Autobahn meeting

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Kosta
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 23 jul 2017 20:30
Car: Clio RS Cup 20th ann
Locatie: Vlaardingen

Met de Alfaclub is deze meeting inmiddels 2 x gedaan . We verzamelen net over de grens bij Oldenzaal bij een pompstation op de 30 of 31 . Dan rijden we op de 31 richting het noorden en kunnen we, als het verkeer het toelaat, eens kijken wat onze geliefde auto's als topsnelheid halen . Alleen de GPS snelheden zijn geldig ;)

Je kunt na een km of 20 de afrit nemen en weer op dezelfde weg terug rijden . Sommige doen dit stukje één keer , sommige meer keren . Ieder z'n ding . Bij de Alfaclub waren diegene die meededen enthousiast. Ik dacht het hier eens voor te stellen . Qua data is dit natuurlijk in te plannen maar het handigst is op een zondag bijv. eind juni.
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Niet zo mijn ding :beer:

a) de 5GT zit snel op de 200 b) harder wil ie niet (ik ook niet btw) c) rijdt ruk op 200 :P
Mrtn = Maarten
Ruud1958
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 29 mar 2015 12:03
Car: Megane RS 317

Ik vind het persoonlijk wel een interessant idee.
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ben persoonlijk meer van de acceleratie dan van de topsnelheid, 19 16v turbo een keer per ongeluk op 230 km/h gezet ging akelig makkelijk :smile:
Het idee is leuk :)
Anything worth doing is worth doing right!.
Kosta
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 23 jul 2017 20:30
Car: Clio RS Cup 20th ann
Locatie: Vlaardingen

Ach, het is ook het praatje na de run natuurlijk die het leuk maakt . Je motor word een keer goed schoon geblazen. Eigenlijk alleen maar voordelen . :grin:
Plaats reactie