Hoi,
Ik heb een probleem met de installatie van de nieuwe ventilator motor. Zoals jullie allen wel weten komt kortsluiting veelvuldig voor in oudere laguna's.
Ik heb een orgineel nieuwe ventilator motor gekocht.
Ik heb een nieuwe stekker gemonteerd
Als ik deze aansluit dan doet de ventilator het, het wordt ook warm en koud. Ik heb echter een ander probleem. Vanuit de ECC unit kun je de ventilator snelheid ook regelen. Deze draait nu op 1 snelheid en dat is de hoogste stand. Wat kan dit zijn? Is er misschien iets dat ik over het hoofd zie? Mogelijk heb ik 2 draden verwisseld waardoor het niet goed werkt.
Wie heeft een oplossing voor mij?
royegbers@home.nl
Grt,
Roy Egbers
Ventilatormotor Renault Laguna (V6) stekker (Wat zit waar)
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
hoi,
Ik heb een "nieuwe" ventilatormoror geplaatst, dat is m.i. toch incl. de bekende weerstand, of zit die ergens anders?
Als ik de oude ventilatormotor aansluit (Contactspray en contactjes schoonkrabben), dan doet ie het wel op alle standen qua snelheid. Echter de nieuwe doet het niet.
Ik vind het verveelend als ik kapot spul heb dus vervangen die handel en dus daarom ook de nieuwe ventilatormotor gekocht.
Zie ik iets over het hoofd?
Zie je reactie tegemoet, want ik kan zo niet autorijden en daar is me veel aangelegen..."mobiliteit".
Thx!
Roy
royegbers@home.nl
Ik heb een "nieuwe" ventilatormoror geplaatst, dat is m.i. toch incl. de bekende weerstand, of zit die ergens anders?
Als ik de oude ventilatormotor aansluit (Contactspray en contactjes schoonkrabben), dan doet ie het wel op alle standen qua snelheid. Echter de nieuwe doet het niet.
Ik vind het verveelend als ik kapot spul heb dus vervangen die handel en dus daarom ook de nieuwe ventilatormotor gekocht.
Zie ik iets over het hoofd?
Zie je reactie tegemoet, want ik kan zo niet autorijden en daar is me veel aangelegen..."mobiliteit".
Thx!
Roy
royegbers@home.nl
-
- Contacteer:
Hoe kan ik dat zien?