Hallo!
Mijn ranault megane coupe staat sinds zondag stil.
Op de ochtend wanneer ik de auto starte deed ik mijn lichten aan, en gelijk sloeg de motor af. nu wil deze niet emer op contact. er gaan geen lampjes branden, de radio doet het ook niet. dimlicht wel, maar groot licht niet. het is geen accu probleem, want dashbord verlichting doet het wel, binneverlichting ook. maar geen knipperlicht.
Ik zit zelf aan een hoofdzekering te denken.
wat jullie??
groet rick
geen contact!
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Accu, accupool, massa strip aan blok ? probeer eerst dit eens, lijkt me....
maar dan moet het licht, elc.ramen en radio het wel gewoon doen toch?
en het probleem deed zich voor nadat ik de motor had gestart, toen de lichten aan deed sloeg de motor af...
mocht het wel de startonderbreker zijn hoe kan ik dat checken?
en het probleem deed zich voor nadat ik de motor had gestart, toen de lichten aan deed sloeg de motor af...
mocht het wel de startonderbreker zijn hoe kan ik dat checken?
Denk gewoon een zekering die eruit geklapt is hoor. Hoofdzekering ergens? Massakabel valt er echt niet zomaar af. Wat storingen door steeds slechter wordende massa kan wel, maar in 1x geen stroom meer lijkt me onwaarschijnlijk 

mm ja dat ben ik met je eens! het is ook gebeurt toen de dealer van alles eruit heeft lopen halen. maar sinds die tijd doen me remlichten het ook niet meer
en de lichten voor m'n nummerbord achter doen het plots ook niet meer. zekeringen nagekeken maar die zijn nog allemaal goed
zou het misschien een relais kunnen zijn???
thanks for the comments

zou het misschien een relais kunnen zijn???
thanks for the comments