Is het mogelijk om een voorruit krasvrij te maken door bijv. te polijsten of zo?
Er zitten allemaal piepkleine pitjes in en natuurlijk gewoon de duizenden krasjes die bij fel zonlicht erg slecht zicht veroorzaken.
Kan ook een nieuwe ruit bestellen, maar ja...
Voorruit krasvrij maken?
-
Ik had allemaal krassen op mijn zijruiten van de twingo (was bij discotheek gebeurdStefijn schreef:Is het mogelijk om een voorruit krasvrij te maken door bijv. te polijsten of zo?
Er zitten allemaal piepkleine pitjes in en natuurlijk gewoon de duizenden krasjes die bij fel zonlicht erg slecht zicht veroorzaken.
Kan ook een nieuwe ruit bestellen, maar ja...

Toen is mijn moeder er gewoon met spul voor de keramische kookplaat overheen gegaan. Alles krassen waren weg.

-
5 minuten werk, en ik zal mijn moeder wel ff vragen voor de details, want ik was er zo half wel en half niet bij.Stefijn schreef:Overheen gegaan, of flink gepoetst?
-
Klinkt goed, ik wil dat wel eens proberen. Laten polijsten kan altijd nog.
Dat polijsten kan overigens in Breda bij de Glasgarage, daar hebben ze een polijstrobot, kosten zijn 45 euro.
Dat polijsten kan overigens in Breda bij de Glasgarage, daar hebben ze een polijstrobot, kosten zijn 45 euro.
dus jouw moeder poetst jou auto????? Kan je dat zelf niet?Nick (germanstyle) schreef:Toen is mijn moeder er gewoon met spul voor de keramische kookplaat overheen gegaan.

-
haha, da's het voordeel van thuis wonen. en niet alleen auto wassen (wat ik altijd wel zelf doe), maar ook mijn brood smeren, eten klaarmaken, wassen, strijken.....robert schreef:dus jouw moeder poetst jou auto????? Kan je dat zelf niet?Nick (germanstyle) schreef:Toen is mijn moeder er gewoon met spul voor de keramische kookplaat overheen gegaan."nou even opletten nikkie, doe ik nog één keertje voor"
pffttr gheghe

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Idd nick ideaal! hehe 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Koperpoets en kookplaatpoets dit weekend geprobeerd, maar zelfs met hard wrijven op 1 plek hielp dit niets.
Toch maar kijken of ik geen glasverzekering heb. Er zit nl. nog een kleine ster in de ruit, is die ook meteen weg. En anders denk ik dat ik de polijstrobot van die lui in Breda effe inschakel.
Toch maar kijken of ik geen glasverzekering heb. Er zit nl. nog een kleine ster in de ruit, is die ook meteen weg. En anders denk ik dat ik de polijstrobot van die lui in Breda effe inschakel.
-
Heeft iemand ervaring met het laten polijsten van de voorruit?
http://www.glasgarage.nl/autoruitpolijsten.aspx
http://www.glasgarage.nl/autoruitpolijsten.aspx
Ik heb toen een keer gezien op de autoRai, zag er wel goed uit. Ik vond de kosten toen wel hoog. voor een paar tientjes meer heb je je eigen risico betaald en heb je een nieuwe voorruit.
Oeps de hamer viel uit mijn hand o.i.d.

-
- Car: Renault Clio III RS
Ik zat aan hetzelfde te denken.. een lifehamer is ook niet zo duur~thijs~ schreef:Ik heb toen een keer gezien op de autoRai, zag er wel goed uit. Ik vond de kosten toen wel hoog. voor een paar tientjes meer heb je je eigen risico betaald en heb je een nieuwe voorruit.

-
Het kost circa € 70,- volgens de berichten die ik via Google gevonden heb.
-
RTC = Renault Tuning Criminelen? 

valt me nog meeLotuzClioWilliams schreef:Het kost circa € 70,- volgens de berichten die ik via Google gevonden heb.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, Renault TUIG CriminelenLotuzClioWilliams schreef:RTC = Renault Tuning Criminelen?

Gewoon ff had met de vuist op het pitje slaan, scheurt ie ook gewoon door.~thijs~ schreef:Oeps de hamer viel uit mijn hand o.i.d.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!