Fase 2 poten, fase 1 auto
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
PM Alex Los maar.
En ja. Het kan. Camber komt alleen extreem te staan.
En ja. Het kan. Camber komt alleen extreem te staan.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dat hoeft niet als je net als ik de gaten van de ph 1 schotels overneemt en dan maar meteen een set camber bouten er in zet .Arco schreef:PM Alex Los maar.
En ja. Het kan. Camber komt alleen extreem te staan.
en de fusee aanpast maar dit geldt alleen voor een ph 2 .
Hey Arco, ja dat wist ik dat je dan last heb van extreem camber. Zou je dit kunnen oplossen (normaal krijgen) door enkel camberbouten te gebruiken?
Zou het ook opgelost kunnen worden door de fusee's van een fase 2 op de fase 1 te zetten (in combinatie met de fase 2 poten en fase 1 schotels)?
Zou het ook opgelost kunnen worden door de fusee's van een fase 2 op de fase 1 te zetten (in combinatie met de fase 2 poten en fase 1 schotels)?