Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Just the Cook
Berichten: 458
Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Ok, hier een vraag: Is het moeilijk om zelf een Laguna van achteren te verlagen? Aangezien de Laguna achter geen veren heeft en ik bij navraag bij de Renault dealer kreeg te horen dat die grap een manuurtje of 6-7 zou gaan kosten. Nou tel uit je winst/kosten. Wat moet ik hier nou van denken?

[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-01-08 00:44 ]
[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-01-08 00:45 ]
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Laguna heeft toch ook gewoon torsie achter met dempers??
Michel Meganefreak
Berichten: 1185
Lid geworden op: vr 19 okt 2001 0:00
Locatie: Meganefreak-city
Contacteer:

grapjassen, ik d8 ook dat de laguna achter torsie had als dat zo is dan kan het makkelijk binnen 1 uurtje, of ze moeten gigantisch vastgerot zitten dan duurt het inderdaad lang........mijn coupe is 5 jaar oud en we hadden hem binnen 3 kwartier een stuk lager :smile: (wel bij een renault dealer samen met een monteur gedaan, hij het werk ik zeggen hoeveel ie moest zakken :wink:)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Geen veren? da's hard...
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

De laguna heeft inderdaad torsiestaven achter(Laguna 2 heeft wel schroefveren). Dus is 't een kwestie van lostikken, lager zetten en weer terugduwen. Vraag blijft hoe vast 't zit. Natuurlijk is er de cannonballman die er erg bedreven in is, en 't misschien wel als beunklus wil doen.
rev it like a rental
Just the Cook
Berichten: 458
Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

On 2002-01-08 09:58, Menno
wrote:
De laguna heeft inderdaad torsiestaven achter(Laguna 2 heeft wel schroefveren). Dus is 't een kwestie van lostikken, lager zetten en weer terugduwen. Vraag blijft hoe vast 't zit. Natuurlijk is er de cannonballman die er erg bedreven in is, en 't misschien wel als beunklus wil doen.



Interessant! Wie is Cannonball?
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Cannonballman, aka Reinier is een hardnekkige sleutelaar, die erg vaak op dit forum zat. Sinds ie iets anders heeft om aan te sleutelen ( :lol: ) zie je 'm hier bijna niet meer. Doe anders ff een search om z'n email adres te vinden.
Just the Cook
Berichten: 458
Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Ok joh, mijn dank
Plaats reactie