Tellerbladen Clio Williams

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
turboman
Contacteer:

Ik kan 2ehands blauwe tellerbladen (dashboard) van de Clio Williams kopen voor 100 euro. Is dit teveel of een koopje? Ik wil ze plaatsen in m'n RSi (met 16V dashboard)
LotuzClioWilliams

Gewone tellerplaatjes kosten bij tuningswinkels meestal niet meer dan zo'n € 70,-. Beetje prijzig dus voor tweedehands tellerplaatjes, als je het mij vraagt. Maar ze zijn nou eenmaal van een Williams en dus betaal je meer dan gebruikelijk. En blauwe aftermarket plaatjes zie je ook weer niet zo vaak.
NielsT

Ik heb ze denk ik ook nog wel, voor 75euro indien ik ze heb, zal ik even moeten kijken.
turboman
Contacteer:

Niels Takken schreef:Ik heb ze denk ik ook nog wel, voor 75euro indien ik ze heb, zal ik even moeten kijken.
COOL, incl verzend? Is het een beetje makkelijk te installeren?
NielsT

Weet niet wat verzenden kost, maar dat zit er niet bij. Dat zal heus geen 25 euro zijn, denk een paar postzegels in een grote enveloppe. Maar je moet de oude er af halen en dan de nieuwe er in plakken dacht ik
turboman
Contacteer:

ja, verzendkosten zal een paar euri zijn.... dat opplakken? tsja, moet wel goed zijn omdat je het altijd in beeld hebt.
Kweet ook niet hoe dat werkt.... IEMAND?
turboman
Contacteer:

Niels Takken schreef:Weet niet wat verzenden kost, maar dat zit er niet bij. Dat zal heus geen 25 euro zijn, denk een paar postzegels in een grote enveloppe. Maar je moet de oude er af halen en dan de nieuwe er in plakken dacht ik
ok jammer, zoek toch de volledige...
Toch bedankt.
Abel
Über-Spammer

hoe denk jij dat het moet dolf?? die telelrplaten zijn gewoon plastic flapjes die met 2 stukjes dubbelzijdigtape vast en met 2 schroefjes bij een GT.. Ik denk dat dat met clio's niet veel anders zal zijn..

Dus gewoon die plaatjes kopen en monteren.. niemand die dat kan zien
turboman
Contacteer:

Abel schreef:hoe denk jij dat het moet dolf?? die telelrplaten zijn gewoon plastic flapjes die met 2 stukjes dubbelzijdigtape vast en met 2 schroefjes bij een GT.. Ik denk dat dat met clio's niet veel anders zal zijn..

Dus gewoon die plaatjes kopen en monteren.. niemand die dat kan zien
zit alleen over iets anders te denken: de snelheidsweergave.... die van de RSi gaat tot 220, de Willy tot 240 ? Als je dan 60 rijdt laat die het niet goed zien, of denk ik nu (weer) simpel :lol:
Plaats reactie