ik heb nog een 1.8 onderblok liggen en een multiepoint kop liggen
die wil ik in mn ebs gaan leggen met de nokkenas en chip die ik van mn gte nog heb liggen,
maar nou heb ik ergens ooit op een site gelezen dat ik met een phase 1 uitlaatspuitstuk(zo`n spaghettiegeval) en in combinatie van grotere injectors(williams) en geen kat eronder veel meer vermogen uit zo`n blokje kunnen krijgen. kan dit kloppen? en past dit zomaar?
GTE moterblok tunen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maak eerst de GTE T ff af 

-
- Car: GTT
haha is waar maarja moest toch effe ergens anders aan denkenjochem de haas schreef:Maak eerst de GTE T ff af
om het blokje zo in elkaar te schroefen heb ik al alles op de injectors en phase1 spuitstuk na.
maarja informeren kan altijd he dan kan ik als de GTET klaar is meteen verder met mn ebsje

Laatst gewijzigd door Danny van Duren op ma 17 apr 2006 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Grotere injectors is onzin.
-
- Contacteer:
Of clio... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar das de sport he zelf bouwen......
Nou ik geef mijn portie aan fikkie ( of hoe ie dan ook mag heten )
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ZUCHT..... het gaat ook om de motor roy, wel ff opblijven letten he
-
hmmz heb een 1.8 onderblok liggen met maar 90000 op de teller.jochem de haas schreef:Maar das de sport he zelf bouwen......
maarja als dat niet gaat werken maak ik wel een van mn 2 gte blokjes klaar met de nokkenas en chip.
maar grotere injectors werkt dus niet
maar dat phase ! uitlaatspruitstuk?
-
haha neej heb ik ook echt geen zin meer in maarjaRoy schreef:Als het dan allemaal werkt is het erg leuk ja. Maar als je al een auto hebt waarmee je zoiets hebt zou ik dit keer niet proberen het wiel zelf uit te vinden...
maarja als je een onderblokje hebt liggen en van die verhalen hoort, tja
maarja daarom dacht ik maar efef slim te zijn en effe hier na te vragen, of het ook wel klopte voordat ik er aan begin
Daar heb ik het toch ook over?? Volgens mij loopt die volvo motor nog steeds niet zoals hij zou moeten lopen. En om dan nog een keer al die problemen te krijgen lijkt mij niet zijn zo'n fijn idee.jochem de haas schreef:ZUCHT..... het gaat ook om de motor roy, wel ff opblijven letten he
Maargoed het is Danny zn auto

-
lees mijn postRoy schreef:Daar heb ik het toch ook over?? Volgens mij loopt die volvo motor nog steeds niet zoals hij zou moeten lopen. En om dan nog een keer al die problemen te krijgen lijkt mij niet zijn zo'n fijn idee.jochem de haas schreef:ZUCHT..... het gaat ook om de motor roy, wel ff opblijven letten he
Maargoed het is Danny zn auto![]()
-
aha okRoy schreef:Die las ik achteraf pas

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee dooie je had het net over het WIEL weer uitvindenRoy schreef:Daar heb ik het toch ook over??jochem de haas schreef:ZUCHT..... het gaat ook om de motor roy, wel ff opblijven letten he

Dat bedoelde ik