L.S.
Iemand hier ervaring met subframe-inserts voor een 19?
Ik sta op dit moment voor een dilemma; ik ben heel tevreden over mn 19 cabrio, maar ik weet inmiddels ook hoe een (bijna) nieuwe auto rijdt.
De 19 heeft wat roest aan de kokerbalken, aan de voorzijde. Lak op de motorkap en voorspatborden is dun. En de velgen moeten eigenlijk gezandstraald en opnieuw gespoten of gecoat.
Allemaal dingetjes die ik eigenlijk volgend jaar had willen (laten) doen, en nog steeds voornemens ben.
De auto heeft nu iets meer dan een ton gelopen en het K&W fahrwerk dat er nu onder zit is echt heel goed.
Schokbrekers (blauw) stevig, auto veert ook nog heel goed en net niet te laag.
Maar, die rubbers en alle andere dingen die erbij komen kijken, dat is inmiddels allemaal 25 jaar oud.
Ik heb onlangs mogen rijden met een Volvo S70 uit 98, die 4 ton op de teller had en daarna die subframe-inserts gekregen heeft. Verder ook nieuwe motorsteun en zo, dus al een beetje een vertekend beeld, maar t kost niet veel en de hele auto stuurt er strakker en beter mee. Ook minder rammeltjes uit t interieur.
Is t te krijgen voor een 19, en heeft iemand er ervaring mee?
Rubbers schokbrekers en veren
Ja volgens mij klopt dit Jacques, ik heb hier nog een nieuwe liggen maar nog nooit gemonteerd eerlijk gezegd.
https://www.google.nl/search?q=77007797 ... e&ie=UTF-8
http://www.catcar.info/renault/?lang=en ... 9pZD09MzFB
Nummer 9
https://www.google.nl/search?q=77007797 ... e&ie=UTF-8
http://www.catcar.info/renault/?lang=en ... 9pZD09MzFB
Nummer 9
Trust me. I know what I'm doing.
en is nog gewoon nieuw te bestellen bij renault ook, onlangs nog gedaan, of dat ook iets gaat opbrengen is maar zeer de vraag, de 3 andere bevestiginspunten zitten gewon staal op staal aan je chassis geschroefd, in alle 19's die ik al heb gedemonteerd heb ik daar ook nog nooit speling op weten komen, kost maar 20euro, maar denk heel veel werk om die oude eruit te krijgen