Even voorstellen: Sjoerd - Clio 3 ph2 RS Cup

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Shur
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 aug 2021 16:47
Car: Clio 3 ph2 RS Cup
Locatie: Zoetermeer

Goedendag mede Renault Sport fans (Y)

Sinds half augustus ben ik eigenaar geworden van een Clio RS Cup (voor zover ik kan terugvinden).

De wagen is al in 2010 en 2015 op dit forum verschenen, inmiddels wat aangepast door de vorige eigenaar, van de aanpassingen nog geen foto's oid gevonden.

Het gaat om de 42-KTG-5, foto's volgen als ik thuis ben.

Ik had in 2009 een nieuwe Clio 3 ph2 GT (93-JPX-4) maar toen mijn inmiddels ex naar Nederland kwam moest ik helaas kiezen tussen de 2 dames.
Al in 2009 wilde ik een RS, maar lag iets boven mijn budget toen.
12 jaar later is de vrouw inmiddels een ex, en dus heb ik mezelf een nieuw schatje cadeau gedaan, deze Clio dus :bang:

Heerlijk wagentje, wil m nog wel helemaal laten nakijken ergens waar ze veel kennis van deze wagens hebben, aangezien ik nog ff Bovag garantie heb.
Het stuur kraakt wat bij naar links sturen en tikt ook op momenten. Maar dat komt wel in andere topics.

Ik had begrepen dat deze wagen ook van RTC lid 'fredje' is geweest, toen nog met spoiler (wil ik er weer terug opzetten)

Ik hoop hier meer kennis van deze autos op te doen, handige adresjes te vinden en uiteraard het delen van ervaringen met andere liefhebbers.

Mocht iemand meer van de auto met die kenteken weten, hoor ik het graag!

Hartelijke groeten,

Sjoerd
Shur
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 aug 2021 16:47
Car: Clio 3 ph2 RS Cup
Locatie: Zoetermeer

Een paar foto's, nog geen mooie hoor :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Welkom en veel plezier met de Clio RS :smoke:
Anything worth doing is worth doing right!.
Profiler1
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 7 mei 2003 12:24
Locatie: Asten
Contacteer:

Nice, mooi wagentje!!
Plaats reactie