Megane RS 225 Trophy Typeplaatje.

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
Nickyvandenberg
Car: Megane II RS Trophy

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden een Megane RS 225 Trophy gekocht.
Nu is me mede dankzij Patrick al het een en ander duidelijk geworden over het verleden van deze RS...
Het gaat om de 01-SB-KT, die dus in mekaar gezeten blijkt te hebben. Nu heb ik gelukkig gehoord bij Renault dat ie weer 100% technisch in orde is. Wel heb ik nog het een en ander laten vervangen en maken wat me niet helemaal lekker zat..
(er zijn ook al een paar leuke update's geweest hoor :p )

Na dit allemaal te hebben gedaan en laten doen zou ik graag willen achterhalen of iemand toevallig weet waar het typeplaatje is gebleven van deze auto?
Ik weet dat ik hier heel veel geluk bij moet hebben, maar het is het proberen waard.
Dus is hier toevallig een vorige eigenaar actief of iemand die de auto kent, ik zou het heel erg graag willen weten. En mocht iemand hem hebben zou ik hem heel graag over willen nemen!

Het gaat om zo'n plaatje:

[img]http://i312.photobucket.com/albums/ll32 ... a71c69.jpg[/img]

Mocht dit allemaal niet lukken wil ik hem graag namaken. Als iemand de maten heeft zou ik die heel graag willen hebben..

Alvast bedankt!

Mvg Nicky
Abel
Über-Spammer

Je kunt via rdw vast wel een brief laten versturen naar de vorige eigenaren. Dat lijkt me het makkelijkst en de meest logische manier om resultaat te krijgen :beer:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

De tweede eigenaar heeft de schade gereden. Je weet wie dat is. Dus de eerste eigenaar moet het typeplaatje hebben daar hij bij aankoop door de 2e eigenaar er al niet meer in zat.

Suc6. Hopelijk kan je hem achterhalen (Y)
Nickyvandenberg
Car: Megane II RS Trophy

Dankjewel Patrick en Abel!

Misschien is de 1e eigenaar te achterhalen via het RDW idd. Proberen waard.
En anders wordt het echt namaken..
Plaats reactie