Ardennenweekend 2010, 2-3 okt *THE DAY AFTER*

Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

tutuur schreef:
Ivo van Achthoven schreef:Ik heb begrepen dat je behoorlijk dwars driftend naar beneden kwam rijden op de ring.... >)
wie?

net nog even alle pagina's afegzocht die ray had gepost maar nog geen foto van mij gevonden :-(

Echt wel gezien, zeker één foto :p

Niet dat ik even bij vd Valk denk dat is Tutuur. Arthuur arthuur... ja euh ... :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

hahah de meeste aan wie ik me voorstel met arthur die zeggen meteen: ooohhh tutuur?

waar heb je die foto gezien dan? (0)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

ooow de RIng... :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

tsja en wat voor een foto! lijk wel een lijk :lol:

maar bedoelde eigenlijk op de ring :p
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

juulvr schreef:
-Ray- schreef:
juulvr schreef:Ah daarom zag ik vandaag zoveel Nederlandse Renaults (vooral Clio's) bij de Nordschleife...

Reed zelf in een blauwe Clio 16v
Heb helaas niemand op een parkeerplaats getroffen en rijdend iemand aanspreken is ook niet zo handig (0) Wel nog wat gezwaaid :)
met witte velgen?
Onder andere... Witte velgen was jij? Kwam toen net aan bij de ingang van de ring, uurtje of half 11 gok ik.
Nee ik heb gewone schoepenwielen en een Renault Sport sticker op de voorruit, en ik kwam aan rond half 12
Immer wieder die verdammte Holländer
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

-Ray- schreef:Toen wij wegreden ff na 1700 bij Gulia ging Steven nog ff de baan op, die zal wel "wat later" thuiskomen :)
Wij kwamen om 18.30 de ring af en toen stond Steven nog in een lange rij..... :wink:

Reden om 18.45u weg vanaf de ring,en om 22.30 stonden we in Oudewater....iet wat file gehad in Duistland.. (S)

Die Clio met NG kenteken kwam inderdaad aardig dwars naar beneden bij de zandvlakte, liep redelijk goed af!

Verders was 't weer een top weekend,weer genoeg gelachen,gereden en gegeten :D

Riël, Hessel&Saskia.....bedankt voor de goede organisatie! (Y)
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Zo, wij zijn ook weer thuis. Was een geslaagd weekend zo, erg gezellig. Riël, Hessel en Saskia bedankt voor de organisatie. De voorraad bier was ook aardig ingeschat. :lol:

Die file daar bij Köln is echt niet normaal. Gewoon 1 snelweg afsluiten, dus dan moet de omleidingsroute wel vastlopen. Leverde ons een uur vertraging op. Gelukkig konden we wat goedmaken op de 31 naar het noorden. 170 km bijna lege Autobahn. :D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Whehe om 10 uur kwam de chinees op tafel in Landgraaf en ergens om kwart voor 12 reden we eindelijk weg daar.

Iets doorgereden :~

My god wat een weekend weer jongens, Shampoo, was een topper, vooral goeie afsluiter :smile:

Ff pitte maar...
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Zo, ook hier eindelijk thuis. Was al om 1:10 thuis :p after party was er goed! Thx JP!! Morgen alles maar is ff lezen, nu maar ff gaan pitten
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Tjabel
Berichten: 820
Lid geworden op: zo 29 apr 2001 0:00
Car: Alpine/5gtt/16v
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Lekker weekend gehad,op een gescheurd koelslangetje na,kan gebeuren.
Zaterdag zeker lekker gereden door de Ardennen met Wouter en Ivo (Y)

Organisatie top geregeld allemaal :worship:
Cabine was top,behalve dat Ronnie B. naast me sliep :@
Alpine heb ik gelukkig gewoo naar huis kunnen rijden na een noodreparatie,jammer had graag mee gewild naar de Ring,volgende keer beter.
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Geweldig weekend, volgend jaar ben ik er weer bij, op wat voor manier dan ook :p Jammer dat de ring zo druk was. we stonden meer dan een uur te wachten om erop te komen, en toen we eenmaal bij de rotonde waren ging hij wederom dicht (N)

Iedereen bedankt voor het leuke weekend. De afterparty was super :D :D :D Ook dat doen we volgend jaar over :p Heb alleen nog wat chinees over voor de komende 3 dagen (0)

Ronald, volgens mij heeft iedereen hier goed geisoleerde ramen, heb geen klachten gehad over je remmen :D (0)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Gave foto's... :worship:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Zeker leuke foto's!
Mooie indruk van hoe het er aan toe gaat :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Je had erbij kunnen zijn, Tim! :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Hij was er toch ook bij :p
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Deels was ik er bij haha, nee was voor mij wel ff prima zo op deze manier :)

Alleen nog ff een foto van die Gastra hebben :P
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

tutuur schreef:
tochtje naar de ring toe was ook supervet! wel aanpoten hoor met tom voor je :lol:

Je bedoeld denk ik "wel vaak wachten op de rest met tutuur achter je"? :lol:
Dat kon een stuk harder....Die motorrijder was overigens wel een goeie, dat was een mooie partner op die wegen. Je komt er zelden een tegen die zo hard durft op twee wielen.

Rob en ik zijn wat vroeger (rond 1600) richting NL gereden aangezien in nog een etentje had maar wij hadden 0,0 file. Konden lekker doorrijden.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Wij hadden helaas ook wat file. Zowel in DE als in NL. Dus toen toch maar even geprobeerd mijn fan definitief aan de praat te krijgen op een parkeerplaats. En met succes! Al moet nog wel even een stekkertje vervangen. Maar ik kon met een gerust hart de file in rijden. :)

Ik leer het misschien nog wel eens... ;)
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Die eerste file waar jij de parkeerplaats op dook, viel best mee hoor Merijn, we kwamen niet eens echt stil te staan.
Later nog veel meer file gehad, en daar ging het wel ietsje langzamer. Maar daar bleef mijn GTT netjes op temperatuur. Laatste stuk voor NL continu 160 gereden, met wat uitschieters naar 180. Toen werd 'ie wel wat warmer, maar ik ben nog steeds erg tevreden over het 5-je, probleemloos bijna 900 km gereden! Beste aankoop ooit!

Toertochtje vanuit La Roche naar Adenau met 2 vijfjes ging best leuk trouwens! :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Die file viel inderdaad wel mee, maar ik had niet zo'n zin om, mocht het wel echt stil komen te staan, op de vluchtstrook te moeten beunen. Dan maar 'luxe' op een parkeerplaats tussen de geinteresseerde duitsers. ;-)

Die toertocht was zeker goed! Vooral toen we eenmaal in Duitsland waren. ;) Ik denk dat ik daar binnenkort nog eens een dagje ga toeren! Zin om mee te gaan? Goed weer is een must!
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Wat een geniaal weekend zeg :worship: Mijn eerste keer naar de Ring, echt onvergetelijk. Volgend jaar ben ik zeker weer bij :smile:
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

hzm... heb weer wat gemist zie ik.... (N)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Dat wist je van tevoren toch wel?? :P

Maar nu heb je langdurig weekend? ;) Reageer effe op mijn SMS!
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

nee man, al weer aan het werk... Typ straks ff wat :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik doelde op vrije avonden, zonder verplichtingen. :P
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Tom schreef:
tutuur schreef:
tochtje naar de ring toe was ook supervet! wel aanpoten hoor met tom voor je :lol:

Je bedoeld denk ik "wel vaak wachten op de rest met tutuur achter je"? :lol:
Dat kon een stuk harder....Die motorrijder was overigens wel een goeie, dat was een mooie partner op die wegen. Je komt er zelden een tegen die zo hard durft op twee wielen.

Rob en ik zijn wat vroeger (rond 1600) richting NL gereden aangezien in nog een etentje had maar wij hadden 0,0 file. Konden lekker doorrijden.
de risico's die jij neemt moet je zelf weten.... dan maar 10 min later maar weet tenmiste wel zeker dat ik én de clio heelhuids aankomen op de bestemming :~
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Tom schreef:
tutuur schreef:
tochtje naar de ring toe was ook supervet! wel aanpoten hoor met tom voor je :lol:

Je bedoeld denk ik "wel vaak wachten op de rest met tutuur achter je"? :lol:
Dat kon een stuk harder....Die motorrijder was overigens wel een goeie, dat was een mooie partner op die wegen. Je komt er zelden een tegen die zo hard durft op twee wielen.

Rob en ik zijn wat vroeger (rond 1600) richting NL gereden aangezien in nog een etentje had maar wij hadden 0,0 file. Konden lekker doorrijden.
Toertocht vorig jaar flashback 8) :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

@Tutuur: Whoehahaha... Waarom denk je dat ik lekker op mijn gemak samen met Willeon en Arno naar de Ring ben gereden? ;) Er is zelfs nog voor gewaarschuwd elders in dit topic, geloof ik.

Lekker bezig, Tom... :) Het houdt je jong. ;)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

ach de snelheid door de bochten en over wegen en alles vond ik geen robleem hoor, inhalen vlak voor de top van een heuvel vind ik dan weer een ander verhaal |:
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ach ja... Ik ben het gewend. Ik heb ook mijn gemak gehouden toen we achter Rob en Tom zaten tijdens de toertocht. Volgende keer mooi een eigen TomTom mee en lekker cruisen! :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ach ja, valt best mee met die risico's. Maar je moet wel weten wat je doet. Er zijn er best een aantal van wie ik weet dat ze kunnen rijden en dat ze makkelijk durven te volgen (van Tutuur en Wouter wist ik dat nog niet gisteren). Zaterdag ook lekker met Merijn en Dennis gereden (Y) . Was een mooi tempo en toch wel credits voor Merijn dat hij die 5 zo over die wegen jaagt (en sterker nog, laat jagen) :worship:

Feit blijft gewoon dat je in je eentje het lekkerste door kunt rijden 8)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Het was weer een erg geslaagd weekend, erg gezellig en topweer. 8)

Ik vond het allemaal wel meevallen naar de ring eigenlijk, al gaat het mij niet gauw snel genoeg. :D
Dat stukje achter die Ducati aan was wel goed ja, zo zou je die hele weg moeten kunnen rijden. :smoke:

We hebben wel vast moeten stellen dat de vergrijzing ook in Duitsland toe begint te slaan, er wordt steeds "Nederlandser" gereden helaas. :-(
derbimarcel
Berichten: 844
Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
Car: Clio 16V 2.0
Locatie: Tinte

Florus schreef:
-Ray- schreef:Toen wij wegreden ff na 1700 bij Gulia ging Steven nog ff de baan op, die zal wel "wat later" thuiskomen :)

Die Clio met NG kenteken kwam inderdaad aardig dwars naar beneden bij de zandvlakte, liep redelijk goed af!

(Y)
He dat was ik in de eerste ronde van die dag :~ (witte velgen)
Ging inderdaad goed maar was totaal niet meer te houden, wilde ff een rondje doen met me normale bandenspanning van 2,2 bar koud wat resulteerde bij Dottinger Hohe op een druk van 2,9 Bar !!
Toen snapte ik ook waarom hij begon te glijden.
even af laten lopen tot 2.1 bar bij warme band en ging veder prima.
volgend jaar zou ik ook wel graag met jullie mee gaan (Y)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Je moet zo ie zo altijd in je eigen tempo rijden en voor je zelf kijken of je wel of niet kan inhalen oid...niet zomaar blind achter iemand aan gaan.
O hij gaat dan kan ik ook wel ....

Dus als Tom denkt dat ie kan ....en Rob denkt het ook ...dan moeten ze het gewoon doen .....

De ene gaat erin als iebijv 50 meter ruimte heeft en de andere gaat bij bijv 500 nog niet omdat ie het te krap vind.

Al met al heb ik genoten 1 of 2 :beer: op en een stukje vlees (Y)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Even in de gaten houden dan. Meestal najaar september/oktober.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie