Motorsteun Mégane 2 1.6l

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
mtbiker

Hallo, tegenwoordig is mijn dagelijks vervoer een Mégane 2 1.6l 16V, zalig autotje, maar 1 ding valt me tegen, de motorsteun aan de distributiekant is veel te zwak gemaakt, bij sportief vertrekken zit dat ding bonkend geluid te maken, en de motor kan teveel bewegen naar mijn zin.

Nu vraag ik me af wat ik hier het beste aan kan doen, bestaan hier sport moteursteunen voor, of zouden die van een mégane RS passen?
Renault_Couptje
Contacteer:

motersteun vervangen ik had precies het zelfde probleem de onderdeel zelf kost 92 incl btw en daar komt nog arbeidsloon er op.
mtbiker

ah ok bedankt, aangezien ik alles zelf doe en een goeie % op men stukken heb valt de prijs nog mee. Maar zou men motor steviger willen vastleggen, dus weet er echt niemand of er betere steunen voor bestaan ofdat ik er de steun van een RS of een diesel op kan laten passen???
Tim
Car: E36 M3

Volgens mij is je huidige steun gewoon gaar. Met een nieuwe zal hij niet bonken hoor :)
mtbiker

Nee, maar ik rij nogal graag sportief (zeer licht uitgedrukt :p dus daarmee is een extra stevige steun wel handig. Zeker als je weet dat ik deze op 10.000KM gaar gereden heb :D Heb hem ondertussen al wel dichtgespoten met het een of het ander spul en dat bonken is al een pak verbeterd, maar nog niet zoals ik het wil
Plaats reactie