Ik ben in het bezit van een Remus einddemper en er viel mij iets aan op en vraag me af of het hoort. De een zegt het is normaal en de ander die ook een remus pijp heeft zegt dat het niet hoort.
Ik heb er een filmpje van gemaakt klik
Het filmpje is 1,3 mb groot.
Vr Gr
Ben
[r5gtt] Remus uitlaat vraag
-
- Über-Spammer
Dit hoort niet 
Wat hier is gebeurd mag joost weten. (is er een joost in de zaal?
)
nee zonder dollen zo hoort het er niet uit te zien.

Wat hier is gebeurd mag joost weten. (is er een joost in de zaal?

nee zonder dollen zo hoort het er niet uit te zien.
bezem, grolsch, nog een uitlaat
schuur 
is gewoon platgeslagen tegen de achterbrug, ik heb ook ooit zo'n reesmus gehad en die zag er psies zo uit.

is gewoon platgeslagen tegen de achterbrug, ik heb ook ooit zo'n reesmus gehad en die zag er psies zo uit.
Immer wieder die verdammte Holländer
Je vergeet Hertog Jan 
Ok kan geen kwaad dus?
Ik heb wel pech vandaag accu leeg, later me auto op de brug fusee kogel naar de klote. rij naar de benzine pomp doe me kleppie open breekt me kleppie af. Eerder al een lekke band en 3 leeg lopende banden. Aandrijfas achter de rug. Reserve wiel rek wil niet meer dicht heb ik maar met touw vast zitten die om me sub woofer geknoopt zit
,nog steeds me me gescheurde achter bumper er aan hangen en die tank dop was het om hem compleet tot een uit elkaar lijkende gevallen auto te maken.

Ok kan geen kwaad dus?
Ik heb wel pech vandaag accu leeg, later me auto op de brug fusee kogel naar de klote. rij naar de benzine pomp doe me kleppie open breekt me kleppie af. Eerder al een lekke band en 3 leeg lopende banden. Aandrijfas achter de rug. Reserve wiel rek wil niet meer dicht heb ik maar met touw vast zitten die om me sub woofer geknoopt zit

Dan heb je wel een pech dag man jouw vrijdag de 13 de , en die fusee kogel te hard aangedraait !!! Ja dan breekt die kost maar 12.50 of zoiets.Ben schreef:Je vergeet Hertog Jan
Ok kan geen kwaad dus?
Ik heb wel pech vandaag accu leeg, later me auto op de brug fusee kogel naar de klote. rij naar de benzine pomp doe me kleppie open breekt me kleppie af. Eerder al een lekke band en 3 leeg lopende banden. Aandrijfas achter de rug. Reserve wiel rek wil niet meer dicht heb ik maar met touw vast zitten die om me sub woofer geknoopt zit,nog steeds me me gescheurde achter bumper er aan hangen en die tank dop was het om hem compleet tot een uit elkaar lijkende gevallen auto te maken.
hoort zeker niet ,lijkt wel of er overheen gereden is.Of iets geraakt als de auto verlaagd is heb je dat wel is .
Mijn uitlaat had dat ook. Ik denk niet dat het wat boeit...
je bedoelt dat roest ... is normaal voor een Remus

let niet op het touwtje en de smerige auto 
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/uitlaat.jpg[/img]
fuseekogel vandaag vervangen en gelijk einddempertje er ff onder gedaan. middendemper flex ik er nog wel tussen uit had ik geen zin in vandaag.

fuseekogel vandaag vervangen en gelijk einddempertje er ff onder gedaan. middendemper flex ik er nog wel tussen uit had ik geen zin in vandaag.
ziet er beter uit en klinkt een stuk beter zekerBen schreef:let niet op het touwtje en de smerige auto

Wanneer komt je betere bumper er nu eens op?
Die knik erin hoort wel, maar de knik is wat meer gedeukt dan normaal! Lijkt wel of ie een klap heeft gehad van de achterasbrug inderdaad!
Ik heb zelf ook een Remus (jaja middendemper gaat ertussenuit..!) En dat ziet er dus bijna hetzelfde uit bij jou
Ik heb zelf ook een Remus (jaja middendemper gaat ertussenuit..!) En dat ziet er dus bijna hetzelfde uit bij jou

Renault, créateur de GTT !!!