*** Ardennenweekend 2009 *** AFTERCHAT ***
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
die 807 pakte de kerbstone links nog voor de bocht, op 2 wielen corrigeerde de beste man naar rechts, kwam weer op vier wielen terecht maar smakte helaas wel vol tegen die motorrijder op die groene fiets
verder niemand bij betrokken. wel gelijk een hoop mensen die stopten met vlaggen, EHBO enz
motorrijder wilde eerst nog zelf opstaan maar hij moest blijven liggen. later met infuus en op plank, nekbrace, enz. opgeladen
verder niemand bij betrokken. wel gelijk een hoop mensen die stopten met vlaggen, EHBO enz
motorrijder wilde eerst nog zelf opstaan maar hij moest blijven liggen. later met infuus en op plank, nekbrace, enz. opgeladen
Nou, het duurde mij veel te lang. We zouden toch de snelste route nemen?Robke schreef:De rit naar de ring was ook enerverend met 11 auto's achter elkaar aan, vertrouwend op mijn navigatietalent. Was helaas wel een lange rit dankzij wat pechgevalletjes en mensen die niet in durfden te halen.
Volgende keer gewoon snelweg
Zeker leuk! In het begin reden steven en ik achteraan, dat was echt nog wel flink doorbeunen af en toe hoorSteven schreef:Achteraan rijden is pas lastig, dat is namelijk het einde van de harmonica, vooral Ronald had af en toe toch behoorlijk moeite om de boel bij te benen als iedereen een auto voorbij was en er volpot vandoor ging.
Is wel het leukste rijden, vind ik
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
die willi`s trekken zo naar hard weg, moet je iedere keer weer terug schakelen.Haas schreef:
Zeker leuk! In het begin reden steven en ik achteraan, dat was echt nog wel flink doorbeunen af en toe hoor
Ben trouwens benieuwd of er nog filmpjes zijn van die rit. Na al die verhalen over vlammen ben ik wel benieuwd
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
He Martijn, was dat nu weer voor clio hok wat je hebt ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Wat een pracht-weekend weer mannen!
Heerlijk genoten van het 5je, hij heeft zich aardig goed gehouden Helaas liet de wegligging het een beetje afweten (toch maar achteras wisselen). Heel vaak met dichtgeknepen billen door de kuilen in de weg gestuiterd...
Gelachen bij de BBQ
Treintje rijden door de bergen (achteraan dus best doorknallen)
Tom nog ontweken na zijn achteruitrij kunsten
Grind opgevangen van Tim z'n handrembochtje
Aangehouden voor een drugscontrole...nog net geen hond door mn auto
Geen TomTom bij voor de terugreis
Maar wel lekker doorgereden naar huis
Ik zou zo weer gaan (alleen dan wel eerder naar de Ring, heb toch veel gemist als ik het zo zie...)
Heerlijk genoten van het 5je, hij heeft zich aardig goed gehouden Helaas liet de wegligging het een beetje afweten (toch maar achteras wisselen). Heel vaak met dichtgeknepen billen door de kuilen in de weg gestuiterd...
Gelachen bij de BBQ
Treintje rijden door de bergen (achteraan dus best doorknallen)
Tom nog ontweken na zijn achteruitrij kunsten
Grind opgevangen van Tim z'n handrembochtje
Aangehouden voor een drugscontrole...nog net geen hond door mn auto
Geen TomTom bij voor de terugreis
Maar wel lekker doorgereden naar huis
Ik zou zo weer gaan (alleen dan wel eerder naar de Ring, heb toch veel gemist als ik het zo zie...)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
@ Ray:
....???
-Ray- schreef:zo, uitgeslapen, helemaal fris gesoigneerd, afscheid genomen van 4 dwarsliggende schnitzels.... ben dr weer hoor.
steekwoordenlijstje:
* Staphorst
* paard en wagen
Topweekend, mooie afsluiting van een maand vrij. Morgen weer aan de bak.....
....???
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ja misschien moet je het nog maar een keer uitleggen, want ik heb het ook niet helemaal gevolgd....
Immer wieder die verdammte Holländer
Pffftt.... iets icm met Jupiter bier en een hoop ge-ouwehoer, misschien de volgde editie maar weer eens een poging doen...-Ray- schreef:ja misschien moet je het nog maar een keer uitleggen, want ik heb het ook niet helemaal gevolgd....
Maar heb het super naar m'n zin gehad! Wat mij betreft volgend jaar weer!!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Nou eh mijn achterbak zat vol en ik had nog een hele set velgen mee.
Verder loopt ie door de semi's duidelijk minder hard (meer wrijving), dus als ie op die camperwielen met R1R staat, issie nog wel een serieus stukkie vlotter.
Bijvoorbeeld richting schwedenkreuz toch wel 10kmu harder dan Tim Coupe op R888. Afgelopen weekend ook op R888's ben ik maar marginaal iets sneller, praktisch gelijk. Zo is de topsnelheid maar 230, terwijl die met R1R over de 240 gaat.
Maargoed hij loopt niet slecht
Verder loopt ie door de semi's duidelijk minder hard (meer wrijving), dus als ie op die camperwielen met R1R staat, issie nog wel een serieus stukkie vlotter.
Bijvoorbeeld richting schwedenkreuz toch wel 10kmu harder dan Tim Coupe op R888. Afgelopen weekend ook op R888's ben ik maar marginaal iets sneller, praktisch gelijk. Zo is de topsnelheid maar 230, terwijl die met R1R over de 240 gaat.
Maargoed hij loopt niet slecht
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
De mijne zit natuurlijk nog vol met origineel interieur en dan nog wat audio achterin. plus het weekend volle bepakking van 2 en dan die boschenaar natuurlijk nog (en een vrij volle tank, maar die had jij ook denk ik) . Als je er een tijdje mee rijd went het maar de mijne voelt ook een stuk vlotter als ik er alleen in zit met een lege tank
Maar ach, ik vind het ook wel best eigenlijk. hij loopt goed zat.
En in de bochtjes merk ik toch wel eens dat mijn voorwielen nog gewoon op 0 graden staan.
Maar ach, ik vind het ook wel best eigenlijk. hij loopt goed zat.
En in de bochtjes merk ik toch wel eens dat mijn voorwielen nog gewoon op 0 graden staan.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Tim en ik hebben op de terugweg nog even gecheckt wat het verschil nou was tussen een 19 16V en een Clio Williams.. ging mooi gelijk op tot de 220 vanaf 160.. waarna die van mij bij 220km/h en 7000 RPM de begrenzer in sjouwde.. die van Tim ging nog door de 225 ofzo ?Steven schreef:Nou eh mijn achterbak zat vol en ik had nog een hele set velgen mee.
Verder loopt ie door de semi's duidelijk minder hard (meer wrijving), dus als ie op die camperwielen met R1R staat, issie nog wel een serieus stukkie vlotter.
Bijvoorbeeld richting schwedenkreuz toch wel 10kmu harder dan Tim Coupe op R888. Afgelopen weekend ook op R888's ben ik maar marginaal iets sneller, praktisch gelijk. Zo is de topsnelheid maar 230, terwijl die met R1R over de 240 gaat.
Maargoed hij loopt niet slecht
Bevalt me nog steeds niet echt die versnellingsbakverhoudingen van deze bak, de vorige ging veel beter.. zit op de Ring ook steeds in de verkeerde versnelling te roeren
Wat een kloteweekend
Erg genoten van de vele kilometers
BBQ was top, helaas zonder sigaar deze keer
Fikkie was goed, scheelde een hoop opruimwerk
Tent gelijk maar in de vuilbak gegooid, volgend jaar of hotel of zo'n cabine, 1000 maal beter
Erg genoten van de vele kilometers
BBQ was top, helaas zonder sigaar deze keer
Fikkie was goed, scheelde een hoop opruimwerk
Tent gelijk maar in de vuilbak gegooid, volgend jaar of hotel of zo'n cabine, 1000 maal beter
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Zekers, was een lekker ritjeSteven schreef: @Jacco, ja goeie indruk gemaakt?
Volgende keer zelf met de GTT of een 19 ofzo... Dan wel met fatsoenlijke bandjes
Maarten was ook erg blij met het ritje in de Astra
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Heb de tent vanmiddag ook de achtertuin in gedonderd en de 19 weer terug z'n hok in..
Er zal vanacht wel weer een regenbui overheen gaan denk ik.. dus denk dat ie voorlopig ook niet droogt
Er zal vanacht wel weer een regenbui overheen gaan denk ik.. dus denk dat ie voorlopig ook niet droogt
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Mijn tentje is inmiddels droog, een dagje op zolder opgehangen. Vond het best goed te doen eigenlijk, maar ik doe dan ook aan kampeervakanties.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
wie? ik?Jean-Paul-S schreef:He Martijn, was dat nu weer voor clio hok wat je hebt ?
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
deze bmw heeft afgelopen weekend ook een klapband gehad (uit het verslag je van paskal van NBR.nl) Kunnen ze blijkbaar toch niet zo goed tegen
Nog een vraagje. Waarom is uiteindelijk JP zijn BMW nou opgeladen? Mag je je auto niet op de parkplatz laten staan daar?
[img]http://www.ring-world.nl/Foto's/2009/09-20/IMG_2457.JPG[/img]
Nog een vraagje. Waarom is uiteindelijk JP zijn BMW nou opgeladen? Mag je je auto niet op de parkplatz laten staan daar?
[img]http://www.ring-world.nl/Foto's/2009/09-20/IMG_2457.JPG[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
voor wat ik ervan begrepen heb, moet de auto in DSL gerepareerd worden? (van de verzekering?)
Een gewaarschuwd mens...Steven schreef:Als je em maar goed isoleert, dan wil Rob volgende keer ook wel weer naast je slapen
Heb nog geprobeerd om meer bos plat te gooien dan vorig jaar, maar das niet gelukt
Volgend jaar maar weer muurtjes van zo'n hok of hotel
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Samen met Merijn, naja Merijn koopt straks vast zelf wel iets.Haas schreef:wie? ik?Jean-Paul-S schreef:He Martijn, was dat nu weer voor clio hok wat je hebt ?
Het is iig weer een mooie kandidaat voor de RTC Clio Cup voor 2010/11
Idd en als dat langer duurt dan 4 dagen, komt ie alsnog naar NLHaas schreef:voor wat ik ervan begrepen heb, moet de auto in DSL gerepareerd worden? (van de verzekering?)
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
had je het dan niet beter zonder verzekering kunnen doen. Auto laten staan. In nederland een draagarmpje halen en daar eronder stouwen (hoeft niet dezelfde dag natuurlijk). Verzekering is toch alleen zinvol bij all-risk? Of zie ik dat nou verkeerd?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Auto daar laten staan zou ik zelf niet doen, grote kans dat alles eruit gejat is als je terug komt.
Nu wordt hij op kosten van de verzekering (neem ik aan, was bij mij ook zo) afgesleept en veilig ergens heen gebracht. Daarbij hoef je niet meer te lopen kloten volgend weekend waarbij je dus daar nog weer kan lopen kloten op de parkeerplaats bij je leeggeroofde auto waarbij er van alles vast zit en niet fatsoenlijk los wil.
Ik denk daarom
Nu wordt hij op kosten van de verzekering (neem ik aan, was bij mij ook zo) afgesleept en veilig ergens heen gebracht. Daarbij hoef je niet meer te lopen kloten volgend weekend waarbij je dus daar nog weer kan lopen kloten op de parkeerplaats bij je leeggeroofde auto waarbij er van alles vast zit en niet fatsoenlijk los wil.
Ik denk daarom
auto spoorde niet meer, ging als een krab over de weg. hij wilde m perse niet laten staan dus zijn we gaan afwegen. hebben het er nog wel over gedacht, hadden ook al wat gebeld voor een oprijwagen.Tom schreef:nou ja, vooruit dan. Dat leegroven zal overigens wel meevallen denk ik. Gewoon effe in de buurt ergens bij een hotelletje neerzetten ofzo.
uiteindelijk info ingewonnen bij de verzekering op het alarmnummer, hij kon gewoon naar een dichtbijzijnde garage gesleept worden waar ze kijken of ze het kunnen maken. dus voor dat gekozen. heen en weer naar DL had JP toch wel gemoeten.
laatste update van het verhaal is dat ze daar vinden dat ze het niet binnen 4 dagen kunnen maken, dus hij gaat binnen nu en 10 dagen op transport naar nederland. wordt ie gelijk naar Franeker gebracht, naar onze vriend Jacob van Offenga Parts
Immer wieder die verdammte Holländer