Hopelijk kan iemand mij verder helpen want ondanks de zoekfunctie kom ik er niet uit.
Als ik een Alpine CDA-117ri headunit(of het type daar net onder) ga gebruiken in mijn Clio II RS phase3, hoe kan ik er dan voor zorgen dat het display met radiofrequentie het blijft doen.
Of gaat deze dan zeker vervallen?
Display bij aftermarket HU
Ik heb in mijn Clio II Phase 1 een Alpine met display uitgang aan het werk gehad inclusief de stuurbediening.
Ik heb de interface hier nog liggen. Dus als je het wil testen hoor ik het wel.
Ik heb de interface hier nog liggen. Dus als je het wil testen hoor ik het wel.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Bedankt voor de reacties.
Wat valt er precies weg?
Tijd en buitentemperatuur blijven altijd toch?
En kan de stuurbediening gebruikt worden bij am headunits?
Ik wil graag wat beter geluid maar dan wil ik eerst ook precies weten wat ik kwijt raak.
Wat valt er precies weg?
Tijd en buitentemperatuur blijven altijd toch?
En kan de stuurbediening gebruikt worden bij am headunits?
Ik wil graag wat beter geluid maar dan wil ik eerst ook precies weten wat ik kwijt raak.
De tijd en temp blijven volgens mij inderdaad altijd staan.
En met de interface die ik had deed de stuurbediening het en hij gaf informatie op het scherm weer.
En met de interface die ik had deed de stuurbediening het en hij gaf informatie op het scherm weer.
Ik weet zo niet of de interface ook werkt voor een Clio 2 Phase III en je radio moet dus ook display-out ondersteuning hebben. Ik heb er toendertijd 100 euro voor betaald maar dat hoef ik er bij lange na niet voor te hebben. Hij ligt nu toch maar te liggen. Doe dan maar een goed bod