Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Riël
Über-Spammer

Ik probeer echt vanalles maar dat die van mij nu es gemaakt komt wil maar niet lukken.

Ik vroeg me af of hier in de buurt (sittard) mensen zijn waar ik mijn gttje aan toe kan vertrouwens, en hem voor mij inelkaar zetten. Natuurlijk voor een redelijke vergoeding.

Dus als er mensen zijn die tijd over hebben en zin, laat het me ff weten. Ik probeer gewoon elke mogelijkheid mijn 5 weer aan't lopen te krijgen, hij staat er nu toch maar wat.

Het werk dat moet gebeuren:

Motorblok uit de auto.
Turbo eraf.

Nieuw blok voorzien van nieuwe pakkingen. Ik geloof dat er een hele set voor bestaat (koppakking carterpakking etc).
Nieuw oliefilter.
Nieuwe olie.
Nieuwe bougies.
Nieuwe bougiekabels.
Eventueel nieuwe slangen, als de oude niet meer goed zijn, maar dat kan ik zelf ook niet erg goed beoordelen.
Turbo van mijn kapot blok op het nieuwe blok.
De turbo die over is begint kapot te gaan, kunnen we voor geinteresseerden wel wat mee regelen, hij rookt aardig.
Het nieuwe blok in mijn gtt-tje.

Dan ben ik dik tevreden. Weet niet wat die onderdelen gaan kosten, iemand een schatting?

Het is die gtt van het heverwij rally team - topic, maar dat zullen jullie al wel weten.

Ik hoor het wel weer dan he!
Groeten, en mzzls!

Riël
Bas Blue Sport

Ga voor de volgende onderdelen uit van ongeveer deze prijzen:

Pakkingset; +/- 350,-
Oliefilter; +/- 35,-
Bougies; +/- 25,- per stuk (schrik!!)
Setje bougiekabels; +/- 140,-

Prijzen zijn in guldens

Greetzzz
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Euhm
Pakkingset voor wisselen v.d. kop kocht ik bij de dealer voor rond de fl 200 ?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Tijn
Contacteer:

Heb je wel een goede sleutelplaats voor zoiets? (ik woon wat ver weg hoor, maar voordiegenen die je kunnen helpen wel nuttige info denk ik...)
Goof

On 2002-02-01 19:59, Bas
wrote:
Euhm
Pakkingset voor wisselen v.d. kop kocht ik bij de dealer voor rond de fl 200 ?
fl 198,-
Matijs
Contacteer:

On 2002-02-01 13:25, Riël
wrote:
Dus als er mensen zijn die tijd over hebben en zin, laat het me ff weten. Ik probeer gewoon elke mogelijkheid mijn 5 weer aan't lopen te krijgen, hij staat er nu toch maar wat.

Het werk dat moet gebeuren:

Motorblok uit de auto.
Turbo eraf.
Ah, ik begon me al af te vragen waarom ik nooit meer iets van je had gehoord over de verkoop van dat blok, maar er wordt dus nog steeds aan gewerkt...

Succes ermee!
Riël
Über-Spammer

Daking, over dat blok, ik heb een persoon die mij wil helpen, maar in ruil wil hij het oude blok. Ik zie wel wat eruit rolt, maar ik denk ook dat je wel wat met hem kan regelen.

Ik laat je alles weten als het zover is, goed?

Groeten.
jetab
Contacteer:

motorpakkingset 175,- ex. btw

keerringen/klepdekselpakking/koppakking (1.9mm)/carterpakking/distributiekappakking/nog veel meer pakkingen....
Plaats reactie