Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Anonymous

Aangezien mijn huidige achterbrug niet te verlagen was heb ik een brug van Arthur overgenomen.

Nu ben ik benieuwd of je de brug kan vervangen zonder de remleidingen los te halen. De ontluchtingsnippels van de achterremmen zijn namelijk afgebroken. Dit zou alles wat makkelijker maken.

Verder is het volgens mij niet zo veel werk,nog tips? Oja de oude brug is een Fase I, de nieuwe een Fase II, geeft dit problemen?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Dat gaat lastig worden, want de remleidingen zitten vast op de achteras. Of je zou die bevestigingen door moeten zagen. Ontluchten wil overigens ook met de gewone aansluitnippel! Niet helemaal volgens de regels, maar het lukt wel. Ik heb er geen problemen mee gehad i.i.g.

Succes!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Anonymous

Wat een kl#te werk was dat zeg, alles zat ech muurvast, lang leven de luchttol.

De andere brug van Art (dankjewel!) zit er onder. Helaas waren er veel rubbertjes van de remklauwen verteerd, daar moet ik maandag even nieuwe voor halen. Verder moeten er nog 2 ontluchtingsnippels worden gerepareerd. Hopenlijk is hij klaar voor te Toertocht.

Heeft iemand een idee hoe de handremkabels van de klauwen af gaan (ik heb echt geen idee)?

Verder is hij wel aardig gezakt aan de achterkant, maar nog niet zo schokkend, kan dit ook nog door de dempers komen?

[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-04-20 20:16 ]
Steven
Car: M536

Heej Tack, die remleidingen moeten er dus vanaf? Hmz ik zit met exact hetzelfde verhaal als jij, ik zal binnenkort alle desbetreffende bouten alvast inspuiten met WD40. En hoe heb jij die torsie verlaagd, of was ie al lager?
Rudo

Steef, hoe je die torsie kunt verstellen kan Martijn uit Haarlem je wel goed uitleggen denk ik.
Hopen dat hij dit leest en dat hij even zijn bevindingen wilt posten :smile:
Plaats reactie