Ik kan er weinig over vinden maar wat zijn hier de ervaringen over taxatiebedrijven.
Er zijn vast veel mensen met goede of minder goede ervaringen.
Mijn auto is wel geen oldtimer, maar ik heb de auto zo'n beetje teruggebracht in nieuwstaat dus dat wil ik vastleggen voor de verzekering.
Mogelijk kunnen meer mensen tegelijk laten taxaren?
Dan heb je een mini treffen en korting dus 2 vliegen in 1 klap.
Taxatiebedrijven
Ik heb mijn auto, net als een aantal mensen uit de Bodegraven groep, laten taxeren bij Steijn Sportscars Taxaties. Ik heb verder geen ervaring met andere bedrijven, maar ik ben wel tevreden over ze.
Goed dat je erover begint, want ik moet mijn auto opnieuw laten taxeren, binnenkort.
Combineren is makkelijker gezegd dan gedaan, want dan zul je allemaal op eenzelfde dag je auto beschikbaar moeten hebben. Taxaties in het weekend zijn sowieso al duurder dan doordeweeks, dus is het maar de vraag of je veel goedkoper uit bent.
Goed dat je erover begint, want ik moet mijn auto opnieuw laten taxeren, binnenkort.

Wij laten op het werk alles taxeren door Maikel de Munnik.
Zeer reeel en netjes. (heeft vroeger ook bij renault gewerkt)
Zeer reeel en netjes. (heeft vroeger ook bij renault gewerkt)
Die zal ik ook eens emailen.
Deze info kreeg ik van Maro Taxaties;
De kosten als clublid in Nijmegen komt op € 130, wel het liefst ruim plannen zodat er op de rit wat te combineren valt (zijn het meerdere auto's, valt dit er alvast onder).
Bij twee auto's tegelijk op dezelfde lokatie zijn de kosten per stuk: € 120 en bij drie is het € 110 en bij vier en meer houden we het op € 100 per auto. Zijn het er 10 is er nog ietsje speling qua verder delen van de reiskosten.
Deze info kreeg ik van Maro Taxaties;
De kosten als clublid in Nijmegen komt op € 130, wel het liefst ruim plannen zodat er op de rit wat te combineren valt (zijn het meerdere auto's, valt dit er alvast onder).