Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Doe dat! Ik zou het wel cool vinden als we dit ons 5en als een vast groepje gaan vestigen!
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

wat vinden jullie er eigenlijk van (Jesper, Johan Armando) om naar veldhoven te gaan vrijdag??? Van merijn weten we het al :D
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Nee, Bodegraven moet je zijn ;)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ik zou graag gaan Steven, maar mischien dat ik dat volgende week doe.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Leuk!
Paskie
Berichten: 631
Lid geworden op: vr 25 jan 2002 0:00
Locatie: Arnhem...

Heb trouwens net in Oss die drie Clio V6' en naast elkaar zien staan. Strak man!!! En die karts daar in Oss zijn echt klote, das best jammer


Hee die vette clio's heb ik daar jammer genoeg nog nooit zien staan en wat die karts in Oss betreft t lijkt wel of je stuur een halve meter naar links/rechts is verbogen :( (ik weet wel dat ik tijdens zo'n "horeca trofee" race een keer met kartnummer 7 heb gereden ,dat was nog de enige rechte en degene die t snelst t gas oppakt )
Weet een van jullie misschien hoe die buitenbaan is daar in Oss??


Groeten Passkey
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

nee, daar ben ik nog nooit geweest. Maar die indoor is echt klote. Ik had eerst ook zo'n krom ding (ik vroeg nog waarom die dingen krom waren en toen zij dit gast dat dat zo hoord, Ja ja dacht ik bij mezelf :( ). Toen we inmiddels 10 minuten verder waren raakte ik met mijn achterkant lichtjes de vangrail na een inhaal aktie. Das op zich niet zo erg, maar ik was mijn wiel daarna kwijt :( . Ik dus rondje agfgemaakt (kon nog net) en toen kreeg ik een rechte kart (kon dus wel). Die heb ik dus niet eens warm kunnen rijden voordat de tijd om was.

Al met al een klote baan vind ik (de vloer is ook veel te hobbelig).

Als je leuk wilt karten (indoor) moet je naar blekemolen in Delft gaan. Lekker rijden over drie !! verdiepingen
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

De buitenbaan in Berghem (Oss) is wel erg vet, maar niet als je karts gaat huren. Je kan beter met iemand meegaan die zelf een kart heeft en dan effe stevig over die baan gassen. De karts zijn voor zover ik weet erg slecht als je ze huurt.

Maar alleen om anderen te bekijken vind ik het de moeite waard!
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

klopt Merijn, alleen kijken is al leuk. In Eindhoven (Achter het vliegveld) is het af en toe ook leuk om gewoon een blik te werpen op de baan :wink:
Mark G
Berichten: 807
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Hoevenen (Antwerpen)
Contacteer:

Ik zou nog niet eens weten of zo'n ding recht of krom is.. ik heb er nog nooit ingezeten :lol:
Mijn vroutje zegt "blijf daar maar uit, anders vind je dat ook weer leuk en koop je zo'n cart. Waar ga je het weeral zetten" :D
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Deze vrijdag veldhoven! Dan staat er natuurlijk wel tegenover dat diegene ook naar de Batavieren komen ;)

Ik moet nog ff kijken of ik kan, waarschijnlijk wel. Maar ik moet nu werken dus geen tijd om te kijken.

Mzzl
JP
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik heb ook wel zin! Zeker als het zo'n weer blijft. Alleen blijft het probleem dat ik op dit moment geen rijdende Renault onder mijn hol heb. Dus of ik moet aardig voor lul gaan in mijn Suxo 1.1 of ik moet met iemand mee kunnen rijden...

Dito?
Armando
Berichten: 691
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Locatie: Oss

Moet even kijken ofdat het voor me uitkomt..
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Als ik ga kan je met mij meerijden Merijn!!
Kan je me navigator zijn ;)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Als ik niet Dito's navigator mag/kan zijn dan rij ik graag met je mee, Jesper...

Maar geen rooie oogjes achter het stuur, he! ;) Anders rij ik wel. Vind ik ook niet erg. :D
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Merijn schreef:Als ik niet Dito's navigator mag/kan zijn dan rij ik graag met je mee, Jesper...

Maar geen rooie oogjes achter het stuur, he! ;) Anders rij ik wel. Vind ik ook niet erg. :D
Rooie oogjes heb ik al lang niet meer gehad :p
(ik voel me ook niet aangesproken hoor :) )


Als we de volgende meeting bij de Batavieren weer gaan houden wil ik graag jullie mening hebben over hoe jullie het vinden om alle merken toe te laten. Vrienden van mij hebben vrijdags nl ook niks te doen >-)

Dus......................
Jullie mening daarover graag!!

Gr.

JP
Laatst gewijzigd door Jesper16v op di 21 mei 2002 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Armando
Berichten: 691
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Locatie: Oss

Waar zijn de pics Jesper...??
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Armando schreef:Waar zijn de pics Jesper...??
Ik hoop vandaag! (als ik tijd heb)
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Armando, kheb vandaag ook een Green Air Filter besteld >-)

Moet even kijken wanneer die erop komt >-) >-) >-)

Lekker brommen :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Als we de volgende meeting bij de Batavieren weer gaan houden wil ik graag jullie mening hebben over hoe jullie het vinden om alle merken toe te laten. Vrienden van mij hebben vrijdags nl ook niks te doen

Dus......................
Jullie mening daarover graag!!

Gr.

JP
Ik heb er niks op tegen, alleen zou ik het persoonlijk wel op prijs stellen als er een beetje hetzelfde caliber mensen komen. Niet van die mensen die het nodig vinden om rondjes te gaan scheuren en zo. Het moet wel rustig blijven en een beetje lullen. Als dit zo is heb ik er geen problemen mee. Ik kan ook wel wat mensen vragen of ze zin hebben. Honda's en VW's als dat niet té erg is... ;)
Armando
Berichten: 691
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Locatie: Oss

Jesper16v schreef:Armando, kheb vandaag ook een Green Air Filter besteld >-)

Moet even kijken wanneer die erop komt >-) >-) >-)

Lekker brommen :D

Zalig geluidje.. Fluit zuig... daar hou ik wel van als ze dat doet... :D
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Dat scheurgedrag heb ik zelf liever ook niet, maar ik denk dat iedereen die komt daar wel volwassen genoeg voor is!
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Ik denk dat ik deze week wel naar veldhoven ga! Hoever is dat rijden en waar in Den Bosch spreken we af om weg te rijden!

P.S. het zou kunnen dat ik niet kan maar reken daar maar niet op
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Merijn schreef:
Als we de volgende meeting bij de Batavieren weer gaan houden wil ik graag jullie mening hebben over hoe jullie het vinden om alle merken toe te laten. Vrienden van mij hebben vrijdags nl ook niks te doen

Dus......................
Jullie mening daarover graag!!

Gr.

JP
Ik heb er niks op tegen, alleen zou ik het persoonlijk wel op prijs stellen als er een beetje hetzelfde caliber mensen komen. Niet van die mensen die het nodig vinden om rondjes te gaan scheuren en zo. Het moet wel rustig blijven en een beetje lullen. Als dit zo is heb ik er geen problemen mee. Ik kan ook wel wat mensen vragen of ze zin hebben. Honda's en VW's als dat niet té erg is... ;)

Idd Merrijn, meer auto's heb ik niks op tegen, maar ik zou liever niet te veel "verkeerde" mensen zien. (en vooral MEER reno's).

Veldhoven is vanaf DB ongeveer 25 á 30 min. rijden.

Vanavond kan ik jullie waarschijnlijk met zekerheid zeggen of ik kan, maar reken er maar op. :wink:
Johan
Berichten: 4179
Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
Car: renault 5 gt turbo
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

jammer jammer ik kan vrijdag niet. k' moet werken en heb ook nog andere verplichtingen. maar dat er ook andere merken op de meeting komen (batavier) vind ik wel goed ik zal ook nog wat mensen proberen te ritselen.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Nou jongens, ik ga dus vrijdag iig naar Veldhoven (heb ik op F.N.ZN ook even gemeld). Maar wie komen er nog meer (Merijn, Armando, Jesper of nog anderen ?????). Lijkt me leuk als jullie ook komen.

Zoals het er nu uitziet zijn Rob (robclio16V) en ik om 20.00 uur bij de Mac in Rosmalen. Vanaf daar rijden we dan naar Veldhoven.

Laat het even weten als je ook meegaat!! :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik wil zeker wel mee als het een beetje goed weer is, tenminste...

Maar ik wacht effe op Armando's reply...
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

En anders rij je toch met mij mee! Ik ga denk ik toch wel. En anders rij ik achter jullie aan! :)

Ik hoop trouwens dat ik 20.00 haal bij de Mac in Rosmalen. Dat zien we dan wel weer!!

Gr.

JP
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Jesper16v schreef:En anders rij je toch met mij mee! Ik ga denk ik toch wel. En anders rij ik achter jullie aan! :)

Ik hoop trouwens dat ik 20.00 haal bij de Mac in Rosmalen. Dat zien we dan wel weer!!

Gr.

JP
Is goed! We wachten nog effe af. Ik ga in ieder geval mee!
Armando
Berichten: 691
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Locatie: Oss

Ik kan vrijdag niet Merijn..
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Armando schreef:Ik kan vrijdag niet Merijn..
Ai, dat vind ik jammer... :(
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Ik kan Vrijdag wel. Nu is het zeker.
Ik moet nl zelf mijn eten maken dus dan kan ik gewoon opschieten :wink:

Gr.
JP
Johan
Berichten: 4179
Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
Car: renault 5 gt turbo
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

he jesper waar blijven die mooie foto's 8) 8)
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Heel dom (ik als systeembeheerder) krijg ik die koelbox niet op de pc aangesloten :evil:

Maar ik blijf proberen
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Jesper16v schreef:Heel dom (ik als systeembeheerder) krijg ik die koelbox niet op de pc aangesloten :evil:

Maar ik blijf proberen
Serieel? USB? Hoe zit dat ding?
Gesloten