Even voorstellen; Mark Mégane RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Luckystrike
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 9 aug 2015 5:49

Hallo allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen.
Ik ben Mark, 37 jaar en woon in het noorden van het land. Sinds oktober 2013 in het trotse bezit van een een mooie Megane RS 225 phase 1.
Ik gebruik de auto dagelijks voor woon-werk verkeer en dat bevalt prima! :grin:

Bijgaand (ik hoop dat het lukt, want ik ben nog niet zo handig met dit forum) een aantal plaatjes.
Op het laatste plaatje staat ie op z'n winterbanden.

Ik hoop veel op dit forum veel leuke dingen voorbij te zien komen. Vooral meetings lijken me leuk.

Daarnaast ben ik ook nog erg nieuwsgierig naar de custom mappings die door fastchip uitgevoerd kunnen worden. Ik hoop dat zich binnenkort weer een mogelijkheid voordoet. Ben niet zozeer op zoek naar meer topvermogen, maar vind extra koppel wel fijn!
De boel moet natuurlijk wel heel blijven, want zoals gezegd, ik gebruik de auto iedere dag!

Gr. Mark.

[img]http://www.imghost.nl/download/MeganeRS%5B1%5D.jpeg[/img]
[img]http://www.imghost.nl/download/2013-10- ... 5B1%5D.jpg[/img]
[img]http://www.imghost.nl/download/2013-12- ... 5B1%5D.jpg[/img]
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Mooie bak!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Twingogtmaniac
Berichten: 96
Lid geworden op: di 7 jul 2015 14:12
Car: Twingo gt

Vet ding!
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

welkom, mooie RS, wel een bekend plaatje vind ik. Wel stoer he zo'n bijna zwarte auto. Een de fase 2 wielen staan hem ook wel goed. de clio3 rs winterset is ook wel handig. (Y)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Mooie RS, Mark! :D Welkom hier. (Y)

Er wordt regelmatig het 1 en ander georganiseerd. Soms door de RTC, maar ook vaak door leden die zin hebben om samen wat te ondernemen. Houd daarvoor ons forum gewoon in de gaten en misschien is het leuk om onze FB pagina even te liken. Dan word je via die weg ook op de hoogte gehouden. :) Check daarvoor mijn onderschrift...
LexRS
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 26 okt 2014 18:08
Car: Megane RS

leuk (Y)
Luckystrike
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 9 aug 2015 5:49

Merijn schreef:Mooie RS, Mark! :D Welkom hier. (Y)

Houd daarvoor ons forum gewoon in de gaten en misschien is het leuk om onze FB pagina even te liken. Dan word je via die weg ook op de hoogte gehouden. :) Check daarvoor mijn onderschrift...

Top! Bedankt voor de tip! Ga ik zeker doen!
Luckystrike
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 9 aug 2015 5:49

Abel schreef:welkom, mooie RS, wel een bekend plaatje vind ik. Wel stoer he zo'n bijna zwarte auto. Een de fase 2 wielen staan hem ook wel goed. de clio3 rs winterset is ook wel handig. (Y)

VKV-plaatje :D
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

En Henk van Fastchip die maakt ter plaatse de beste configuratie voor je auto. Is 100% meest ideaal voor je auto. Hij heeft nog nooit een motor stuk laten lopen en net als Mielle, er is geen betere! :D
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Zeer mooie Mégane!!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Zeer mooie Mégane!!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Welkom Mark! Megane mag er wezen, zeker op de zomerwielen (Y)

Bij fastchip kun je gerust laten afstellen, ik ben in juni met de megane geweest, stg 2 mapping, een van de snellere van nederland.
En rij we dagelijka mijn woon werk meters mee ;-)
Racing is the best way to convert money into noise
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Welkom hier Mark,

Mooie auto heb je, zeker als daily :D

Waar uit het noorden kom je ergens? Ik ben werkzaam in Leeuwarden dus ook regelmatig in het noorden aanwezig.

We kunnen proberen aanstaande donderdag te meeten in Leeuwarden, wel op wat korte termijn maar afgelopen keer hadden we ook aardig wat opkomst (Y)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Welkom mooie rs hoor (Y)
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

Welkom, mooi ding!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Luckystrike
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 9 aug 2015 5:49

Dank jullie voor het warme welkom!

Tutter: donderdag is idd wat kort dag. Heb ik al andere plannen.
Met 2 kleine kinderen is het sowieso lastig om snel 'spontaan' iets te plannen... :)
Stimpy001
Berichten: 67
Lid geworden op: do 10 jun 2004 8:38
Car: Nr. 645

Mooie auto en ga er maar vanuit dat deze al wel Stage 1 gechipt is door Fastchip(Henk) :smile:

Ik kan het als vorige eigenaar weten en heb het zelf namelijk laten doen in oktober 2012.
Heb de uitdraai hier nog wel voor je liggen.

Mocht je meer historie willen hebben van de auto stuur mij dan maar een PM. Heb nog wel het e.e.a. liggen (denk ik)
Luckystrike
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 9 aug 2015 5:49

Stimpy001 schreef:Mooie auto en ga er maar vanuit dat deze al wel Stage 1 gechipt is door Fastchip(Henk) :smile:

Ik kan het als vorige eigenaar weten en heb het zelf namelijk laten doen in oktober 2012.
Heb de uitdraai hier nog wel voor je liggen.

Mocht je meer historie willen hebben van de auto stuur mij dan maar een PM. Heb nog wel het e.e.a. liggen (denk ik)

Ha! Dat bewijst dus inderdaad dat Henk goed werkt levert.
Heb je een PM gestuurd, maar of ie ook is aangekomen.... Moet nog ff wennen hier.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Erg mooie Megane , wees er zuinig op!.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
BennRS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 13 apr 2015 17:48
Car: Mégane II RS F1-team

Nette RS... (Y)
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

ff gespit in het dyno topic.
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... Tim225.jpg[/img]
Stimpy001 schreef:Bedankt Jo, Henk en alle andere de geholpen hebben met deze dag. Was een geslaagde dag.

Of de computer of Jo was een beetje van slag want mijn grafiek in het overzicht van Jo is niet dezelfde als die ik van Henk mee heb gekregen. Zie onderstaande zoals ik hem thuis heb liggen.

[img]http://img812.imageshack.us/img812/3416/meganers225.jpg[/img]

Wat zijn nu mijn uiteindelijke waarden geworden? Ik weet het zo ook niet meer en zou wel handig zijn om te weten :p

Uiteindelijk bleek er ook nog een storing te zijn met mijn koelvloeistoftemperatuursensor. Auto zelf gaf geen storing maar het werd wel gelogd. Maar even naar laten kijken...
Luckystrike
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 9 aug 2015 5:49

Top!
Had hem ook al van Stimpy gehad via een PM. Nette waarden!
En haha die koelvloeistoftemperatuursensor heeft bij mij ook al voor problemen gezorgd.
Die is inmiddels (weer?) vervangen!
Zeker een kwaaltje van deze auto....
Gaatze
Bestuurslid
Berichten: 652
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 10:07
Car: 5AT,12TS
Locatie: Leeuwarden

Erg mooie RS Mark! Mis die van mij best wel, toch wel veel meer auto dan een Clio. Wat staan die Bebops toch goed (Y)
Plaats reactie