ik heb een probleempje, ik wilde vanmorgen naar m'n werk gaan, maar m'n auto startte niet.
De brandstofpomp werkt goed en de startmotor ook, hij sloeg alleen niet aan.
Ik denk dus dat m'n ontstekingsmodule naar de klote is, want ik had de kabel naar m'n verdelerkap eraf getrokken en hij vonkte helemaal niet.
Is dan waarschijnlijk inderdaad m'n module kapot of is het iets anders??
P.s ik heb alle contacten gecontroleerd en zo nodig schoongemaakt, maar dat hielp niet.
[clio16V] shit, ontsteking kapot???
-
- Contacteer:
Ik ben geen clio expert. Maar je hebt toch een ECU?robclio16V schreef:ik heb een probleempje, ik wilde vanmorgen naar m'n werk gaan, maar m'n auto startte niet.
Ik denk dus dat m'n ontstekingsmodule naar de klote is, want ik had de kabel naar m'n verdelerkap eraf getrokken en hij vonkte helemaal niet.
P.s ik heb alle contacten gecontroleerd en zo nodig schoongemaakt, maar dat hielp niet.
Of niet (want Ray heeft er geen)??
Mischien moet de gere-set worden anders.
rick wat heb je toch weer een leuke avatar

JE hebt een bobine en dat ding zit bij je veerpoot, pcies wat jij dus bedoelt. Heb het met de williams weleens gehad dat ie doorgebrand was. Ff meten op de stekkertjes of ie stroom krijgt. Zo ja dan is ie rot. Zo nee dan ff verder zoeken. Misschien is het opnameelement kapot. Lokale dealer heeft misschien de testkast waarmee ze probleem zo uit kunnen lezen.robclio16V schreef:ik heb een probleempje, ik wilde vanmorgen naar m'n werk gaan, maar m'n auto startte niet.
zo, net even de ontstekingsmodule vervangen en hij loopt weer als een zonnetje.
Ik had hem gisterenmiddag besteld en hij was vanochtend al binnen, kostte ook niet erg veel vind ik; 119 euro's (excl. 10% korting
).
Ik had hem gisterenmiddag besteld en hij was vanochtend al binnen, kostte ook niet erg veel vind ik; 119 euro's (excl. 10% korting