Omdat mijn accu leeg is, probeerde ik mijn motorkap te ontgrendelen met het hendeltje rechts onder het stuur van mijn Twingo, maar ..... niks. Krijg de motorkap niet meer uit de ontgrendeling. Kabeltje lijkt niet gebroken, dus moet er wat met de ontgrendeling zelf zijn. Heb ook al geprobeerd om aan de kabel te trekken door de sleuven in de voorbumper, maar ook geen succes.
Wie weet een truukje om de motorkap toch open te krijgen? Bumper demonteren om er beter bij te komen lukt ook al niet, omdat de moeren doordraaien (en natuurlijk kan ik daar weer niet bijkomen met een gesloten motorkap.
Snelle hulp is erg welkom !!!!!
[Twingo] Motorkap gaat niet meer open
-
- Moderator
- Car: MB
is de kabel uit het hendeltje geschoten misschien? Met een tangetje aan trekken. Anders onder de auto kruipen met een ijzerdraadje en lekker gaan vissen. Zo heb ik het Rob ook wel eens zien doen 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
welke moeren draaien precies door? die aan de grille zijn maar plastieken gedrochten die je eigenlijk niet nodig hebt.. die kan je gewoon naar hun grootje trekken/sleuren.
da's de handigste oplossing denk ik.. en anders je carterbeschermingsplaat eraf halen en pogen zo toch aan het ontgrendelding te raken ...
da's de handigste oplossing denk ik.. en anders je carterbeschermingsplaat eraf halen en pogen zo toch aan het ontgrendelding te raken ...