Franse autodag, 17 juli 2011
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Clioclub is er wel met een paar autotjes..
Maar jullie hebben het niet zo op franse autodag toch?

Laatst gewijzigd door paratroeper op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik denk dat ik misschien wel even ga kijken
Laatst gewijzigd door Patrick RS op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Doen ze handig een meeting in het weekend van de nijmeegse vierdaagse feesten....
maar goed, mocht het zondag heel goed weer zijn dan ga ik mogelijk nog wel langs, moet toch in de buurt zijn dacht ik.
maar goed, mocht het zondag heel goed weer zijn dan ga ik mogelijk nog wel langs, moet toch in de buurt zijn dacht ik.

Laatst gewijzigd door Gerald op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
Jawel hoor, hebben we regelmatig gestaan! Hmm, heb er geen bericht van gekregen dit jaar, dus niet aan gedacht!paratroeper schreef:Clioclub is er wel met een paar autotjes..
Laatst gewijzigd door Riël op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Plaatje is stuk. 

Laatst gewijzigd door Ronald1916V op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ploatie 

Laatst gewijzigd door sieger everts op ma 16 sep 2013 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
B18FT... what else ?
Misschien dat ik ff langs loop 

Laatst gewijzigd door GJ op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Hehe lopen iid ja. De Anac is blij dat ze dan iets te doen hebben. De rest van Nijmegen heeft dan een alcohol delerium
.

Laatst gewijzigd door Johan op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Denk dat ik ook wel ga kijken 

Laatst gewijzigd door Leon Cozijn op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
Ik laat het afweten. Heb echt heel veel andere dingen te doen. 

Laatst gewijzigd door Patrick RS op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik laat het ook afweten.
had me aangemeld want wilde graag bij de db contest aanwezig zijn, maar door het weer vind ik het nutteloos om 150 km te rijden want al met al 300 km te rijden voor in de regen staan is zonde haha!
Groeten peter
had me aangemeld want wilde graag bij de db contest aanwezig zijn, maar door het weer vind ik het nutteloos om 150 km te rijden want al met al 300 km te rijden voor in de regen staan is zonde haha!
Groeten peter
Laatst gewijzigd door Okkie op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat een gez**k weer, eerst moet en zal er vanuit de club een topic gemaakt worden. want oh.. we zijn de franse auto dag vergeten op de kalender te zetten en nu dit weer......
Nee nu is me helemaal duidelijk waarom het er in de eerste instantie al niet op stond! Puntje bij paaltje komt er alsnog geen hond om dat er altijd wel wat is.....
Maar ja dat zal de hedendaagsementaliteit wel zijn, eerst zeiken dat iets niet gedaan wordt, en dan zeiken dat het wel gedaan wordt.
Zo, dat is van mn hart.
Wat jammer dat jullie allemaal niet gaan jongens, gemiste kans om zeker als club ons weer eens te laten zien....
Nee nu is me helemaal duidelijk waarom het er in de eerste instantie al niet op stond! Puntje bij paaltje komt er alsnog geen hond om dat er altijd wel wat is.....
Maar ja dat zal de hedendaagsementaliteit wel zijn, eerst zeiken dat iets niet gedaan wordt, en dan zeiken dat het wel gedaan wordt.
Zo, dat is van mn hart.
Wat jammer dat jullie allemaal niet gaan jongens, gemiste kans om zeker als club ons weer eens te laten zien....

Laatst gewijzigd door Gerald op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
Blabla.Gerald schreef:Wat een gez**k weer, eerst moet en zal er vanuit de club een topic gemaakt worden. want oh.. we zijn de franse auto dag vergeten op de kalender te zetten en nu dit weer......
Zo, dat is van mn hart.
Punt 1 is het een kleine moeite om events en meetings op de agenda te zetten zodat ik dit eerder in mijn agenda kan schrijven.
punt 2 je kent tevens mijn persoonlijke agenda niet
punt 3 heb je het weer buiten wel eens gezien?
Waarom meteen veroordelen

Beetje jammere reactie idd.
Dat jij er geen moeite mee hebt om ruim 300km te rijden op een dag om te kijken naar auto's in de regen, waar dus waarschijnlijk al de helft niet van komt is jou goed recht.
Ik daar in tegen ben niet zo, ben van de mooi weer meeting's die druk bezocht worden
Ciaoo
Dat jij er geen moeite mee hebt om ruim 300km te rijden op een dag om te kijken naar auto's in de regen, waar dus waarschijnlijk al de helft niet van komt is jou goed recht.
Ik daar in tegen ben niet zo, ben van de mooi weer meeting's die druk bezocht worden

Ciaoo
Laatst gewijzigd door Okkie op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Het was anders heel erg gezellig op de Franse Autodag, en we hebben maar een paar druppeltjes gezien! Jammer dat jullie er niet bij waren
Volgende keer beter! 

Laatst gewijzigd door Dolfijne5 op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
nog een witte 107 gezien met volgestickerd voorscherm?
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hmm, dan zijn wij bij een andere meeting geweestDolfijne5 schreef:Het was anders heel erg gezellig op de Franse Autodag, en we hebben maar een paar druppeltjes gezien! Jammer dat jullie er niet bij warenVolgende keer beter!

Was meer een peugeot meeting, klein terrein en weinig auto's.
De laatste Franse autodag waar wij geweest zijn toen hier in Lelystad
was pas goed geregeld, dit was niet echt bijzonder.
Weer was trouwens al met al wel lekker

Laatst gewijzigd door Negotiator op ma 16 sep 2013 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
is een collega van me uit hoogkarspel