garantie '99 clio

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
rreevvss

de garantie van m'n '99 clio loopt volgende maand af..
nu heb ik al de auto al bekeken.. ziet er nog goed uit :)

maar zijn er nog specifieke punten/kwaaltjes bekend?
Anonymous

je kan bij de ANWB een garantiekeuring laten doen. Dan kijken ze wat er binnen je garantie zit en nu of binnenkort vervangen zou moeten worden.
rreevvss

zo'n garantiekeuring kost zeker weer poen?

ik heb gelukkig redelijk kennis van automobieltjes en denk dat 't waarschijnlijk allemaal nog heel is :p :p

maar zijn er nog geen roest kwaaltjes ofzo bij de clio bekend ik had namelijk ooit ergens eens iets gelezen over dit type clio..
maar waar...dat weet ik nie meer
jeroen.k

rreevvss schreef:zo'n garantiekeuring kost zeker weer poen?

ik heb gelukkig redelijk kennis van automobieltjes en denk dat 't waarschijnlijk allemaal nog heel is :p :p

maar zijn er nog geen roest kwaaltjes ofzo bij de clio bekend ik had namelijk ooit ergens eens iets gelezen over dit type clio..
maar waar...dat weet ik nie meer
Heb je op roest niet langer garantie dan? Een collega van me heeft zijn vectra (die hij 2e hands gekocht heeft) van 4,5 jaar oud laatst naar de dealer gebracht voor roest en is gratis gedaan onder mom van garantie.
Remco_Rs
Contacteer:

Je kan ook gewoon je auto naar de dealer brengen voor een beurtje(als hij dat nodig heeft)stel er komt wat uit,,kunnen hun via de computer wel zien of het onder de garantie zit....want zodra ik een auto krijg met een kleine beurt en er is iets stuk staat er op de werkorder tot waarneer de garantie is.. :) :)
rreevvss

ik heb de volgende link, staat wat commentaar op die site :)

http://www.carsurvey.org/model_Renault_Clio.html
Plaats reactie