geen kwaad dus?

Ik heb wel pech vandaag accu leeg, later me auto op de brug fusee kogel naar de klote. rij naar de benzine pomp doe me kleppie open breekt me kleppie af. Eerder al een lekke band en 3 leeg lopende banden. Aandrijfas achter de rug. Reserve wiel rek wil niet meer dicht heb ik maar met touw vast zitten die om me sub woofer geknoopt zit :D ,nog steeds me me gescheurde achter bumper er aan hangen en die tank dop was het om hem compleet tot een uit elkaar lijkende gevallen auto te maken.
Ruud

Ben schreef:Je vergeet Hertog Jan :)

Ok kan geen kwaad dus?

Ik heb wel pech vandaag accu leeg, later me auto op de brug fusee kogel naar de klote. rij naar de benzine pomp doe me kleppie open breekt me kleppie af. Eerder al een lekke band en 3 leeg lopende banden. Aandrijfas achter de rug. Reserve wiel rek wil niet meer dicht heb ik maar met touw vast zitten die om me sub woofer geknoopt zit :D ,nog steeds me me gescheurde achter bumper er aan hangen en die tank dop was het om hem compleet tot een uit elkaar lijkende gevallen auto te maken.
Dan heb je wel een pech dag man jouw vrijdag de 13 de , en die fusee kogel te hard aangedraait !!! Ja dan breekt die kost maar 12.50 of zoiets.
Anonymous

hoort zeker niet ,lijkt wel of er overheen gereden is.Of iets geraakt als de auto verlaagd is heb je dat wel is .
Riël
Über-Spammer

Mijn uitlaat had dat ook. Ik denk niet dat het wat boeit...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator
Car: MB

nee, dat lijkt me niet te horen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je er niet al te veel last van zult hebben als het niet erger word
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
bruno @af
Contacteer:

je bedoelt dat roest ... is normaal voor een Remus :lol: :lol:
Ben

let niet op het touwtje en de smerige auto :)
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/uitlaat.jpg[/img]

fuseekogel vandaag vervangen en gelijk einddempertje er ff onder gedaan. middendemper flex ik er nog wel tussen uit had ik geen zin in vandaag.
Abel
Über-Spammer

Ben schreef:let niet op het touwtje en de smerige auto :)
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/uitlaat.jpg[/img]

fuseekogel vandaag vervangen en gelijk einddempertje er ff onder gedaan. middendemper flex ik er nog wel tussen uit had ik geen zin in vandaag.
ziet er beter uit en klinkt een stuk beter zeker ;)

Wanneer komt je betere bumper er nu eens op?
Gijs V.

Die knik erin hoort wel, maar de knik is wat meer gedeukt dan normaal! Lijkt wel of ie een klap heeft gehad van de achterasbrug inderdaad!
Ik heb zelf ook een Remus (jaja middendemper gaat ertussenuit..!) En dat ziet er dus bijna hetzelfde uit bij jou ;)
Renault, créateur de GTT !!!
Ben

Ach hij zit er al onder kan niet zeggen dat ik blij was met die knik. In ieder geval gaat mijn middendemper er ook nog tussen uit want er mag wel wat meer geluid uit komen... en misschien burn in de eind demper nog leeg.
Plaats reactie