hoe de turbodruk te verhogen?
-
- Berichten: 1295
- Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
- Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88
Dat ga ik dadelijk ook eens proberen...Stefijn schreef: straks de stekker maar omdraaien dan
Eerst nog 5 min wachten dan heb ik weekend
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Berichten: 1295
- Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
- Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88
Ik heb dus net mijn onsteking vervroegd.
Dus, ik ff stukje rijden, ik merkte al dat ie onderin iets beter optrok, maar eenmaal warm gereden ik ff flink op het gas. En toen Krrrrrr geluidje. Pingelen dus.
Heb hem terplekke onderweg weer verwisseld.
Dus bij mij pingelt ie als je de onsteking vervroegd en ik rij helemaal standaard naar mijn weten.
Dus, ik ff stukje rijden, ik merkte al dat ie onderin iets beter optrok, maar eenmaal warm gereden ik ff flink op het gas. En toen Krrrrrr geluidje. Pingelen dus.
Heb hem terplekke onderweg weer verwisseld.
Dus bij mij pingelt ie als je de onsteking vervroegd en ik rij helemaal standaard naar mijn weten.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Chrisv schreef:Ik heb dus net mijn onsteking vervroegd.
Dus, ik ff stukje rijden, ik merkte al dat ie onderin iets beter optrok, maar eenmaal warm gereden ik ff flink op het gas. En toen Krrrrrr geluidje. Pingelen dus.
Heb hem terplekke onderweg weer verwisseld.
Dus bij mij pingelt ie als je de onsteking vervroegd en ik rij helemaal standaard naar mijn weten.
Misschien de mengsel schroef niet goed ingesteld, te arm?
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
-
- Berichten: 1295
- Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
- Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88
Ehm, 98 met loodvervanger..........Menno schreef:hmmm, interesting.
-wat voor benzine rij je?
-check de thermostaatkleppen in je luchtfilterhuis en intercooler ff. Als die met dit weer niet werken.......
Haha was al blij dak die dingen kon verwisselen, dus laat staan thermostaatkleppen kijken...
Khoud het wel gewoon zo
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Ik geef mijn fout toe
Maar toch, pingelen bij die paar (4) graden extra voor-ontsteking zou toch eigenlijk niet moeten kunnen lijkt me zo.
Maar toch, pingelen bij die paar (4) graden extra voor-ontsteking zou toch eigenlijk niet moeten kunnen lijkt me zo.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
-
- Berichten: 1295
- Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
- Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88
Had dit eigenlijk ook niet verwacht, na alles hier gelezen te hebben....Hans schreef:Ik geef mijn fout toe
Maar toch, pingelen bij die paar (4) graden extra voor-ontsteking zou toch eigenlijk niet moeten kunnen lijkt me zo.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Dan zit er toch iets fout.
Of..rijdt je op RON91 benzine ofzo?
Of..rijdt je op RON91 benzine ofzo?
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
heb je gelijk in.
Daarom zat ik ook aan een kapotte thermoklep te denken. Ook een lek ontstekingsmembraantje zou er voor kunnen zorgen.
Verders is de ene motor er gevoeliger voor dan de andere, onder andere vanwege slijtage, verkoling, afwijkingen in de carburateur, etc. etc.
Daarom zat ik ook aan een kapotte thermoklep te denken. Ook een lek ontstekingsmembraantje zou er voor kunnen zorgen.
Verders is de ene motor er gevoeliger voor dan de andere, onder andere vanwege slijtage, verkoling, afwijkingen in de carburateur, etc. etc.
rev it like a rental
Weet iemand toevallig hoe je te weten kan komen of er een gotere sproeier in je carb zit.
Bij mij stond de druk (op het metertje) horizontaal, zoals ik las dus 1,2 bar.
Heb deze al terug geschroefd, maar wil toch eens weten of er een 135 sproeier in zit, of wordt dat errrugg lastig????
Bij mij stond de druk (op het metertje) horizontaal, zoals ik las dus 1,2 bar.
Heb deze al terug geschroefd, maar wil toch eens weten of er een 135 sproeier in zit, of wordt dat errrugg lastig????
van marwijk passion
een 135 sproeier is dat dan 1,35 mm of zo of 13,5 dat lijkt me dan weer een beetje erg groot!
van marwijk passion
dank je wel , ga het van de week ff proberen
van marwijk passion
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
menno hoever hoordt de turbo druk meter van een at te gaan?
die van mij gaat gewoon lachend diep het rooie in
bijna tot het einde
die van mij gaat gewoon lachend diep het rooie in
bijna tot het einde
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
bijna tot het einde
bakkie shaked er behoorlijk onder
er gebeurt echt wat
alleen remetjes staan een beetje vast dus harder dan 160(60km zone) ben ik nie geweest
bakkie shaked er behoorlijk onder
er gebeurt echt wat
alleen remetjes staan een beetje vast dus harder dan 160(60km zone) ben ik nie geweest
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
jaartje of 7 maar dus valt wel meeMenno schreef:heeft ie een tijd stilgestaan?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
zo dat vind ik toch wel erg stoer hoor sfen.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:bijna tot het einde
bakkie shaked er behoorlijk onder
er gebeurt echt wat
alleen remetjes staan een beetje vast dus harder dan 160(60km zone) ben ik nie geweest
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
jawel he ray
ik weet het ik ben stoer
ik weet het ik ben stoer
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
ik mag zeker nooit meer raden?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:jaartje of 7 maar dus valt wel meeMenno schreef:heeft ie een tijd stilgestaan?
Die dingen hebben 't echt altijd dat de waste-gate vast gaat zitten. Gelukkig zitten er 4 overdrukklepjes in je blok. Als ze een keer gebruikt zijn kan je ze gewoon via je olie-aftapplug verwijderen,
rev it like a rental
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
ehhhh?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
blokkie gaat er zaterdag uit
komen gesmede zuigers in beetje bewerkt volgens beproeft idee (in turbo 1)
verders wordt alles nagekeken en zo nodig vervangen
heb je nog ideetjes op echte slechte punten die een at heeft?
komen gesmede zuigers in beetje bewerkt volgens beproeft idee (in turbo 1)
verders wordt alles nagekeken en zo nodig vervangen
heb je nog ideetjes op echte slechte punten die een at heeft?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
ok man dankje
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break