Martijn schreef:Staat niet voor de deur, maar bij m'n klusplek. En het is de 5e, Sabine heeft ook nog een 5.
Het verstandigste plan is dus om hem aan het lopen te krijgen en dan te verkopen. Ik kan nog niet goed berekenen wat het kost om er een kenteken op te krijgen. 10% BPM, maar verder?
zo'n ding neerzetten kost de wereld niet, maar het werk dat het met zich meebrengt in geld uitgedrukt om het fatsoenlijk te maken/houden
Twordt weer kouder, dus airco mis je dan wat minder... beslagen ramen zullen wel meevallen met zo'n 25, daar zit een betere blower onder 't dashboard dan zo'n piepding uit een 5
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:kofferbak vloer is niet super stevig (na een jaar met een at blok in de koffer was hij door gesleten)
bank achter is groot genoeg voor een wip
zelfs in de stoelen voor red je het makkelijk
We kunnen niet stellen dat Sven de 25 niet aan een uitgebreide duurtest heeft onderworpen.
Ben alleen benieuwd of de kofferbakvloer ook doorslijt als je een jaar lang je mokkel erop een beurt geeft.
Elke geile RTC-er heeft inmiddels wel al zn interesse verloren voor een belastingvrije Estafette, en is naarstig op zoek gegaan naar een belastingvrije 25 v6 turbo met 13inch Mattigs en Eibach setje.
@de rest: heb nog een V6 in de aanbieding, met duraplex kofferbakvloer dashboardkastje vol met rubbers, en Radio Renault met Serge Gainsbourg cassette (!)
doe mij/ons eens een aanbieding met wat bijgeleverd beeldmateriaal dan !
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Zo, vanavond maar eens wat tijd aan de 25 besteed. Eerst de olie + filter vernieuwd, koelvloeistof bijgevuld en het hele spul nagelopen. Na wat prutsen met de benzinetoevoer (pomp sloeg eerst niet aan), pakte de V6 keurig aan. Het rookt allemaal flink, veel vocht in de uitlaat plus olie op het spruitstuk.
Voor het eerst de 25 ook van onderen bekeken. Valt me eigenlijk mee: kriksteun LV, en stukje dorpel achteraan L+R. En dan zijn er nog de gebruikelijke kleine dingen: nieuwe remmen rondom, nieuwe handremkabel rechts, stuurbekrachtiging lekt olie, uitlaat lekt. En de remleidingen hebben hun beste tijd gehad.
Voor ik er meer kosten aan ga maken, eerst maar eens bij de RDW informeren wat de BPM gaat worden. In de nieuwwaarde zat 9.000,- BPM. Nu nog 10% daarvan, is altijd nog 900,-. Misschien kan het op taxatiewaarde.
Martijn schreef:Voor ik er meer kosten aan ga maken, eerst maar eens bij de RDW informeren wat de BPM gaat worden. In de nieuwwaarde zat 9.000,- BPM. Nu nog 10% daarvan, is altijd nog 900,-. Misschien kan het op taxatiewaarde.
Doet me denken aan een snelwegritje wat ik ooit in mn 25 v6 deed met een 'vriend' in zijn Williams.
Ik liep uit met mn 25.....
maakt een hint naar Geniusthegza....
canonballman schreef:Ja, en dat loopt goed ook zon 25 V6.
Doet me denken aan een snelwegritje wat ik ooit in mn 25 v6 deed met een 'vriend' in zijn Williams.
Ik liep uit met mn 25.....
maakt een hint naar Geniusthegza....
Pakt in ieder geval lekker gas aan, beter dan de Laguna doet. Als ik nu de 6e cilinder ook aan de gang krijg, komt het helemaal goed.
En we komen steeds verder. Hij loopt inmiddels netjes op 6 cylinders, een gebroken bougie was de oorzaak.
De aansturing van de brandstofpomp lijkt ook weer wakker te worden, dus het gaat goed. Nu alleen nog wachten op de nieuwe remblokken.
Hey Martijn,
Heb je de v6 nog, anders kom ik in het voorjaar wel een keer buurten met de turbo. De Wijk - Nieuwleusen is tenslotte de afstand ook niet he
Hij is er nog. Weinig aan gedaan, het was me wat te koud. Op een of andere wijze loopt ie ineens weer niet. De aansturing van de brandstofpomp werkt in ieder geval nog niet, maar daar heb ik verder nog niet naar gekeken. Eerder liep hij met direct 12v op de pomp wel.
En eigenlijk mag hij ook wel weg. Zit nogal met tijdgebrek en dat is ook zonde van de auto. Dus als er liefhebbers zijn....
@ Robbert-Jan: heb jij die V6 (met sportuitlaat) nog?
Nou, de 25 werd toch niet het project voor mij. Geen tijd voor, er moet een huis verbouwd worden.
Met een week wordt ie bij de nieuwe eigenaar bezorgd.