het spreekt voor zichzelf,dus dat wil ik
wie heeft zin om dat projekt mee op poten te zetten.
ik heb de motor,bak,en kabelboom etcetera.............
zoek alleen de kas nog en de hulp,iemand intresse,is lekkker voor op meetings.
nou dat is wel ff een projectje ja,maar met jouw kennis en misschien met wat hulp van anderen is het te realiseren,ik ben benieuwd of het te doen is,maar hoop zeker dat het lukt
dat zou mooi zijn.
Steven (Fiets) schreef:Die zul je dan achterin moetne hangen, want voorin is daar gewoon geen plek voor.
Ik help wel, moet je me alleen elke x even ophalen vanuit Beverwijk
Zal iig geen makkie zijn...
ik ben dus ook wel goed met slijptol en lasaparaat,dus plaats maken we
Het is mogelijk om de 21t motor achter in een vijfje te bouwen, ik heb er eens ene gezien die dat had, soort middenmotor idee bij een supercinq, moet nog ergens een fotootje ervan hebben zal eens zoeken. Die werd gebruikt voor rally`s volgesn mij, wel apart,een achterwielaangedreven GTT
Koop dan meteen een oud model vijfje en bouw een R5 Turbo met 21T middenmotor. Met R5 Turbo bodykit en alles. Of een R5 Turbo 2 kas kopen en het blok daarin hangen. Helemaal heftig!
Blok achterin en naven achter nabouwen. Beetje richten en klaar Maar ik zou hem idd achter leggen, de de makkelijkste oplossing, denk ik. En dat is een potje gaat! Jahoe 225 40 17 erop en blaaaze
Patrick L. schreef:Het is mogelijk om de 21t motor achter in een vijfje te bouwen, ik heb er eens ene gezien die dat had, soort middenmotor idee bij een supercinq, moet nog ergens een fotootje ervan hebben zal eens zoeken. Die werd gebruikt voor rally`s volgesn mij, wel apart,een achterwielaangedreven GTT
Stond er niet een tijdje geleden een R5 met midden/achtermotor op de napoleonsbaan?
Een witte met Rally stickers
Patrick L. schreef:Het is mogelijk om de 21t motor achter in een vijfje te bouwen, ik heb er eens ene gezien die dat had, soort middenmotor idee bij een supercinq, moet nog ergens een fotootje ervan hebben zal eens zoeken. Die werd gebruikt voor rally`s volgesn mij, wel apart,een achterwielaangedreven GTT
Stond er niet een tijdje geleden een R5 met midden/achtermotor op de napoleonsbaan?
Een witte met Rally stickers
Die bedoel ik, heb er een fotootje van gemaakt, zal em eens opzoeken en meenemen naar TNM
Matthijs schreef:Ik wens je veel succes maar in Nederland zul je hem niet op de weg krijgen, in Belgie wel ??
Geloof er nix van dat het hier ook zal lukken, zou het nie spijtig zijn as ge er zo veel tijd, werk en een hoop geld insteekt, en hem dan waarschijnlijk nooit op de baan zult krijgen?
Als ge zeker bent dat je hem op de baan krijgt ben ik er ook om een handje toe te steken!
Ik heb zoeen hier gezien ... Net als patrick L en Rob. Zolang ze aan de nederlandse eisen van de rdw voldoen mag het, alleen mag je met je bak op keuring op 't circuit in lelystad. Da's wel duur.
Is zo'n 21T motor dan zoveel groter dan een clio williams motor ?
in Duitsland rijden er meer GTT 16v rond dan gewone dus zou ik met mijn boerenverstand zeggen dat het moet passen, ook zonder verlenging van neus.
je zal wel creatief moeten zijn met bevestigen van onderdelen maar als je de accu naar kofferruimte verplaatst dan krijg heb je een boel ruimte om oa koelwaterreservoir,ontstekingsmodule, mapsensor en dergelijke te plaatsen.
R5GTE schreef:Is zo'n 21T motor dan zoveel groter dan een clio williams motor ?
in Duitsland rijden er meer GTT 16v rond dan gewone dus zou ik met mijn boerenverstand zeggen dat het moet passen, ook zonder verlenging van neus.
je zal wel creatief moeten zijn met bevestigen van onderdelen maar als je de accu naar kofferruimte verplaatst dan krijg heb je een boel ruimte om oa koelwaterreservoir,ontstekingsmodule, mapsensor en dergelijke te plaatsen.
Ik hoor graag of je de verbouwing aangaat.
De versnellingsbak zit een beetje in de weg volgens mij ...
Tja hij word dan sowieso in de lengte geplaatst mag ik aannemen als hij voorin komt (achter in ook) Heb ooit eens een plaatje gezien van een 5 waar de hele bak een stuk naar binnen kwam in het interieur, niet mooi maar daardoor heb je wel meer ruimte. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken. Als het lukt word dat ding echt snel.