beste forum leden ik heb dinsdag een uitlaatdemper opgeblazen,oorzaak,afgebroken bevestigingsveer rotorkap,ik weet dat de firingorder is: 1-3-4-2-),motor is a1m 1647cc 48kw 65pk voorwielaandrijving,5 bak renault trafic type 1 1983)bij het plaatsen van andere ontsteking heb ik waarschijnlijk de 2e kabel op de verkeerde plek geplaatst,ik plaats tekening,kunnen jullie me verttellen waar de kabels horen? ik wil niet weer de zelfde fout maken.ik schrok me rot,en een goede voorste uitlaatpot naar de filisteinen.alvast hartelijk dank giddyup go

het blijkt dat mijn tekening niet op topic komt dus hier±
1 2
bobine
4 3
kabels bougies op kop 1
2
3
4
als ik nu met mijn buik tegen de auto aansta en de firing order is 1-3-4-2-
zou dan kabel 1 op 1, moeten,kabel 3 op 2,kabel 4 op 3 en kabel 2 op 4,klopt dit volgens jullie?alvast hartelijk dank giddyupgo.
p.s.ik heb nog een motor 1721cc benzine met nieuwe distributie en gereviseerde 5 bak,geklopen 110.000 km,suit 1985 heeft in een totaal opgeknapte camper gezeten ,die total loss schade heeft gekregen(achterkant camper),deze motor paste helaas niet in mijn t311 van 11-1983,en daardoor verkoop ik hem weer,gegroet giddyupgo maarssen