Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik vind aankomende vrijdag ook prima hoor, vrijdag er op ook wel.
Raar gedoe is dat altijd, een paar mensen besluiten ook even langs te komen op een meeting ver weg, andere mensen sluiten aan en voor je het weet heb je een behoorlijke meeting.. en probeer je wat te plannen en dan is er geen animo meer voor..
Ronald1916V schreef:Ik vind aankomende vrijdag ook prima hoor, vrijdag er op ook wel.
Raar gedoe is dat altijd, een paar mensen besluiten ook even langs te komen op een meeting ver weg, andere mensen sluiten aan en voor je het weet heb je een behoorlijke meeting.. en probeer je wat te plannen en dan is er geen animo meer voor..
Lijkt me leuk Ronald als je eens op een vrijdag komt in NH. Mag je wel achter mij aanrijden na het werk.
Ronald1916V schreef:Ik vind aankomende vrijdag ook prima hoor, vrijdag er op ook wel.
Lijkt me leuk Ronald als je eens op een vrijdag komt in NH. Mag je wel achter mij aanrijden na het werk.
Gloeiende gloeiende, verkeerde topic.
Mag dan wel relatief goedkoop dieselen maar zit op 't werk ook al de hele dag tegen die Twingo RS van je aan te loeren.
Ik ga zo als het er nu uit wel, en nog een aantal van de Megane club hier uit de buurt vandaan, Wil dan verzamelen bij de Mac Enkhuizen, dan de dijk over en in 1 rechte streep door naar Kampen
Btw dacht dat de hele Twingoclub dan zo'n beetje in Duitsland zat dan?
Zet mij (Martijn) ook maar op het lijstje.
Diegene die het eerst weg rijd bij de mac is de sigaar op de dijk
Al zou wat "Roadkill" de R9 niet misstaan Arthur
roadkill schreef:Yup dus mag ook op het lijstje, en Thijs sluit ook aan meen ik, maarre jullie rijden het in een uurtje, ik heb maar een 1,4 tje he.....
Komt goed ik een 1.2 (volgens de zijstrips op de deuren dan... )