Op mijn oude fase blok heb ik eens een watergekoelde turbo gezet, afgezien van een andere turbo moet jer ergens een waterslang onderbereken en die droor de turbo geleiden, ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het precies heb gedaan, maar er waren maar weinig aanpasssingen
komen die leidingen normaal gezien niet direct vanaf de waterpomp?
het lijkt mij wel beter om deze aan te sluiten,this toch belangrijk toch die koeling?!
verder is montage idem aan die van een olie gekoelde,het zijn alleen die waterslangen.niemand in de buurt met een gt tje waar je het van kunt afkijken?
het lijkt mij wel beter om deze aan te sluiten,this toch belangrijk toch die koeling?!
verder is montage idem aan die van een olie gekoelde,het zijn alleen die waterslangen.niemand in de buurt met een gt tje waar je het van kunt afkijken?
Hehe ok dan heeft Ben als het goe dis morgen ook een gtt. Ik heb me vriendin omgelult dat ze er ook een beetje vrede mee heeft en als ik ff in finaciele nood zit dan zet ik hem toch een maandje in de garage 
Maar hier uit begrijp ik dat ik alleen wat waermoet aftappen en omleiden en een watergekoelde turbo van bijv phase 2 past gewoon op een phase 1 blok?
ZO ja dan is het wel een eitje zeg
Maar hier uit begrijp ik dat ik alleen wat waermoet aftappen en omleiden en een watergekoelde turbo van bijv phase 2 past gewoon op een phase 1 blok?
ZO ja dan is het wel een eitje zeg
De turbo zit tussen de carb. voet verwarming en de pomp in, origineel dan hè!

Martijn, toen ji dat deed die andere turbo erop, heb je toen het hele blok eruit gehaald ??
Nee je kan er makkelijk bij als je je filterkast ff weg haalt en wat slangen, dat was echt in een vloek en een scheet gedaan, denk een uurtje of 2, is maar net hoe vast dat het zit...On 2002-02-16 20:15, Matthijs
wrote:
Martijn, toen ji dat deed die andere turbo erop, heb je toen het hele blok eruit gehaald ??
?On 2002-02-16 20:12, Jelmer en Ben
wrote:
Trouwens wat voor een alarm zit er op een phase 2?

Mooi dan heb ik niet lopen prutsen vandaagOn 2002-02-16 20:29, Martijn T.
wrote:Nee je kan er makkelijk bij als je je filterkast ff weg haalt en wat slangen, dat was echt in een vloek en een scheet gedaan, denk een uurtje of 2, is maar net hoe vast dat het zit...On 2002-02-16 20:15, Matthijs
wrote:

-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE.

[ This message was edited by: Matthijs on 2002-02-16 20:58 ]