Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Abel
Über-Spammer

Breng ik vanavond mijn auto naar de garage voor de APK keuring voor morgen.

Hop fiets achter in en gaan met mijn renault banaan. Rij ik de straat uit en laat gas los. Plop ploper de plop.... Shit lekke uitlaat, want een jaar geleden voor de keuring deed hij het ook. die keuring nieuwe uitlaat en weg kabouter plop. nu is tie er weer....

En mijn interieur fan doet het nog steeds niet dus die zal ook wel gefixt moeten worden... voor de rest zal het wel goed zitten...

BTW. Dolf (Turboman) zijn auto stond er ook. Met zijn nieuwe motor er al in.. Ik ben benieuwd, want die rijd ook weer over een aantal dagen weer rond met zijn GTE! (nu wel dus)

Greetz Abel.

Ik hou jullie morgen wel op de hoogte.
Abel
Über-Spammer

Vrijdag mijn auto weer opgehaald.
4 kleine dingetjes.

1) Ruitenwisserblad vervangen.
2) Stekker van de ruiten sproeierpomp op de bedinings hendel zat los.
3) Interieur fan van de kachel stekker was vuil.
4) Zelf stellende meganisme rechter achter rem miste en onderdeel. Is handmatig vast gezet.

nieuwe olie + filter

en ongeveer 2.5 uur werk.

het valt reuze mee dus. Er was niets *echt* stuk :grin:

nu rijd hij weer een jaar.

Oh, hij is nog niet afgemeld. de garage heeft mijn auto papieren aan een ander mee gegeven. :wink:
Anonymous

Daar gaat je auto:lol:
Marius

Hahaha, en strax heeft dolf ook nog mijn kentekenplaat !
Anonymous

Dan heb ik helemaal gelijk:grin:
Abel
Über-Spammer

Ik heb mijn autopapieren weer. Ik reeg gisteren mijn auto de werkplaats in en zette mijn auto tegen over de kar van turboman. Die stond er weer?? Maar hij had mijn papieren ook terug gegeven gelukkig... Alleen de rekening was toch wel schrikken. 562,-- voor alleen wat werk... 2.5 uur ongeveer.

Ik heb wel een horloge gekregen, een leuke clio horloge...
marco

vette compensatie ,wij krijgen van u 562 gulden meneer , en in ruil daarvoor krijgt u van ons een leuk clio horloge terwaarde van 7,50,:lol::lol::lol::lol::lol:
Jan-Geert (Momentsleutel)

zo dikke rekening... zeker beter de dealer.. sjezus wat een bedrag... je hebt dat horloge zeker betaald!!
<font size=1>[ This message was edited by: fpjx11 on 2001-11-22 07:07 ]</font>
Abel
Über-Spammer

:sad: jullie zijn leuk zeg.. Ik voelde me al genaaid....

dealer is idd op dit vlak een stuk duurder dan niet dealers... Deze mensen zitten ook op duure grond he.. :evil:
Martijnberk
Contacteer:

Ja die gasten vangen genoeg!

ik ben bezig om een 5 cabrio om te keuren en die RDW keuring is ook niet mals:

Fl 280,- Voor een lullig keuringtje..

gelukkig heeft een vriend van me een APK garage dus alle onderdelen inkoopprijs...

koppeling 280,- dat valt best mee toch?
catrinus

Hee Martijn alles goed. Hoe gaat het met je 5 cabrio, bijna rijklaar? Ik ga misschien de rolkooi die ik van je gekocht heb misschien eerst in mijn rooie zetten. Als de witte van mij zo ver is dan gaat hij er uit. Ik zal je nog even foto`s mailen van mijn 15 inch velgen die ik ga verkopen.

Groeten van catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead

weet er alles van mijn 4 moet voor de rdw keuring :sad:
Roy
Moderator

Is misschien een hoop geld maar er zit een jaar garantie op onderdelen+montage. Waar krijg je dat?

Ik werd 1,5 maand geleden opgebeld door Renault Nederland met de vraag of bij de laatste reparatie alles naar wens was verlopen en dat soort dingen. Waar krijg je dat?

En autorijden is nu eenmaal duur.
Jammer genoeg :sad:
5 GT Turbo '88 GT5

mag ook wel voor die prijs.. maar ja de dealers hier zijn zwaar klote , net zoals in zwolle ,, Hier in leeuwarden en heerenveen is het helemaal pet , alleen als je een nieuwe auto wilt kopen of hebt wordt je serieus genomen , met een oude auto lachen ze je eigenlijk weg , of snauwen ze je af..
Plaats reactie