Ik zal me binnenkort een netjes voorstellen. Ik heb echter een vraag die ik redelijk snel beantwoord zou willen zien...dit in verband met een tijdelijke aanbieding

Ik heb momenteel een Clio 3, uit 2009. Deze heb ik gekocht met schade, en weer rijdend gemaakt. Nu heb ik al enkele onderdelen overgenomen van een Clio sport, maar nu kan ik ook het blok nog overkopen. Dit zou een goed blok zijn van een 2006 Clio RS Sport met 197 pk, ongeveer 40dkm, en garantie.
Nu mijn vraag omdat ik deze week moet beslissen eigenlijk ( het is een kennis, en ik heb eerste keus maar heb geen weken bedenktijd meer)
:
Kan ik dit blok werkend krijgen in mijn 1.2 2009 Clio 3? Bij het blok zit kabelboom en ECU, maar krijg ik dit werkend met mijn contactslot+sleutel? Ik begreep dat de ECU signalen nodig heeft van de startonderbreker/sleutel?
Wie kan me vertellen of het de moeite waard is? Ik weet dat ik veel moet ombouwen, en dat het relatief veel geld kost, maar dat heb ik er voor over. Onderstel kan ik aankomen, alleen de remmen nog niet.
Bedankt vast voor eventuele input!