Forge Motorsport DV kit megane rs250

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
BOY80
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 6 nov 2011 13:54
Locatie: Sas van Gent

Heeft er iemand ervaring met bovengenoemde kit?

Ik heb deze geïnstalleerd maar er komt een rotherrie uit de DV.
Heb even moeten zoeken aangezien ik meerdere aanpassingen aan de wagen tegelijk had gedaan en er tijdens het rijden een geluid te horen was dat ik niet kon plaatsen.

Nu blijkt dit een DV te zijn met 2 zuigers (heb ik geen ervaring mee). De grootste/bovenste zuiger gaat mooi op en neer wanneer het moet maar de onderste zuiger blijft eigenlijk dicht onder vaccuum.
Deze gaat wel even open wanneer het gas gelost wordt maar wil daarna vrij vlug weer dicht gaan en staat vervolgens wat te dansen (lees: vlug op en neer gaan) voor deze volledig sluit. Dit resulteert in een zeer onaangenaam geluid.

De DV is voorzien van gele veren. Bijgeleverd zijn ook blauwe veren maar deze zijn stijver en daarmee werkt de DV helemaal niet goed.

Zou ik een volledig verkeerde DV geleverd gekregen hebben of kan ik nog eea aanpassen om de DV goed werkend te krijgen??

Thanks
Boy
Marco2184
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 21 jan 2015 18:43
Car: Megane RS 3 250

Hoi Boy,

Eerder dit jaar heb ik ook een Forge DV Kit gekocht en gemonteerd. Hier heb ik totaal geen problemen mee gehad en ik heb er ook niets aan hoeven veranderen. Ik herken dus niet wat jij nu zegt. Kun je misschien een filmpje maken en deze posten? Dan kunnen anderen makkelijker oordelen of dit (ab)normaal is...

gr Marco
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

En zoiezo een foto van je nieuwe tuut zou leuk zijn Boy :smile:
Plaats reactie