Ik ben op dit moment actief op zoek naar een Clio 16v rond '92 om op vrij rijden dagen te gebruiken. Het is niet voor de race dus, maar veiligheid boven alles.
Omdat ik zelf niet veel gereedschap heb en geen ervaring met het inbouwen van bijv. een rolkooi, zoek ik iemand die mij kan helpen. Ook hebben die "oude" beestjes wat meer aandacht nodig, dus voor overige dingen zoals versnellingsbakrevisie is hulp ook welkom.
Wie heeft interesse om mij (uiteraard tegen betaling) te helpen?
Clio verbouwen voor circuit... hulp gevraagd
-
denk erom als je een kooi inbouwt dat je eerst platen aan de kokers last waar je de kooi opzet, dus 90 graden gevouwen. als je de kooi zo op de bodem zet dan prikt deze bij een ongelukzo door de bodem heen. Ga anders eens kijken bij iemand hoe het gemaakt is. Veel succs
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Contacteer:
en er stond en cupclio op marktplaats of speurder een kant en klare cup clio te koop
-
- Contacteer:
das niet zo erg
er ziojn zat slopers waar je het chassis nr van over kan zetten
kan gewoon zo maar ook officieel door de rdw
er ziojn zat slopers waar je het chassis nr van over kan zetten
kan gewoon zo maar ook officieel door de rdw
ik heb nog een kant en klare clio voor je te koop met devil kooi, gereviseerde cup bak JB3053 met versteviging, bilsteins, speedline velgen, cup motorsteunen, cup stuurhuis nw, nwe wieldraagarmen coupe, nw subframe coupe..nwe omp groep N uitlaat. dit alles voor niet te veel geld ..
eigenlijk een cupauto met kenteken..
bel met Marcel 050-4041263
van buiten erg "civiel" doch erg snel kleur bleu sport
eigenlijk een cupauto met kenteken..
bel met Marcel 050-4041263
van buiten erg "civiel" doch erg snel kleur bleu sport
-
- Contacteer:
hee ouwe wat mot jij hier nou weer