heb vanaf morgen waarschijnlijk een jbl gto sub met een jbl amp (2-kanaals)
heb je er als je de hoedenplankspeakers niet versterkt ook last van dat ze gaan kraken als je hem een beetje harder zet? omdat de sub doordat ie versterkt is wat meer kan hebben.
of is het verstandig om voor de speakers ook een 2-kanaals versterker te kopen?
achterspeakers versterken ?
-
- Moderator
- Car: MB
als speakers kraken heb je slechte speakers
. Effe serieus. Als je goede speakers hebt icm met een goede HU met een leuk vermogen dan zal het wel meevallen. Heb je daarintegen een superpech HU en superveelpech speakers dan zal het ook met een tweede versterker niet veel beter worden dan zeer matig. Luister eerst een voor je een tweede versterker koopt
-
waar vallen bij jou de caliber venom series (75 watt rms) onder dan? de goede of de flut.
bedankt trouwens alvast.
ik ga zo weg om de boel op te halen.
jullie horen het nog wel
bedankt trouwens alvast.
ik ga zo weg om de boel op te halen.
jullie horen het nog wel
Ben ik eigenlijk een van de enigen die t irritant vind als er zoveel herrie van d e hoedenplank af komt?
Heb nu origineel Renault speakers in de deuren van de Safrane, en daar komt me echt een partijtje mooi geluid uit.
Heb nu origineel Renault speakers in de deuren van de Safrane, en daar komt me echt een partijtje mooi geluid uit.
-
als je mijn geluid origineel had gehoord dan had je ook een sub met versterker gekocht.Riël Notermans schreef:Ben ik eigenlijk een van de enigen die t irritant vind als er zoveel herrie van d e hoedenplank af komt?

maakt trouwens lekkere t*ring herrie

-
had al hoedenplankspeakers gekocht toen ik nog op school zat. en er kwam nu een mooie aanbieding voor een amp en sub. maar misschien nog eens een composet (heb ik weer een excuus voor mn vriendin om geld uit te geven aan de autooldskool schreef:Je kan je geld beter uitgeven aan een compo set en een subje achter in .
Met een goede 4 kanaals versterker erby .
Klinkt veel beter dan dat je ook nog eens de rest van achter mee krygt.