Rene (Mr. TX) schreef:He Stefijn, heb je Medal of Honor al gespeeld? No offense hoor, maar is CS inmiddels niet achterhaald qua gameplay en graphics?
Qua graphics misschien, maar ZEKER niet qua gameplay!
De gameplay van CS wordt nooit meer geevenaard, want die is - voor mij en miljoenen andere mensen - een perfecte balans tussen actie en tactiek. Elk ander spel zal alleen maar proberen om er meer opties, meer varianten en weet ik veel wat in te gooien om CS te overtreffen, en daar wordt het allemaal alleen maar ingewikkeld van.
En zelfs dán vind ik dat de oude engine (4 jaar inmiddels) niet zo heel erg hoeft onder te doen voor het zgn. "grafische geweld" van spellen als RTCW en MOHAA. De verschillen zitten voornamelijk in details als lichten en dat soort dingen, alsof ik daar op let als ik vol aan het gamen ben.
Nee, dan zie ik bijvoorbeeld de ongeevenaard animatie van de mannetjes in CS wel, en als ik dat vergelijk met de houterige cartoonpoppetjes uit de meeste andere spellen, neuh...
Heb m singleplay overigens wel gespeeld hoor, hij was wel leuk

en als jij uhm online ook leuk vind, oke, maar ik stick to CS (niet "good-old" want CS wordt elk half jaar geupdate)
Binnenkort een megaupdate voor CS, daar ben ik wel bij