Fase 2 poten, fase 1 auto

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
sock
Berichten: 63
Lid geworden op: di 5 apr 2005 14:48

Wie heeft er hier op het forum fase 2 veerpoten met fase 1 schotels op zijn GT Turbo fase 1 (of GTE) zitten. En kunnen die personen mij vertellen hoe ze dat gelukt is, ik kom er namelijk niet uit.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

PM Alex Los maar.

En ja. Het kan. Camber komt alleen extreem te staan.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

Arco schreef:PM Alex Los maar.

En ja. Het kan. Camber komt alleen extreem te staan.
Dat hoeft niet als je net als ik de gaten van de ph 1 schotels overneemt en dan maar meteen een set camber bouten er in zet .
en de fusee aanpast maar dit geldt alleen voor een ph 2 .
sock
Berichten: 63
Lid geworden op: di 5 apr 2005 14:48

Hey Arco, ja dat wist ik dat je dan last heb van extreem camber. Zou je dit kunnen oplossen (normaal krijgen) door enkel camberbouten te gebruiken?

Zou het ook opgelost kunnen worden door de fusee's van een fase 2 op de fase 1 te zetten (in combinatie met de fase 2 poten en fase 1 schotels)?
Plaats reactie