Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Anonymous

Ok, ga volgende week een nieuwe waterpomp en V-snaar monteren, nog dingen waar ik op moet letten? thanx

heb al gezocht in het forum, maar alleen over 16V's heb ik info gevonden.
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-02-03 12:25 ]
Abel
Über-Spammer

Vloeibare pakking.. daar zit hij volgens mij ook mee dicht nl.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Er is een standaard pakking van de dealer (niet vloeibaar).
Let er op dat je niet de temperatuurzender de vast draait. Dan kraakt je pomp het uit namelijk....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Jan-Geert (Momentsleutel)

pakking krijg je bij de waterpomp , misschien iets extra vloeibare pakking erop smeren bij de papieren pakking voor de zekerheid en t belangrijkste goed schoonmaken , t blok wat opschuren pakkingresten verwijderen e.d.
marco

martijn als je een nieuwe waterpomp koopt zit er de pakking bij ,je moet wel ff de paking die op het blok zit ff goed verwijderen en ff opschuuren ,voor de rest is het eigenlijk een piece of cake ,wijst zich allemaal vanzelf ,heb het zelf twee keer gedaan eerste keer gekeken naar hoe pat het deed:lol:,en de tweede keer heb ik het alleen gedaan ,maar dan wel onder het toeziend oog van pat:lol:
als ik pat toch niet had gehad he :lol::lol::lol:
greetz marco
elwin81

Denk ook effe om de bout die onder de poelie zit, je kunt er bij door de poelie zo te draaien zodat je er met een dopsleutel bij kunt!!

Succes
Plaats reactie