Friday Nightmeeting Noord-Holland.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik vind aankomende vrijdag ook prima hoor, vrijdag er op ook wel.
Raar gedoe is dat altijd, een paar mensen besluiten ook even langs te komen op een meeting ver weg, andere mensen sluiten aan en voor je het weet heb je een behoorlijke meeting.. en probeer je wat te plannen en dan is er geen animo meer voor..
Raar gedoe is dat altijd, een paar mensen besluiten ook even langs te komen op een meeting ver weg, andere mensen sluiten aan en voor je het weet heb je een behoorlijke meeting.. en probeer je wat te plannen en dan is er geen animo meer voor..
Lijkt me leuk Ronald als je eens op een vrijdag komt in NH. Mag je wel achter mij aanrijden na het werk.Ronald1916V schreef:Ik vind aankomende vrijdag ook prima hoor, vrijdag er op ook wel.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Gloeiende gloeiende, verkeerde topic.martll schreef:Lijkt me leuk Ronald als je eens op een vrijdag komt in NH. Mag je wel achter mij aanrijden na het werk.Ronald1916V schreef:Ik vind aankomende vrijdag ook prima hoor, vrijdag er op ook wel.
Mag dan wel relatief goedkoop dieselen maar zit op 't werk ook al de hele dag tegen die Twingo RS van je aan te loeren.
Potverdikkemme, lees net pas dat ik weer wat gemist heb, niet dat ik het gehaald had ben op 9 augustus teruggekomen van vakantie.......
Btw als er nog een keer een meeting gehouden gaat worden is de kans groot dat ik er niet met de Meg ben, die staat te koop....
Btw als er nog een keer een meeting gehouden gaat worden is de kans groot dat ik er niet met de Meg ben, die staat te koop....
Nog Noord-Hollanders die naar de Openingsmeeting gaan?
Misschien leuk om samen heen te rijden!
Misschien leuk om samen heen te rijden!
Goed idee om af te spreken bij de Mac in Hoorn?
Ik ga zo als het er nu uit wel, en nog een aantal van de Megane club hier uit de buurt vandaan, Wil dan verzamelen bij de Mac Enkhuizen, dan de dijk over en in 1 rechte streep door naar Kampen
Btw dacht dat de hele Twingoclub dan zo'n beetje in Duitsland zat dan?
Btw dacht dat de hele Twingoclub dan zo'n beetje in Duitsland zat dan?
Mac enkhuizen is ook prima wat mij betreft
-
- Car: SLK55 AMG + Berlingo
Geweldig voorstel 4km van thuistutuur schreef:Mac enkhuizen is ook prima wat mij betreft
Alleen die dijk over met zonnig weer ....... daar gaat je compleet gewassen auto ..... rot muggen
Daily -> Citroen Berlingo B9 2013 1.6 HDI @ 125PK
Project -> Mercedes SLK 55 AMG (V8) 400+ pk + zeer veel mods
Daarom mag jij voorop rijden
Zonnetje moeten we nog maar afwachten, als het zo is als vandaag neem ik zeker m'n zonnebrand mee!
Zonnetje moeten we nog maar afwachten, als het zo is als vandaag neem ik zeker m'n zonnebrand mee!
Het is vanaf de Mac. In enkhuizen ongeveer een uur rijden dus ik stel voor om rond half 12 te verzamelen en rond 12 uur te vertrekken, strak plan?
Opkomstlijstje:
1. Arthur (tutuur) - R9 turbo
2. Mark de Jong - Megane 1
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Etc.
Zie jullie graag de 6e!
Opkomstlijstje:
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Etc.
Zie jullie graag de 6e!
-
Zet mij (Martijn) ook maar op het lijstje.
Diegene die het eerst weg rijd bij de mac is de sigaar op de dijk
Al zou wat "Roadkill" de R9 niet misstaan Arthur
Diegene die het eerst weg rijd bij de mac is de sigaar op de dijk
Al zou wat "Roadkill" de R9 niet misstaan Arthur
Opkomstlijstje:
3. Martijn (smokey) - Clio RS ph.1.3
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Etc.
Dat is helemaal geen slecht idee, Roadkill gaat ook mee als het goed is
3. Martijn (smokey) - Clio RS ph.1.3
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Etc.
Dat is helemaal geen slecht idee, Roadkill gaat ook mee als het goed is
-
Komt goed ik een 1.2 (volgens de zijstrips op de deuren dan... )roadkill schreef:Yup dus mag ook op het lijstje, en Thijs sluit ook aan meen ik, maarre jullie rijden het in een uurtje, ik heb maar een 1,4 tje he.....